ESKİ RADYO

8.8.11

İnsanın kalbindeki en ağır yük çocukluğudur.
Ya bir ömür özlersin, ya bir ömür kaçarsın.
Hande Altaylı

İlk okuduğumda düşündürmüştü beni, not etmiştim defterime.
Üzerinden zaman geçti ve şimdilerde sık sık geliyor aklıma..
Bugünden şikayetçi olduğum için değil, aksine çok mutluyum ama özlüyorum çocukluğumu..
Eski günleri, arkadaşlarımı, mahallemizi, oyunları, dedelerimi, eski evimizi, eski eşyalarmızı..
Bir garip haller işte :) 
  
Geçen sene yazmıştım, bu eski radyoyu.. 
Anneanneme babasından kalmış ama tam olarak ne zaman alınmış bilmiyorum.
Tek bildiğim çocukluğumdan beri anneannemin evinde oluşu..
.
Şu an bizim evimizde ve artık en kıymetli eşyalarımızdan biri..
.
İyi haftalar!


19 yorum:

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan Nazo'cum, gerçekten çok yakışmış aynanın altına. Çok orjinal bir hava katmış <3

NzlGl dedi ki...

Nazom
geçmişe götürdün beni. Bizde de vardı bir tane hala gözümün önünde ya annem kimbilir kime vermişti onu:((((((

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Günaydın Nazocum:) Çok güzel gerçekten. Hem çok güzel bir yadigar hem de bir anı kutusu sanki. Dili olsa derler ya kim bilir neler antalacak sana...Sen de görünce ben de dedeminkini babamdan almaya karar verdim:)Bu arada çocukluk ile ilgili sözü çok sevdim. Ben de o özlem duyanlardanım...İyi haftalar:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Eskiye olan ilgim hiç bitmedi.Çok güzel değerlendirilmiş.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş,çok yakışmış Chileğim..
Yerini bulmuş ne güzel..

tubitos dedi ki...

ne güzelmiş. bayılırım böyle şeylere

Adsız dedi ki...

bence sen de hem çocukluğundan kacarken aynı zamanda çocuklardan da kaçıyorsun

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum;
Girişte alıntıladığın cümle çok hoşuma gitti:) Ben de hemen yazıp asacağım panoma. Gerçekten ben de çocukluk zamanlarımı öyle çok özlüyorum ki ve korkuyorum hergün o anıların silinmesinden. Ve zaman geçtikçe daha çok geçmişe yönelip o zamanlarda dinleniyorum nedense. Bu tip bir radyo ama daha büyüğü benim izmitteki odamda da var. Büyük bir özveri ile saklıyorum kendisini ve hala da çalışıyor. Bazen açıp kontrol ediyorum. İlerde inşallah türkiyede bir evimiz olduğunda ben de senin gibi evime koymayı çok istiyorum o da sanırım annemin babasından kalma. Böyle hatıralara ben çok kıymet veriyorum ve onlara sahip çıkmak insanı inanılmaz mutlu hissettiriyor. Keşke diyorum bazen daha çok şey saklansaymış o günlerden:) Sevgiler canım:)

Adsız dedi ki...

Merhaba! Kelebekli aynalarınızı çok beğendim. Nereden aldınız acaba?

a. gizem dedi ki...

coook guzel ve bi o kadar da buyukmuşşş :) ıyıkı el koyup getirmişsiniz :)

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel ne kadar estetik. anneannemin de böyle bir radyosu var, halen kullanıyor. korumaya devam edin.. ;)

Püstüklü Mama dedi ki...

Senden ilham aldım, ben de daktilomu yazdım :)

Ne mutlu bize böyle güzel hatıralarımız var.

Elifinelizi dedi ki...

öyle değer veriyorum ki eskilere , yaşanmışlıklara .
dedemin bayram sabahları dinlediği radyo salonumun en nadide köşesinde :)
özlenmez mi?

nazo dedi ki...

* neslihan;
Canım çok teşekkürler.. Ben farklı bi yer düşünmüştüm, eşim oraya koymuş. Sonra ben de çok beğendim yerini ;)

NzlGl;
Nazlı Ablacığım, annenden kalma daha başka şeyler vardır eminim..

* Kirpikteki Gözyaşı;
Gerçekten öyle.. Bir de eskiden tv falan yokmuş ya, kimbilir ne kadar değer veriyorlardı. Mutlaka getir. Ben evimde gördükçe mutlu oluyorum. Sana da iyi haftalar tatlım..

* içimden geldiği gibi~~~
Benim de.. Eski kitap, eski saat, eski plaklar.. Teşekkürler canım..

* Hayatımdaki D'ler;
Pınarcım, çok sağol canım ;)

nazo dedi ki...

* tubitos;
Teşekkürler, ben de ;)

* Adsız;
Kim olduğunu çok merak ediyorum gerçekten. Bir de niye bu kadar dert ediyorsun kendine, git
hayatını yaşa be güzelim ;)

* TUĞBA'NIN DÜNYASI;
Kesinlikle Tuğbacım.. Gönlüne göre dekore edeceğin bir evin olduğunda en değerli parçalarından biri olacak eminim. Bir de bence her dekor. tarzına yakışıyorlar. Çocukluğumuzu tam anlamıyla yaşadığımız için bence, bu kadar bağlıyız ve özlüyoruz.. İyi ki de böyle ;) Sevgiler canım..

* Adsız;
Aynalar Kelebek Mobilya ama kelebekleri ben sonradan yaptım ;)

* a.gizem;
Gizoşum bence de.. Hatta eşim daha ilk günden göz koymuş ama yeni damat olunca bişey diyememiş, utanmış :) Anneannemse ben istediğimde naz yapıyordu. Eşim çok beğendiğini ve istediğini söyleyince hemen verdi :)))

nazo dedi ki...

* Serra Dag;
Bizim ki çalışmıyor ama olsun. Varlığı bile yetiyor bana ;)

* Püstüklü Mama;
Değil mi Gamzecim, gerçekten şanslıyız.. Senin daktilon da çok çok güzel.

* Elifinelizi;
Benim gibi birilerinin olmasına çok sevindim. Mutluluğumu çok iyi anlıyorsun öyleyse..

Unknown dedi ki...

ne kadar guzel bir bloga rastalmisiim meger!! :)

ayci dedi ki...

Hii ama bu cok değerli.
ama cok güzel.

Noni dedi ki...

Tanrımmmm muhteşem bir radyo, içim gitti resmen aman nazar değmesin diyorum, gerçekten çok değerli, kimbilir ne hatıralar gizlidir bu radyoda, bir düğmesine bassak da anlatsa bize...