MUFFIN ♥

10.3.11

Geçen hafta sonu, blogların açılmasını dilemiştim ama yalan oldu :/ 
Öyle ya da böyle, eski tadı olmasa da yazmak en güzeli..
Nasılsa bir şekilde giriyoruz bloglarımıza..
Bazen canım istemiyor yazmayı.. Bu hafta da istesem de zaman bulamadım.
Okulun işleri, siparişler birbirine girdi ama toparladım nihayet ve aşağıdakilere başladım.
Sona bıraktım çünkü renkli bir şeylerle uğraşmak mutlu ediyor beni..
Bu renkli şeyler muffin olunca daha çok mutlu oluyorum bir obur olarak *-*
Daha önce yaptıklarımdan farklı birşey olacaklar ve güzel bir yeri süsleyecekler! ~umarım~


16 yorum:

Rumeysa dedi ki...

buzdolabı süsü bunlar! :) hım?

Derya dedi ki...

Muffinler çok şirin görünüyor, ben aşağıdaki kurdeleleri de çok sevdim :)

Sümeyye dedi ki...

çok cici olmuşlar ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

çok guzel bunlar ellerine sağlık :)) umarım dediğin şey gerçekleşsin Nazocum :)

.ankara düşleri. dedi ki...

sanki o harika kurdelelere takılıp bebeklere yönelik bişiler olacak :)
ama ne olursa olsun harika olacakları kesin:)
ellerine sağlık canım.

Elifinelizi dedi ki...

oy oy oyy yerim ben bunları:) ah bir çözüme ulaşabilsek

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

Merhaba
Cupcakeler çok şirin olmuş bayıldım ama birşey öğrenmek istiyorum kurdeleleri nereden aldınız çok merak ettim bizlerle paylaşırmısınız.

Meyra dedi ki...

fiyonklu cupcake favorim, eline sağlık canım:))

Flame dedi ki...

Çok güzellllll ve rengarenk bir post olmuş Nazocum. Muffinlere de kurdelalara da bayıldımmmm!! Ruhum dilerim bu renklere bulanır en kısa zamanda.. Çokkk ihtiyacım var...

Aslı dedi ki...

ne güzeller nazocan rengarenk! eğer başka birşey için yapıyorsan bile bence kesin bebek emziklerini tutturmak için olan o iğne- kurdele halindeki şeylerden de yap bunlarla (ne güzel anlattım di mi benim bile kafam karıştı =)) çok yakışır bebişlere =) eh, bebecikler de birer muffin ne de olsa =))

Gizzy dedi ki...

Yaaa çok şeker bunlar tam yemelikkk...ben kurdelalara da bayıldımmm nerden buldun acaba bunlarııı???

Eylül, dedi ki...

bütün odamı bunlarla kaplayabilirim:)o kırmızı toplara ithafen de, i want that cherry top on the cake diyorum, hepsini!:) ellerine sağlık.

nazo dedi ki...

* Rumeysa;
Bunlar değil ama zaman bulursam o da aklımda ;)

* derya;
Teşekkürler canım..

* Sümeyye;
teşekkürler..

* Burcu;
Sağol tatlım.. Bugün bitireceğim, umarım beğenir sahibi..

* .ankara düşler.;
Bilemedinnn :)) Kapı süsü olacaklar ama kurdelalar dediğin gibi bebekleri çağrıştıyor! Teşekkürler canımcım..

* Elifinelizi;
Böyle devam edecek sanırım.. Çok sıkıldım ben bu durumdan :(

nazo dedi ki...

* SÜRPRİZ MUTFAK;
Kurdelaları yurtdışından almıştım. Tr.de bulamadım böylelerini ama etsy ve ebay'de olabilir.

* Meyra;
Sağol tatlım..

* Flame;
Azıcık daha sabır Alevcim.. Bu hafta herşey düzelir umarım. Dikkat et kendine..

* Aslı;
Zaman olsa ne fikirler var da yetişemiyorum bu ara.. Ne güzel olur ama renkli muffinlardan, tutturacak bişey düşünmek lazım ama..

* Gizzy;
Amerika hatırası kurdelalar :) Ebay ya da Etsy'de vardır sanırım. Tr.de bir kaç satıcı da benzerlerini gördüm ama çok pahalıydı. Ben 1-2 dolara almıştım Son kalanlar bunlar, kıyamıyorum kullanmaya :)

* Eylül,;
i want that cherry top on the cake :))
Teşekürler canım..

Haydins dedi ki...

Reklamını yapacağım bol bol :)Gelen müşteriler de isteyebilir hazırlıklı ol :))

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel olmuş...