KEEP CALM AND CARRY ON

9.12.11

Sevgili Ahu'nun maharetli ellerinden çıkma tablom bu haftanın mutluluk objesi oldu *-*
Çarpı işinin -bir zamanlar ucundan da olsa bulaşmış biri olarak-
ne kadar zevkli ve bir o kadar da dikkat istediğini biliyorum.
Temizliği, keten kumaşının kalitesi, çarpıların tek yönde ve muntazam oluşu şahane!
Tekrar teşekkür ederim Ahucum, ihya ettin beni ♥
Son bir kaç hafta öyle hızlı ki..
Hafta sonu yine geldi bile, umarım mutlulukla geçer..
*
Keep calm and continue blogging ;)


18 yorum:

a. gizem dedi ki...

çok ama çok guzel olmuşşş :)

fuly dedi ki...

orkidene bayıldım ben bi de :)

Gizem. dedi ki...

Çok sevdim,harika olmuş :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Çok güzel olmuş gerçekten...

Syhn dedi ki...

çok beğendim.
devamlı görmekte ayrıca güzel olsa gerek ;)

Benim Hayatim dedi ki...

Çok şık, çok güzel.. Beyaz çerçevesi olan her şeye bayılıyorum :)

Elifinelizi dedi ki...

çok zarif olmuş gerçekten
orkidenede maşallahh tü tüüh

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok şık:)) Evine de çok yakışmış belli:)) Güle güle bakın:) Mutlu haftasonları:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nazo onu öyle bir yere koy ki hep gözünün önünde olsun ben sevdiğim eşyalara böyle yapıyorum:) güzel günlerde kullan..

GÖNÜL dedi ki...

çok zarif ..

Püstüklü Mama dedi ki...

Çok şık. Ellerine sağlık Ahu'nun :)

zeynepozturk dedi ki...

ben de bi zamanlar masa örtüsü yapmaya niyetlenip,başlayıp malesef ki sıkılıp yarıda bırakıp teyzeme devretmiştim :) çok seviorum ama,çok şık duruo..güle güle kullan..

Unknown dedi ki...

Çok güzel,çok şık olmuş.Ahu'nun ellerine sağlık,sen de güle güle kullan Nazo'cum:)

Nedret dedi ki...

Çok zarif olmuş. Çok beğendim:))

Unknown dedi ki...

çok yakışmış kuşlarına ve orkideye :) ben de yapıyorum bu çarpı işlerinden :) ahu nunda ellerine yüreğine sağlık olsun güle güle kullan sevgiler güzel hafta sonları :)

Haydins dedi ki...

Ahu herkese sevdirdi bu çarpı işini..Güle güle dursun köşesinde :)

Adsız dedi ki...

çok kibar olmuş ne güzel olmuş ya:)

Lavanta Bahçesi dedi ki...

Nazo'cum yuvana uğur getirsin iyilik getirsin inşallah :)
Seni çok öperim

... ayrca yorumlarda beni anan güzel arkadaşlarımı da çok öperim :D

Ahu