90 TATİL

17.6.11

Bir dönem daha bitiyor, onu bırak yıl bitiyor {zamanneçabukgeçiyorömürbitipgidiyor mode on :p} 1 Temmuz'u görmeden bitti sayılmaz gerçi. Çocuklar yaz tatiline 90 tatil diyor. İlk duyduğumda çok gülmüştüm. Bu durumda öğretmenlerin yaz tatiline 60 tatil diyebiliriz. Yani sanıldığı gibi 3 ay değil, yalnızca 2 ay tatil yapıyoruz biz. Evet, çalışma hayatı gerçekten zor! ^^
Tatilin ilk tatiline ise cumartesi sabah gidiyorum. Sıkıcı seminerin 5 gününü İstanbul'da geçirecek olmak çok güzel..
Dikkat, bu 1 haftalık veda yazısıdır! 

Döndüğümde herkes, herşey yerli yerinde, mutlu, sağlıklı olsun..

Sevgiler..


8 yorum:

Unknown dedi ki...

ahahah 90 tatil mi :) bu çocuklar çok yaratıcı valla ya :)

benim de 90 tatilim şu şekilde bu sene: bugün itibariyle şafak 90!!

Unknown dedi ki...

Nazocum keşke ben de İstanbul'da olsaydım tanışırdık,sana sarayı da gezdirirdim yaa!

^zeynep^ dedi ki...

istanbulda sıkıcı seminerlere ragmen güzel günler gecirmen dilegimle =) iyi tatiller!!

FATOŞ dedi ki...

Öğretmenlik ne güzel bir meslek zorluklarıda var elbette ama bu kadar tatil için bile herşeye değer.Düşünsene kesintisiz 2 ay tatil.Yarıyıl ,resmi tatil,haftasonu ,kar kışı tatilini bile saymıyorum.Ama maaş bankada işten çıkarılma vs de yok .Süper rahat bi meslek
FATOŞ

ceydabural dedi ki...

aaaa... hemde istanbula geliyorsun :)
şimdiden iyi tatiller :)

NzlGl dedi ki...

İstanbul'a hoşgeldin o zaman Nazom:))))

Meyra dedi ki...

Böyle seminere can kurban kıskandım :)) iyi tatiller canım pardon iyi çalışmalar henüz bitmedi yaaa;)

.ankara düşleri. dedi ki...

iyi tatiller nazocum :))