EYLÜL

9.9.11

Uzun zaman oldu yazmayalı; cünkü tatil dönüşü iş-güç-ev rutinimi oluşturmam zaman aldı.
Önce uyku sorununu hallettim.
Yarasa hallerim son buldu, normal insanların uyuduğu saatte uyuyorum artık ^^
Şanslıysam kahvaltı buluyorum, yapıyorum.
Değilsem kahve ile geçiştiriyorum ama okul tamamen açıldığında kahvaltı yapacağım adam akıllı..
Eskiden annem hazırlardı ne güzel, öğleye kadar acıkmazdım.
İnsan acıkınca olur olmaz herşeye saldırıyor.
Eylül'ün gelişiyle yaz renklerini kaldırdım.
Esas rengim kırmızıya döndüm.
Neredeyse 2 ay aradan sonra yemek yapmaya başladım.
Bir ara unutmuş olabileceğimden şüpheleniyordum; çünkü yemek yeme dışında mutfağa hiç girmiyordum.
Bu güzeldi! *-*
Sonra gün bitiyor, güneş gidiyor işte..
Dedim ya kış rutinimi oluşturmaya başladım diye..
Herşey sütliman..


11 yorum:

NzlGl dedi ki...

Herşey senin mutlu olacağın gibi olsun Nazom:))

Elifinelizi dedi ki...

insan herşeye adapte oluveriyor bir çırpıda .
aila saltanatı bitmiş , kendin yönetiyorsun her detayı . ee böyleside güzeldir .

serrose dedi ki...

*ilk fotoya bayildim
*uyku sorunu senden bana gecti sanirim 3-4 gundur sabahciyim
*kahvalti sofrasi cekti canim
*kirmizi ojeyi silerken her yanimin kirmizi olmasini sevmiyorum :s
*ben yemek yapmayi unutuyorum ara verince :)
ve bulutlar ah onlar en sevdigimden ;)
Hosgeldin eylul :)

Unknown dedi ki...

İyi uykuyu hallettiğine göre epey rahatlamışsındır:)

otuzundansonra dedi ki...

Hoşgeldin ,Kolay gelsin o zaman

Zeynep'in Evi dedi ki...

uyku ve yemek düzeni en önemlisi eve uyum sağlamada, onlar da hallolduysa bişiy kalmamış zaten:) nazom kitap yorumu girmiyorsun amaaa bekliyorum:)

Adsız dedi ki...

İlk birkaç gün çok fena vurdu beni de uyku, şimdi 9da gidiyoruz ama okul açılıp 8de orada olmak gerekince bir daha vuracak muhtemelen... Kahvaltı süper görünüyor yalnız :) Bir de bu yaz tatilde 2 oje kullandım yalnızca: kırmızı ve fuşya, şimdi fotoğrafını görüp düşününce "eee kışın ne süreceğim" dedim :S Ama kırmızı oje hastalık gibi yaa, hangi rengi sürersem süreyim üzerine bir süre hep kırmızı sürüyorum, onun yeri ayrı :)

Aslı

Flame dedi ki...

Özlemişim burayı :)

Adsız dedi ki...

iyi ki mevsimler var. hep yaz olsa ne yapardık!
evet kış rengi, kış saçı, kış yemekleri, kış havaları... kış uykusu, hayır andırdığı şey değil, uzun süren gecelerce, battaniye altında mışıl mışıl uyumak. belki dışarıda kar sessizliği, ya da rüzgar uğultusu.

Gizem. dedi ki...

Kış ojeleri benim de çekmecemde öne doğru alındılar itinayla :)Bir de o tabak nedir ya miss gibi bir kahvaltı!

Meyra dedi ki...

sonbaharla birlikte hayat düzene giriyor aslında hele hele yemek işini yoluna koyuverdiysen iş bitmiş demektir nazocum;)gelsin rutin hayat:)