90 TATİL

17.6.11

Bir dönem daha bitiyor, onu bırak yıl bitiyor {zamanneçabukgeçiyorömürbitipgidiyor mode on :p} 1 Temmuz'u görmeden bitti sayılmaz gerçi. Çocuklar yaz tatiline 90 tatil diyor. İlk duyduğumda çok gülmüştüm. Bu durumda öğretmenlerin yaz tatiline 60 tatil diyebiliriz. Yani sanıldığı gibi 3 ay değil, yalnızca 2 ay tatil yapıyoruz biz. Evet, çalışma hayatı gerçekten zor! ^^
Tatilin ilk tatiline ise cumartesi sabah gidiyorum. Sıkıcı seminerin 5 gününü İstanbul'da geçirecek olmak çok güzel..
Dikkat, bu 1 haftalık veda yazısıdır! 

Döndüğümde herkes, herşey yerli yerinde, mutlu, sağlıklı olsun..

Sevgiler..


8 yorum:

pinosh dedi ki...

ahahah 90 tatil mi :) bu çocuklar çok yaratıcı valla ya :)

benim de 90 tatilim şu şekilde bu sene: bugün itibariyle şafak 90!!

Kitap Kurduyum Ben dedi ki...

Nazocum keşke ben de İstanbul'da olsaydım tanışırdık,sana sarayı da gezdirirdim yaa!

Zeynep A. dedi ki...

istanbulda sıkıcı seminerlere ragmen güzel günler gecirmen dilegimle =) iyi tatiller!!

FATOŞ dedi ki...

Öğretmenlik ne güzel bir meslek zorluklarıda var elbette ama bu kadar tatil için bile herşeye değer.Düşünsene kesintisiz 2 ay tatil.Yarıyıl ,resmi tatil,haftasonu ,kar kışı tatilini bile saymıyorum.Ama maaş bankada işten çıkarılma vs de yok .Süper rahat bi meslek
FATOŞ

ceydabural dedi ki...

aaaa... hemde istanbula geliyorsun :)
şimdiden iyi tatiller :)

NzlGl dedi ki...

İstanbul'a hoşgeldin o zaman Nazom:))))

Meyra dedi ki...

Böyle seminere can kurban kıskandım :)) iyi tatiller canım pardon iyi çalışmalar henüz bitmedi yaaa;)

.ankara düşleri. dedi ki...

iyi tatiller nazocum :))