YAVRUCUKLARIM

10.6.11

Geçen ay "köylerinin dışına çıkmamış, burunlarının dibini sadece televizyonda gören ve
peri bacalarını perilerin yaptığına inanan" 8. sınıf öğrencilerimin olduğunu öğrendim.
Eskiden olsa "nasıl olur, inanmıyorum, nasıl gezip-görmezsiniz" gibi aptal tepkiler verirdim ama
2 senedir onların tek dünyasının köy olduğu gerçeğini kabullendim.
Çocuklarla yaptığım sohbeti öğretmen arkadaşıma anlatırken,
ee neden götürmüyoruz dedik birbirimize ve harekete geçtik.
Sonuç olarak o prosedür, bu prosedür derken dün amacımıza ulaştık *-*
Çocuklar mutlu, biz mutlu, sorunsuz gezdik..
Birkaç yıl içinde evlendirilecekleri düşünülürse, hayatlarındaki birkaç geziden biri ve ilki bu oldu.
Bir de hiç bu kadar çok fotoğrafları olmamış kuzucuklarımın :)


13 yorum:

Merve dedi ki...

nazocum, ofiste okuyorum yazını bir yandan ağlıyorum, bir yandan kimseye belli etmemeye çalışıyorum ağladığımı..

ne kadar güzel birşey yaptığın..sanırım biz büyük şehirlerde yaşayanlar çoğunlukla sahip olduklarımızın,oralarda yaşananların farkında değiliz..

Çocukların hepsi birbirinden sevimli,içlerinin güzellikleri yüzlerine yansımış..

Dilerim hayırlı bir gelecek onları bekliyordur..

^zeynep^ dedi ki...

Canim ne iyi etmissindiz ya, nedense birden duygulandim. Bu güzel yavrularin kaderleri de gözlerindeki isilti kadar parlak olur insallah!

đerkenαя dedi ki...

Çok kötü oldum Nazo.. Ne kadar acı bir tablo, sizler bile bu durumu sindirmişsiniz, Rabbim onların yardımcısı olsun ve sizin gibi öğretmenlerden de razı olsun inşâAllah.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bende hayatı boyunca hiç deniz görmemiş kişileri tanıyorum. :-o

Zeynep'in Evi dedi ki...

Ben sana kurban olurum.. Sen nasıl büyük bi iyilik yapmışsın onlara ve çok içli yazmışsın ağladım biliyomusun...

adaşehir dedi ki...

Çok iyi bir gezi olmuş o zaman bu Nazo. Erken yaşta evlendirme ne yazık ki hala heryerde var, ben en çok Bursa'nın bir köyüne gittiğimde şaşırmıştım, sonuçta metropolitan bir şehir ve 8.sınıfı bitirir bitirmez hemen evlendirme... Neden şaşırdıysam o zaman bilmiyorum, heryerde var sonuçta değil mi? :(

Flame dedi ki...

Süper birşey yapmışsınız Nazooo..
Gözlerim doldu nedense! Deliyim ben :))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Sen birtanesin Nazocum!!!Hani o hayatta fark yaratan insanlar var ya onlardansın işte...Kim bilir ne dua ettiler sana.Ne kadar güzeller, ne kadar naif...

Meyra dedi ki...

hepsi ne kadar masum ve temiz yüzlü canlarım yaa..ne şanslılar senin gibi duyarlı cici bir öğretmenleri var..sen şimdi onların minik dünyasına nasılda renk kattın konuşturmak lazım her birini...sevgiyle kal canım

aşgaane dedi ki...

bize çok ilginç gelen,kıyıda köşede kalmış ne çok hayat var aslında... biz kırsalda/varoşlarda çalışan öğretmenler her öğrencimizle yeni ve dramatik bi hikaye öğreniyoruz...

küçücük yürekleri mutlu etmişsiniz; ne mutlu sana ve arkadaşlarına:)

Ceren dedi ki...

Herkes gibi beni de ağlattınız. Keşke göz yaşlarımız o minicik canlara derman olabilseydi...

Yeraz dedi ki...

sizi can-ı gönülden kutluyorum!

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Ağladım.....Ne kocaman yürekliymişsiniz, keşke yolları açık olsa, keşke koca evi yerine üniversite olsa yolları keşke keşke işte sevgiler sinem