DENİZ TATİLİ ☀

25.7.11

Deniz tatilinin olmadığı tatile, tatil demem ben!
Sıcaktan şikayet etsem bile pek çok severim *-*
Nihayet gittim, geldim; tatilim tam tatil oldu ☀
İlkel falan demeden, tüm serinleme yöntemlerini kullandım.
Arada püfür püfür esinti de oldu, tadından yenmedi.
Havlu-gözlük-krem üclüsü en yakınlarımdı.
Yüzdüm ve yattım.
Ne kitap, ne başka şey..
İnsanın boş durmaktan canının sıkılması gibisi yok ;)
Biraz oyun oynadım ama kumdan kale yapmak içimde kaldı.
Kovası ve kalıpları olan çocuk bulamadım :p
En güzel tatil hatırası bence, hep saklanası..
Renkli şemsiyelerden güzel olanlar da var ama
tatil ruhuna en yakışanı hasır şemsiye bence.. ☂
Fotoğraf makinemi her an yanımda taşıyamadım;
o yüzden bu ara ona özel zaman ayırmam lazım.
Özledim..
Çevre gezilerini de araya sıkıştırdım.
Özlediğim yerleri gördüm.
Her yaz üçer beşer alınıp, Eylül gelince kaybolan bilekliklerden aldım.
Zamane ismi "friendship bracelet" olan anne zamanından kalma makrome işte :p
  
Baktıkça en çok mutluluk, neşe veren fotoğraf ise üstteki oldu.
Çok seviyorum lunaparkları ♥
Bir de böyle kapıları..
Ne kadar basit, o kadar güzel..
Tatil de öyle..
Ne kadar basit, o kadar güzel..
*
İyi haftalar!


16 yorum:

kağıt faresi dedi ki...

fotoğraflar harika n@zo, iyi vakit geçirmene sevindim. darısı benim gibi bu yıl daha ayağı denize, kuma değmemiş insanların başına :)

Gizem. dedi ki...

Böyle kitap gibi olmuş bu post :) Doyamadım resmen bakmalara..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayıldım fotoğraflara,ne güzel anılarla...

Peritozu dedi ki...

Ohhh ne güzel bir tatil... Tatil demek deniz demek bencede... Buaralar her ne kadar uzak kalsamda, götürdün beni iyot kokusunun geldiği yerlere Nazocum :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

nazocum inanıyorum ve diliyorum ki o güzel kapıları lunaparkı ve dahasını makinenle de çekmişsindir:) çekmişsindir diğmi:)

NzlGl dedi ki...

Ne güzel resimler insan dinleniyor:))) tatilinin iyi geçmesine sevindim canım...

Elifinelizi dedi ki...

Nazocum tatilin iyisi kötüsü olmaz fakat şu hiçbirşey yapmama kısmını takıldım . ne güzel değilmi . ne iyi gelmiştir sanada
Biliyormusun kapılara karşı inanılmaz bir zaafım var bir koleksiyon yapmayı düşünüyorum belki senin karelerinde kullanırım olurmu ??
herkezin haftası iyi olsun :D

sünter dedi ki...

Nazom, fotograflari cok sevdim..en cok da su ayagini uzattigin fotograf insana bir ohhh cektiriyor ya onu sevdim sanirim:)

aşgaane dedi ki...

fotolar da yazın da çok keyifli olmuş nazocum:)

şaka maka tatilin yarısı da bitti:(

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy Nazocum bayıldım yine fotoğraflara. Baka baka yaz ile özlem giderdim. Lunaparklara bende hayranım çekebilsem şöyle bi foto başumuca asacağım vallaha:)Çok güzeller hepsi gerçekten. O bilekliklerden çocukken de ne çok takardım ben de burda buldum geçenlerde aldım takıyorum neşeyle:)Deniz kenarında olmak şezlongda öylece oturmak ne büyük güzellik ne nimet ama..Çok sevindim güzel bir tatil geçirdiğine..Öpüyorum. Yeni fotoğraflarını bekliyorum heyecanla:)

Aslı dedi ki...

Değil mi ama! Üzerime deniz kokusu sinmeden, yanaklarım şeker pembesine dönmeden, suda salınmadan bütün yaz tatil yapsam kaç yazar?! Biz de 4'ünde yola çıkacağız, yazını okurken kafam hemen yana eğildi, burnuma güneş kremi kokusu gelmeye başladı!!

nazo dedi ki...

* soluk;
İnşallah canım, en kısa zamanda dilediğin gibi bir tatil yaparsın..

* Gizem.;
Canım, sevindim beğenmene.. Tatilden bahsedince ister istemez güzel oluyor di mi? ;)

* içimden geldiği gibi~~~;
Teşekkür ederim..

* Peri Tozu Fotoğraf;
Her tatil güzeldir, insanı dinlendirir, neşelendirir ama deniz tatili biraz daha fazla ;)

nazo dedi ki...

* zeynep;
Tatlım maalesef çekemedim. Makineyi her an yanımda taşıyamadım. Bir de sürekli güneş olduğu için düzgün kareler yakalayamazdım sanırım. Özledim ama makinemi ;)

* NzlGl;
Nazlı Ablacığım, beğenmene çok sevindim..

* Elifinelizi;
Ben aslında hiçbir şey yapmamayı sevmem, canım sıkılır ama bazen beynin boşalması gerekiyor. Bazen hiçbir şey düşünmemek güzel..
Tabii ki tatlım, beğendiklerini alabilirsin ama telefondan bunlar. Kalliteli fotoğraflar değil :( Bu arada ben de çok seviyorum kapıları..

* sünter;
Sünter Teyzecim, ben de söylediğin gibi ohh dedim işte :)) sevindim beğenmene..

nazo dedi ki...

* hayat güzel;
Sorma tatlım, 1 aycık kaldı. Gerçi yıllık izni 10 gün olanlara böyle deyince kızıyorlar, haklı olarak.. Biz de tatil çok olunca doyumsuzlaşıyoruz :))

* TUĞBA'NIN DÜNYASI;
Canım, ben de çok çok seviyorum lunaparkları.. Görmek bile yetiyor :) Dinlendim bol bol, dediğin gibi büyük nimet.. Umarım sen de dilediğince bir tatil yaparsın izne geldiğinde.. Öpüyorum..

* Aslı;
Aslıı ben şeker pembesi falan değil, bildiğin siyah oldum :)) Daha önce hiç bu kadar yandığımı hatırlamıyorum :) Güneş kremi kokusuna bayılırım ben de.. Sizin de az kalmış, çok güzel, çok eğlenceli geçsin..

a. gizem dedi ki...

fotoların kolajı bir harika olmus nazo :) oh oh iyi dinlen tatlım :)

Unknown dedi ki...

Yine çok güzel fotoğraflar...
Çok çok çok çok güzeller yaa!