30-1

29.5.12

Ben bugün 29 oldum. Eskiden ulaşılmaz bulduğum sayılara hızla yaklaşıyorum.
28 yaşım güzeldi. Güzelden kastım ise büyük bir üzüntü yaşamamış olmam.
29'dan da aynı performansı bekliyorum. Bir de şöyle güzel bir okula atansam da artık şu
Nevcity defterini kapatsam tadından yenmeyecek. ^^
Hafta sonu doğum günü yemeğimden kalan fotoğraflar bunlar da..
Bugün Ankara'dan döndüğüm için erken kutlama yaptık :)
Filistin Sokak'ta aradığımız Big Chefs taşınmış İran Caddesi'ne..
Gidecek olanlar aramasın bizim gibi.
Daha büyük ve güzel olmuş yeni yeri..

 ... ve tabii ki doğum günü pastasız olmaz. Ha pasta, ha kek *-*


17 yorum:

benimadımkırmızı dedi ki...

Mutlu yıllar! Nice dogum günü kutlamalarına! Hic 29 gibi durmuyorsun fotoğrafta ya 23 24 gibisin masallah

Fulyanna dedi ki...

Nice yıllara; sağlıkla, mutlulukla, huzurla..

Ben de bugün 28 oldum :)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nice yıllara Nazo, bak şimdiden hatırlatayım bu yaş senden çok şey bekler:)))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevdiklerin ve ailenle daha nice güzel yıllar geçirmeni dilerim Nazocum.

Meyra dedi ki...

her yaş güzel Nazocum yeter ki sağlıkla geçsin:) yeni yaşın yeni güzellikler getirsin sana...

Selfet dedi ki...

Nazocum, nice sağlıklı huzurlu yaşların olsun inş. Bir dahaki doğum günün Ankara'da,geniş ve zevkle dekore edilmiş mutfağında,sevdiklerinle beraber mumlarını üflerken geçsinn :))

a. gizem dedi ki...

nazoo nice güzel yaşlara canım :)

yass dedi ki...

nazocum nıce guzel harıkaa yaslara..hep sevdıklerınle

kitana dedi ki...

Nazo, yeni yaşın kutlu olsun. Mutlu, mesut, huzurlu, hep diğerinden daha güzel yaşların olsun:)
Sevgiler...

tülin dedi ki...

Kutlu olsun.

Flame dedi ki...

Nice yaşlara canım.
28'den çok ama çok daha güzel olsun 29...
Herşey gönlünce olsun...
Mutlu yıllarrr yeniden..

Unknown dedi ki...

Nazocum mutlu yıllar! Bu yaşın geçen yaşından kat kat daha güzel olsun inşallah!

Nur K.♥ dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun! Nice mutlu yıllara :)

Bak Bu Harika dedi ki...

doğum günün kutlu olsun. Bende bloğuma bekliyorum. www.bakbuharika.blogspot.com

siyah kuğu dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun, mutlu yıllar...

Unknown dedi ki...

benim beğendiğim üzümlü kolyeni takmışsın çok yakışmış:))ay kolyenin adını üzümlü kolye yaptım:))üzüme bezeyen kolye:)))
nice güzel yaşlara sağlıkla mutlulukla:))

GÜZİN dedi ki...

ne hoş çıkmıssın canım, yeni yaşın sana cook güzel şeyler getirsin..güzel okullar bide belki bebiş getirir diyip iğrenc babane konusmamı tamamlıyorum hahaha:)))