AV MEVSİMİ

4.12.10

Eski Türk filmlerini bile izlemeye devam eden 'ben' için Şener Şen, Çetin Tekindor'u beraber izlemek elbette kaçırılmayacak  bir fırsattı. Cem Yılmaz, Okan Yalabık'da tuz biber oldu üstüne.. 
Polisiye gibi başlayıp, aslında polisiye olmayan bir filmdi. Tür olarak 'dram' demek daha doğru sanırım.
İzleyecek olanları düşünerek şimdi yazamayacağım bir sahneden sonra sonunu tahmin ettim ben ama uzun olmasına rağmen devamını da sıkılmadan izledim. O yüzden sürpriz son beklemek hayal kırıklığı olur.
Bir filmin duygu sömürüsü olmadan da istenen etkiyi yaratabileceği çok iyi gösterilmiş.
Cem Yılmaz ve rolü gereksiz gibi görünen ama öyle olmayan Okan Yalabık renk katmış filme.
Müzikler baştan sona harikaydı. En sevdiğim ve eğlendiğim sahne Cem Yılmaz'ın elinde rakı kadehiyle, Karadeniz türküsü söylediği sahneydi. {Kazım Koyuncu'nun sesinden hayde}
Sonuç olarak benim beklentilerimi karşılayan bir filmdi. Bu benim beklentilerimi düşük tutmamdan mı kaynaklanıyor yoksa filmden mi, izleyip karar verirsiniz ;)


17 yorum:

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

süper hemen gitmişsin :) ben de çok merak ediyorum, ne olursa olsun bu kadroyu toplayan bir film izlenmeden geçilemez. Önümüzdeki hafta içi bir gün gideceğim ben de bakalım. Öncesinde bu yazıyı okumak iyi geldi :)

Aslı dedi ki...

Gitmene değdiğine sevindim =)) Adam gibi sinema salonu olan bir ile gidip izlemek için sabırsızlanıyorum!!

kutupayusu dedi ki...

bana biraz gereksiz uzun gibi gelsede tadında bir filmdi ... sadece oyunculuk için bile izlenir...tüm oyuncular harikaydı ... evet sonu belli olsada sıkılmadan izlenecek güzel bir türk filmi denebilir...herkese ii seyirler ...

battodol dedi ki...

libya da sinema bile yok, mecbur internete düşmesini bekliyorum ben de :(
türkü sahnesini görmek için sabırsızlanıyorum :)cem yılmazdan karadeniz türküsü değişik olsa gerek :)

Flame dedi ki...

Bizde bu hafta içinde gidicez arkadaşlarla.. Çook merak ediyorummm..

Unknown dedi ki...

Ben de izlemek istiyorum en kısa zamanda.
Bu arada bende mimin var canım kabul edersen!

Püstüklü Mama dedi ki...

Nazo, o sahneden filmin içine girmek istedim ben. Geçeyim İdris'in karşısına karşılıklı oynayalım istedim.

aşgaane dedi ki...

nişanlım şener şen hayranı... benim için bu filmdeki oyuncuların hepsi harika... filme gitmemiz gerek yani:) ama istanbulda hafta sonu sinemalar nasıl kalabalıktı tarif edemem... vizyona yeni girdiği için rağbet çoktu, bilet bulamadık biz:(

Zuzu dedi ki...

Şener Şen'in içinde olduğu bir filmi gözü kapalı bile izler insan!

nazo dedi ki...

* Alışveriş Cini,
insanı yormayan, sıkmayan, çıkışta iyi ki izlemişim dediğin, geçen 2,5 saate üzülmediğin bir film. Beğeneceğini düşünüyorum ;)

* Aslı,
yakınınızda varsa gidin canım. Hem değişiklik olur. Biz de 2 tane sinema salonu var ama vizyon filmler çok nadir oluyor. Türk filmleri bazı istisnalar dışında hemen geliyor. Ben de sevdiğim için kaçırmıyorum. Keşke tüm filmler olsa her ilde.. (2010 yılındaki isteklerimize baksana :p)

* kutupayusu,
sonu erken anlaşılıyor ya o yüzden ama ben de sıkılmadım. Oyuncular çok iyiydi gerçekten..

* battodol,
link verdim o sahne için, bakabilirsin. Yakında net.ten izleyeilirsin. Biraz daha sabır ;)

* Flame,
gidin canım, kaçırmayın.. Benim için diğer filmi izlemeyi de unutma ;)

nazo dedi ki...

* Kitap Kurduyum Ben,
kaçırma canım.. ufaklık gelene kadar her fırsatı değerlendir ;) Mimi okudum, sakin bir zamanda yazacağım. Biraz zor gibi sanki ;)

* Püstüklü Mama,
izleyen herkes aynı hisleri yaşamıştır eminim ;) Çok eğlenceliydi gerçekten..

* hayat güzel,
hafta içi akşam gidersiniz canım. Nasılsa yeni film.. Şener Şen de, diğer oyucularda iyiydi..

* Zuzu,
bence de canım ;)

battodol dedi ki...

sağol nazo:)izledim çok güzelmiş, bu adam ne yapsa oluyor :)

tuku dedi ki...

bende istiyorum gitmeyi ama zaman bulabilirmiyiz bilmiyorum. yorumlar iyi diyorsun bakalım gitmek için sabrsızlanıyorum

Meyra dedi ki...

şener şen için tek kelimeyle izlenilir diye düşünüyorum:)) en kısa zamanda gidicem meraktayım özellikle bahsettiğin cem yılmazın türkü söylediği sahneyi merak ettim doğrusu..

nazo dedi ki...

* battadol;
Hemen düşmüş mü net.e ;) Beğenmene sevindim..

* tuku;
Beğenirsin canım.. Belki bi akşam ayarlayabilirsiniz ya da hafta sonu..

* Meyra;
Bence güzel bir filmdi. Her zamanki gibi eleştirilerde çok ama ben beğendim. O sahnenin linkini de koydum, bakabilirsin ama film esnasında daha eğlenceli tabii ki ;)

battodol dedi ki...

yok yok film değil videoyu izledim :)film daha yok ortalarda :)

Seli dedi ki...

yorumlara bakılırsa benimde gitmem farz oldu.bir şener şen hayranı olarak