ETİKET-AMBALAJ

3.9.10

Taçlarım ve diğer ürünlerim için ne zamandır etiket yaptırmak istiyordum. etiketinolsun.com'daki fiyatlar çok uygun olunca hemen seçtim. İyi ki almışım, çok beğendim.
Tacın ön yüzünü merak ediyorsanız buraya bakabilirsiniz!
Taçlarımın yeni sahiplerine sağ salim ulaşmasını sağlayacak kutular da buradan!
Ne kadar düzgün ambalajlasam da olmuyordu. Hele ki kargodaki tırlara nasıl attıklarını gördükten sonra ne zamandır istiyordum. Estetik bir görünümü yok belki ama sağlamlık daha önemli diye düşündüğüm için aldım. Aslında kendim yapmayı da denedim oluklu mukavvadan. Güzel de oldu ancak en küçük darbede zarar görecekti.
İşte böyle..
Sıra ürünlerim için minik kart bastırmaya geldi. Onu da hafta sonu halletmeyi düşünüyorum, sonrasında da doğru Etsy dükkanımı açmaya. Yurt dışına açılacağım ^_^


14 yorum:

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

nazocum inşallah başını kaşıyacak vaktin olmaz ve hayırlı kazançlar kazan :)

Püstüklü Mama dedi ki...

bol şans ve hayırlı bol bol kazançların olsun :)

Flame dedi ki...

Çok iyi etmişsin. Daha profesyonel bir satıcı oldun artık böylece sen :) Bol satışlarrr canım.. Tüm dünyaya...:))

Haydins dedi ki...

Şimdiden hayırlı olsun Nazocum :) Renkli kurdelelerle hareketlendirebilirsin kutuyu bence..

cecilia dedi ki...

etiket çok iyi olmuş, kartlarını da merak edyorum, umarım bu güzel emeklerinin karşılığını alıyosundur, bol kazançlar ;)

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun, bol kazançlar

ayci dedi ki...

nazo...suanda bana nasıl yardımcı oldugunu hayal bile edemezsin...

nazo dedi ki...

* Elçin'in Yeri, Püstüklü Mama, Flame, Haydins, Cecilia, Neslihan, Ayci çok teşekkür ederim kızlar desteğiniz için..

---
Haydins, evet benim de aklıma geldi. Kalın kurdela alıp, hediye paketlerinde olduğu gibi bağlayabilirim.
---
Aycicim kutuya mı ihtiyacın vardı? Eğer öyleyse zilyon tane çeşidi var kolici.com'da ve fiyatları çok uygun..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Gitgide daha da profesyonelleşiyorsun Nazocum:) Bravo! Etsy fikri süper! Senin ürünlerin çok yakışacak oraya:) Orjinaller ve çok sevimliler:) Bizzat kullanan biri olarak söylüyorum:)

aşgaane dedi ki...

etiketler çok güzel...sana hayırlı işler diliyor,kolay gelsin diyorum:)

Hayatın Ressamı dedi ki...

Çok farklısın diğerlerinden .Böyle olduğun sürece çok başarılı olacaksın.Bol şanslar.

Zeynep'in Evi dedi ki...

evet evet canım ben de seni artık etsy'de görmek istiyorum:))

Elifinelizi dedi ki...

Bol kazançlar. Etiket konusundada teşekkürler çok ihtiyacım vardı fakat bi türlü kurduğum bağlantılar fayda etmemişti, tekrar teşekkür

karton çanta dedi ki...

bol kazançlar