HAFTA SONU DEDİĞİN NEDİR Kİ?

27.12.10

Sağımız solumuz taş, toprak olunca azıcık su bile mutluluk hormonlarımızın tavan yapmasını sağlıyor :)
Avanos'dan Kızılırmak geçiyor. Eskiden bu kadar güzel değildi.
Son zamanlarda çevre düzenlemesi yapıldı, temizlendi. Kazlar bile var :)
 Erciyes Dağı dışında her yer günlük güneşlikti, yılın son hafta sonunda da.
Havanın soğuması da şehir efsanesi oldu zaten..
Geri kalan zaman da kedi gibi miskinlik yaptım. Annem olunca "ne pişirsem?" derdi yoktu.
Ev her daim düzenliydi. Bu hafta hayatın gerçekleriyle karşı karşıyayım :p
Bu hafta da bitince koca yıl bitmiş oluyor.
Yeni bir yılın gelecek olmasından başka bir dileğim yok bu sene de..
2010 güzeldi. Böyle geçebilir 2011'de :)
*
Küçük bir hatırlatma:
Bugün pasaj.com'da tüm ürünlerde % 30 indirim var {indirim kodu: HOSGELDIN2011}.
Ben alacaklarımı aldım.
Siz de başta benim pasajım olmak üzere!, diğer pasajlara da buyurun ;)


11 yorum:

ipekböceği dedi ki...

malesef geçen hafta benimde evde annemler vardı ve çok güzeldi herşey.ama artık yalnızım :(

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur.Senin ve ailenin yeni yılını en içten dileklerimle kutluyorum Sevgili Nazo...

Flame dedi ki...

Offf süperrrrrr olmuşşş.. Biz de sayende şenlendikkk.. Anne yemeklerinin tadını çıkart şekerim. Selamlar..

Unknown dedi ki...

aaaaaaa avanos'ummmmmm. annemlere de uğrasaydınız ya hazı gitmişken :))

İyi seneler canım. Umarım bu sene Avanos'a ilk gelişimde seninle de görüşebiliriz ;)

Noni dedi ki...

Ay nasıl güzel nasıl dingin fotoğraflar, huzurla doldu içim ellerine sağlık Nazocuğum, ben de hepimize güzel bir yıl diliyorum, sevgiler!

tuku dedi ki...

özeniyorum bende ekliycem fotolar diyorum ama sonra hep kaynıyor ordan burdan ekliyorum. fotoğraflar harika duruyor bildiğin iç açıyor. hiç eksik etme olurmuu

nazo dedi ki...

* ipekböceği,
Ben de canım :( Eve anne eli değince bir başka oluyor değil mi?

* içimden geldiği gibi ~~~,
Umarım canım.. Ben de kutluyorum.. herşey beklediğinizden daha güzel olsun..

* Flame,
1 haftadır ne bulursam yedim. Durumlar vahim :) Beğenmene sevindim. Öpüyorum şekerim ;)

* pinosh,
Ben buralardayım. Umarım görüşebiliriz tatlım ;)

nazo dedi ki...

* Noni,
Canım Nonicim beğenmene çok sevindim.. Harika bir yıl olsun ;) Sevgiler..

* tuku,
Senin yazıların foto.suzda okunur canım benim. Sen iste, eksik etmem ben ;) Kocaman öpüyorum..

ayci dedi ki...

Bu hafta da bitince koca yıl bitmiş oluyor.

pek bir hüzünlü geldi şimdi bu söz bana...

NzlGl dedi ki...

Canım nazom

Eşin, ailen, sevdiklerin ve öğrencilerinle beraber geçireceğin yeni yılın
sana , sağlık ,mutluluk , huzur ve başırı getirmesini diliyor sevgilerimi gönderiyorum

Unknown dedi ki...

Fotoğraflarına bayıldım canım!Harika hepsi!