ANKARA'M

25.3.11

Ben pazar-pazartesi-salı Ankara'daydım! Hala ağzım kulaklarımda. 3 gün öyle iyi geldi ki.. Hem dinlendim, hem gezdim.. Ankara'yı ne kadar çok sevdiğimi bir kez daha hatırladım.
Bu kez iş ya da okul için değil tamamen gezmek için gittim. O yüzden hiçbir şeyi koştur koştur yapmadım. Gitmeden 2 gün önce Aşk Tesadüfleri Sever'i de izlemenin büyük etkisi vardı. Bu arada filmi de çok sevdim ben. Denildiği gibi tesadüfler insanın gözüne batmıyor bence Neyse filmden de aldığımız motivasyonla eskileri özleye özleye vakit geçirdik eşimle.
Alışverişin de gözüne vurdum ^^ Yeni sezonmuş, indirimde değilmiş düşünmeden aldım. Sabahtan akşama kadar deli gibi yürümeme rağmen, acayip enerjiktim.
İşte böyle..
Seviyorum ben Ankara'yı.. Tamamen kavuşacağımız günleri özlemle bekliyorum :) 
Haftaya Çarşamba günü başlamaksa ayrı bir keyifti. Cuma olsun dememe fırsat kalmadı *-*


3 yorum:

Nihan dedi ki...

Avuçtan bir tane kestane kapasım geldi :)

Meyra dedi ki...

ben yaşarken sürekli mızıldandığımdanmıdır nedir Ankarayı sevmeyenlerdenim.denize karşı özlemden olsa gerek sıkıldım bu şehirden..ama ankaramızı böyle özleyen insanlarada hayranım kim bilir ne kadar güzel anıların vardır:) umarım tez zamanda kavuşursun şehrine:)

Unknown dedi ki...

filmi beğenmene sevindim Nazo :) bende beğendim çünkü :) ne güzel olmuş oh oh doyasıya gezmiş alışveriş yapmışsın :) hadi bakalım hem hafta sonun hem de yeni başlayacak haftan güzel olsun sevgiler...