MACARONS d'ANTOINETTE | ANKARA

16.5.12

 Önceki yazımda bahsedeceğimi yazdığım yer işte burası.
Küçük bir macaroncu.
Aslında tart, ekler gibi tatlılar, baget sandviçler de var ama esasen makaroncu bence :)
35 çeşit macaron varmış hazırladıkları ama günlük 15 çeşit falan çıkıyor.
Taze ve çok lezzetli olduklarını söylememe gerek yoktur sanırım.
Hani küçücük bir yerim olsa, taze kurabiyeler yapsam orada diye hayaller kurulur ya işte o hayallerin karşılığı gibi bir yer.
Zaten o yüzden sevdim ben.
Nerede derseniz, Turan Emeksiz Sokak'ta..



13 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

çok güzel, çok sevimli :) böyle yerlerin hakkı verilmiyor ne yazık ki, umarım iş yapar da kapanmaz bu güzelim yer... Bu arada Ankaraya yolum bir daha düşerse, ziyaret etmeyi çok isterim burayı :))

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Ekrana yapışasım geldi o 3 macaronu üst üste görünce :D
Ne güzel bir yermiş :)

MadamB Fashion dedi ki...

Yummmy çok leziz gözüküyor :)

madambfashion.blogspot.com

queen_ff dedi ki...

Ne güzel yermiş.Paylaştığın için teşekkürler.En yakın zamanda gitmek istiyorum ;)

cafenoHut dedi ki...

İlk fotoğrafı görür görmez vuruldum. Ankara'ya ilk ne zaman gelirsem direk gidceğim yer belli oldu. ahh şundan 2-3 sene önce bilseydim böyle yerleri yüm boş vakitlerimde D&R'da uyuklamazdım Ankara'da.

Zeynep'in Evi dedi ki...

Nazo'cum benim Ankara için tuttuğum bir defterim var ve her duyduğum gitmek istediğim yeri buraya yazıyorum.. sonra da deneyimledikçe blogda paylaşıyorum..eymir gibi, zamane kahvesi gibi, trilye gibi..burası da defterdekilerin içinde ama sırası gelemedi birtürlü:) birde ben macaron severim:)

SMİLENA dedi ki...

çok güzel.bende geçen hafta Pariste makarona doydum .çook güzel bişey .afiyet olsun !!!!

Meyra dedi ki...

Ankarada şirin bir mekan ne güzel:)
ilk fırsatta gidicem sayende öğrendim, çok teşekkürler Nazocum..

Syhn dedi ki...

bende sevdim burayı. sadece burada görerek hem de :d macaronların payı büyük elbette

fatma artan dedi ki...

Çok hoş görünüyor, macaronlar da iştah açıcı hımhhhh nefis :)

ceydabural dedi ki...

nazo cok guzel bır yer keske ıstanbulda da olsa :)

MERVE dedi ki...

bu ara ne çok Ankara mekanları görüyorum bloglarda ! her biri de birbirinden güzel.

sessiz balik dedi ki...

merhaba Nazo
Sebla yı blogdan takip ederken ona yaptığın yorumdan geldim bloguna
uzun süre geriye gidip okudum
çok keyifli güzel renkleri ve resimleri içeren bir blog.
ankara sevdası bakımından ; Anadoluda küçük bir şehirde yaşamak bakımından benzer yanlar gördüm sende kendime
işte böyle