GİZLİ ANLARIN YOLCUSU | AYŞE KULİN

5.12.11

Ben bu kitabı sevip sevmediğimi bilmiyorum. Alırken konusu hakkında bir fikrim yoktu. Okumaya başladığımda da tüm Ayşe Kulin kitaplarında olduğu gibi akıcı, yalındı. Elinizden bırakamıyorsunuz vs. Buraya kadar normal. Esas konuya gelince ise ipler kopuyor bana göre. Yine merak ederek okuyorsunuz ama bu tamamen, bu kadar basit olamaz, kesin bir şey olacak düşüncesinden.. Sonuna kadar bu düşünceyle okudum ve hayal kırıklığına uğradım. Havada kaldı sanki, özellikle sonu..
İlk kez Ayşe Kulin okuyacak birisini tatmin eder belki ama ben diğer kitaplarıyla kıyaslama gereği duyuyorum her nedense...
*
Kitabın en sevdiğim yanı bölüm başlarındaki Tekin Gönenç şiirleri oldu.

"vakitsiz birer ölüm sanki geceler
bir bakımlık ay düşüyor herkesin payına
ve hiç dönüp de soran olmuyor
eklenen hangi düşler bir sonraki sabaha"
*
Son olarak konuyu merak edenler, isimdeki akrostişe bakabilirler ;)


11 yorum:

FıstıklıTombi dedi ki...

evet bir şeyler eksik değil mi bu kitapta.
sanki öylesine yazılmış gibi geldi bana
ben de senin gibi düşünüyorum

kalp kalp kalp

lale kunt dedi ki...

ben de ayşe kulin görünce hemen atlayıp aldım, konusuna bile bakmadan.
okurken elimden bırakamadım akıcılığı sayesinde o ayrı... ama sevmedim. sonunu... bomboş kaldım öyle, eee bu mu yani diye...

birkadin dedi ki...

ben veda'dan sonra turkan haric butun kitaplarinda ayni hisse yasadim ve ayse kulin'i artik para kaygili bi yazar diye de mimledim. o kadar gormek istemiyorum ki, yeni kitap cikarttigini bile senden gordum nazocum, guzel bi hafta dilerim :)

ayci dedi ki...

bende aldım ama henüz okuma fırsatım olmadı.
ayşe kulin kitaplarını çok okumuyorum...hatta ilk deneyimlerinden biri olcak...meraklardayım.

Zeynep'in Evi dedi ki...

ben ilk defa bir kitabını bukadar merak ediyorum sanırım..dün aldım daha.. bakalım bana ne hissettirecek..

Meyra dedi ki...

daha yeni hediye aldım kitabı ve elimdeki bittikten sonra okucam..meraklandım şimdi..

a. gizem dedi ki...

su gibi aktı nazocugum ama
haklısın... bi de konu... bi kadınla aşk olsaydı eğer belki... ama aynı şeyi düşünüyorum senle :)

Aslı dedi ki...

Hmmm alsam mı, okusam mı diye bakıyordum ama vazgeçtim bile :)

Unknown dedi ki...

ben de merak ediyordum surukleyıcı mı dıye diğer kıtapları gibi bakalım ben de alıp okusam daha iyi olur sanırım sevgiler anneyle olmanada sevindim bu arada :)

biraydamasalı dedi ki...

ayşe kulin yazarda ben okumadan dururmuyum.sıradaki o .ama bu yorumlardan sonra dahada merak ettim:

Abuk Kraker dedi ki...

Tamamen aynı yorumu yapıyorum Nazo'cum ben de kitap için. Bir de zor bitirdim. Elimden düşmeme durumu olmadı.Nerede o Veda Umut Hayat Hüzün'deki akıcılık...