BAYRAM ÖNCESİ GİBİ DEĞİL

6.9.10

Nehir'in gittiğini öğrendiğim andan beri içimde bir yumru var, gitmiyor. Sürekli aklımda. Blogunu okuyorum bir daha bir daha..
Nasıl büyük bir mücadele ve nasıl büyük bir acı..
Her ölüm erkendir deriz ama bu kadar erkenini ne kadar kaderci ve inançlı olsam da kabullenmek de zorlanıyorum.
Ailesine sabır diliyorum.. Umarım bundan sonraki yaşamlarında acı, üzüntü uzaklarında olur..

A.Arman'ın bugünkü yazısını okudum. Sonuna gelene kadar üzüntüsünü dile getiren nromal bir yazıyken ve Allah kimseyi evladıyla sınamasın'a amin derken neydi o?; "yok toplanan para Nehir'in ailesine mi verilsin, başkasına mı?" Öldüğüne göre sorun çözüldü. Başka hayatlara akalım çok yersiz bir düşünce değil mi? İhtiyacı olan milyonlarca insan var, bunu biliyorum ama bu durum ayrı, o durum çok ayrı..
***
Okullar öğretmenler için açıldı 1 Eylül'de.. Uzun bir tatil sonrası sabah erken kalkmak, gece erken yatmak çok zor geldi. Ne zaman ve nasıl adapte olacağım bakalım.. Keyifsiz gidiyorum, keyifsiz geliyorum. Bayram sonrası alışmayı umuyorum.
***
Bayram için gideceğiz ailemizin yanına. 3 günde olsa yalnız bayram geçirmek istemedik. Pazar dönmüş olacağız ve referandum oyumuzu kullanacağız.
Umarım herkes düşüncesi ne olursa fikrini belirtir ve umarım bunu yaparken körü körüne değil gerçekten doğru olduğuna inandığı, bilgi sahibi olduğu bir tercih de bulunur.
***
Şimdiden sağlıklı ve mutlu bayramlar herkese..


2 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nazocum aynen dünden beri ne yaparsam yapayım hep aklımda o var ve devamlı ağlıyorum ...

allah ailesine sabır versin

nasıl olacak bilmiyorum ama genede iyi bayramlar sana ailenle sağlıkla huzurla

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

selamlar rimel işine bende sevındım ama böyle imkanlarımız yok mardinde oldugumuzdan dolayı eger ürün almak isteyen varsa bana beklerım sevgıler