CLINIQUE EVEN BETTER CLINICAL DARK SPOT CORRECTOR

18.10.10

Clinique_TR'nin twitter üzerinden yaptığı yarışmada kazandığım ürünü bugün ulaştı elime. Çok merak ettiğim bir üründü "even better clinical dark spot corrector" Çünkü cildimde akneden kalan kızarıklıklar var. Bir de son zamanlarda dikkatli bakılınca görünen, kahverengi lekeler var dudağımın kenarında. Bugün başlıyorum kullanmaya, sonucunu da yazarım ilerleyen zamanlarda.
Even Better Clinical Dark Spot Corrector koyu lekeleri, yaşlılık lekelerini ve yaşlılık sonucu oluşan renk farklılıklarını, güneşin cildimize yıllar boyu verdiği zararları, çevresel zararları ve akne lekelerinin izlerini gözle görülür şekilde azaltır ve daha sağlıklı, pürüzsüz bir görünüm sağlar. Klinik testler, Even Better Clinical Dark Spot Corrector’ın sektörde altın standartı temsil eden reçeteli içerikle karşılaştırıldığında 4, 8 ve 12 haftada, cilt rengini eşitlemede bu içerik kadar etkili olduğu ispatlanmıştır. Hatta 12 hafta sonunda cilt renginde %53 düzelme sağladığı kanıtlanmıştır.
Clinique Türkiye'ye ve ürünü kazanmamı sağlayan İnci'ye çok teşekkür ediyorum!
İşte bu da twitter sayfam, beklerim ;)


7 yorum:

nihalasli dedi ki...

merakla bekliyorum sonucunu.bu markayi kullanmadim ben hic.burda da kozmetik daha ucuz ya eger memnun kalirsan bi bakim bende nazocum;)

pelinuygun dedi ki...

sonucu lutfen bızlerede bıldır benımde kızarıklıklarım cok var eger ıse yarıyor ıse mutlaka alıcagım...
sevgılerımle...

herşeyden azıcık dedi ki...

Aynı dert bende de var kullandıktan sonra işe yarayıp yaramadığını yazarsan sevinirim güle güle kullan.

Unknown dedi ki...

Ben de aldım ama daha düzenli olarak kullanamadım bir türlü!Bakalım sen fayda görecek misin?

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

gule gule kullan umarim faydasini gorursun ;)

Ruhumun Ozgur Sesi dedi ki...

Umarim ise yarar, benim de boyle bir urune cok ihtiyacim var. bugune kadar kullandiklarim hic ise yaramadi. umudu kesmistim ve bir daha krem almamaya kararliydim ama belki bu urun fikrimi degistirebilir.

nazo dedi ki...

* 4-8-12 hafta diyor; ilk etapta 4 hafta sonra yazarım durumu. Herkesin cilt tipi farklı elbette ama fikir olur yine de!