BİT MİT SOĞUK MOĞUK

6.10.10

Çorapsız günlere elveda, sümüklü günlere merhaba :)
Sezonun ilk hastalığına, soğuğun ilk günlerinde yakalandım.
Böyle gereksiz işlerdeki birinciliklerimi, gerekli yerlerde kullanabilme şansım olsaydı keşke..
*
Okulda bit salgınıdır gidiyor. Okul sınırlarına girdiğim andan itibaren, çıkana kadar mütamadiyen kaşınıyorum. Boyalı saça gelmezmiş diye bir söylenti var, tek dileğim bunun şehir efsanesi olmaması!
Bit taraması sırasında merakıma yenildim ve nasıl bir canlı olduğunu göreyim dedim, görmez olaydım.
Zıp zıp zıplayan minicik birşey ama insanın kafasında bir böcek türünü taşıması berbat bir histir.
Anlatırken bile kaşıntı tutuyor beni. Bit olan öğrencileri görünce ister istemez bir uzaklaşma oluyor.
Çocuklara söylemedik bire bir. Aileleri çağırdık, gerçi pek oralı olmadılar.
Yarın şampuan vs. gelecek okula, geçer umarım..
*
Günlerin dizi izlemeye fırsat kalmayacak kadar hızlı geçmesi
-mesela bugünün hafta ortası olması, sona 2 güncük kalması- ne güzel!
Bir planım yok ama hafta sonunun plansız olanı bile güzeldir öyle değil mi?
ee o zaman hadii hoppaaaa ♫ ♪


12 yorum:

tuku dedi ki...

bit reklamlarının gereksiz oldugunu düşünüyordum halbuki ilkokulda falan ne cok olurdu :)

Haydins dedi ki...

Bende bit ilacı reklamı görmüştüm tv'de demek ki gerekliymiş ki reklamını yapıyorlar :) İşiniz zor valla bu durumda canım..Ben bit kelimesini duyduğum an kafam kaşınmaya başlar(tıpkı şimdi old. gibi) hatta kaşınmakla kalmıyor sanki bir şey dolaşıyormuş gibi geliyor..Iyhh çok bahsettim..
Geçmiş olsun bu arada..

Zeynep'in Evi dedi ki...

Canım biz tatildeyiz, İstanbulun kutruluşu bugün mükemmel bigün:)

Unknown dedi ki...

Haftasonunu sabırsızlıkla bekleyenlerden biri de benim..
Aman dikkat et sanada geçmesin bitler :D
Canım herkes hasta dökülmeye başladı valla etrafımda bende migrene yakalandım bugün başımın ağrısı feci kopuyor.Biran önce iyileşmen dileğiyle ;) kendine dikkat et.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İlahi Nazo ne güldürdün beni...
Aslında işin acı tarafı 2010 yılında hala bitten bahsediliyor olması öyle değil mi?
Sevgiler.

Nazpek dedi ki...

okurken bile kaşıntı tuutu
Allah yardımcınız olsun

muzooo dedi ki...

canım önce çok geçmiş olsun...sonra da bit boyalı saçlara gelmez bende öyle duymuştum sakın onlara yaklaşma eve gelince de saçlarını sık bir tarakla tara eğer saçına bir kere yerleşirse çok zor çıkar.

cecilia dedi ki...

haftasonunun plansızı bile güzel katılıyorum bu söze :)
bit durumu tatsız çocukalrın suçu elbetteki yok, sorumluluk tamamen ailelerde..

nazo dedi ki...

* Tukucum, hala daha var maalesef. Eskiye göre ilaçlar işe yarıyordur umarım :(

* Haydinscim sağol canım. Ben de öyle kaşınmaktan bi hal oluyrm. ciddi ciddi de korkuyorum. Berbat bir şey :(

* Zeynep, aa doğru.. ne güzel.. şanslısın..

* "Objektifime Yansıyanlar", teşekkür ederim canım. Kış hızlı geldi.
Bulaşmasın bit mit, sınıflara girmeye korkar oldum :) Hafta sonu gelsiinn :))

nazo dedi ki...

içimden geldiği gibi ~~~, sen diyorsun canım.. Bugün bit olan bir öğrenciyle konuştum. Tüm ailenin çamaşırlarını elinde tek başına yıkıyormuş. 7. sınıfta yani 13 yaşında. Evin diğer işlerini saymıyorum bile. Bu çocuğa sen de bit var, şunu şunu yap demek boş.. Hayat bazıları için gerçekten çok zor..

* Nazpek sorma canım ya, inşallah..

* Muzocum ya korkutma beni. Yıkıyorum tarıyorum ama çok korkyorum. Kızların saçları çok gür ve çok uzun. Kestirmiyorlar da.. Şu ilaçlar işe yarar umarım..

* cecilia, öyle maalesef.. Aileler çok bilgisiz ve ilgisiz.. Onları eğitmekte bize düşüyor ama kolay kolay değişmiyor fikirleri..

nihalasli dedi ki...

ya bu okulda bit taramalarinda bazi cahil ogretmenler ya da veliler cocuklara belli ederdi ,ne fena bir durumdu.
Canim evet bende gordugumde cok sasirmistim boyle ziplayan bir sey hayal etmemisim demek ki:)

Flame dedi ki...

Nazocum ben bile kaşınmaya başladım okuyunca :(( Uzak olsun sendennnnn..