BEKLEMEK

3.7.12

Farkına varmadan verdiğim 1 aylık aradan sonra selam blog,
Bu süre çoğunlukla Nevşehir-Ankara-Nevşehir-Ankara şeklinde geçti. Tüm dönemi göz önüne alırsak en zoru da şu son günlerdi. Kışın bir şekilde zaman geçiyordu. İş, tv., yapılacaklar vs. ama ne zaman hava ısındı, günler uzadı benim de sabrım bitme noktasına geldi. Tüm kalbimle dilediğim şey şu ki: "Allah kimseyi yalnız bırakmasın!"
Neyse ki atlattık.
Şimdi tek ve en zor aşama kaldı. Belirsizlik hayatta en nefret etiğim şeyken, onu şu an dibine kadar yaşıyoruz. Atama, ne zaman, ne şekilde olacak? Dahası atanabilecek miyim? Hepsi koca koca soru işareti olarak duruyor önümüzde...
Bizse artık maalesef varsayımdan öteye gidemeyen haberlere kulak tıkayıp, bekliyoruz.



16 yorum:

sihirli süpürgeee dedi ki...

afiyet şeker olsun:) ne yöneticiler ne de bilinçsiz halk o tatilin öğretmen ve öğrenci için ne kadar gerekli olduğunu bilmiyorlar. masa başında kararlar alması kolay, buyursunlar 60 kişiye senenin 8 ayı ders anlatsınlar ya da doğuda kuş uçmaz kervan geçmez bir yerde, ailelerinden, sevdiklerinden uzakta 8 ay çalışsınlar ondan sonra konuşsunlar. ben de atama bekleyen bir öğretmenim, belirsizlik beni de yıpratıyor ve haftasonu kpss var heyecan dorukta. şöyle de bir şey de var her şey olacağına varıyor ama biz kadınlar kontrolümüz olmadığı durumlarda kendimizi güvende hissedemiyoruz o yüzden bekleme süreci daha zor geçiyor.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Ne zaman istersen kapım her zaman açık beklerim, biliyorsun. Tatilini de güzel güzel yap, ne olacak kaygısını bir kenara bırak. Herşeyin hayırlısı. Öpüyorum :)

nazo dedi ki...

sihirli supurgeee;
Laf anlatmak gercekten zor, sürekli açıklama yapmak.. Bir sekilde egolarını tatmin etmeleri, kendilerini dunyanın en olmazsa olmaz ısını yaptıklarına inandirmalari gerekiyor. Bunun icin de birilerini karalayacaklar haliyle..
Bosverelim ;) Umarim sınavın çok guzel gecer ve mesleğini yaparsın en guzel yerlerde.. Basarılar, bol şanslar..

Ayca Karaoglan,
Aycacim bir ara ayarlayalım ve bir kahve icelim olur mu?
İnşallah canim, çok öperim ben de..

sihirli süpürgeee dedi ki...

çok teşekkür ederim. umarım senin de tayin durumun istediğin gibi gerçekleşir. sevgilerle.

cafenoHut dedi ki...

Ben de nefret ederim belirsizlikten, zaten kim hoşlanır bilmem. Ortada kalmak, hiç bir yeri benimseyememek, gelecekle ilgili plan yapamamak gibi sinir bozucu bir şey yok. Hele ki herşey ortada olduğu halde kabak gibi sanki bir belirsizlik varmış gibi hissetmek en berbatı..
Umarım tüm belirsizlikler iyi bir şekilde mutlulukla netlik kazanır..

Elif dedi ki...

Ankara'nın en sevdiğim macaroncusundan hoş bir fotoğraf görünce mutlu oldum :)
umarım her şey gönlünüzce olur
sevgiler...

Tatlı Kiraz dedi ki...

tatilinizin en güzel şekilde gecmesini dilerim tadıni cikartin.
blogunuz tarafimdan takibe alindi
benim blogumada beklerim
http://tatlikiraz.blogspot.nl/

elfeyp dedi ki...

:( Sabır diliyorum sana.. Herşeyi bi kenara bırakıp kahvenin, tatilinin tadını çıkar..

turkuaz kıyılar dedi ki...

O bekleme sürecini iyi bilirim,ilk atamam Erzurum, eş durumu isteğini takiben İstanbul'a kararnamemin çıkması bir ay, İstanbul'da hangi okulda göreve başlayacağımın belirlenmesi iki ay sürmüştü. Ben göreve başladığımda birinci dönem bitmek üzereydi.
Herşeyin hayırlısı olsun Nazocum, kolaylıklar ve sabır diliyorum...

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

En kısa zamanda tayinin hayırlısıyla gerçekleşsin ve Ankara da hayal ettiğin yaşama kavuş;) İyi tatiller, öpüyoruz;)

nazo dedi ki...

CafenoHut,
Kesinlikle.. Ve ben bu yuzden rutini daha çok seviyorum. Rutin benim icin neredeyse huzurla es anlamlı :)

Greta,
Çok teşekkür ederim. Ben de çok seviyorum orayı ;)
Sevgiler..

Tatlı Kiraz,
Teşekkür ederim, ziyaret edeceğim blogunuzu..

nazo dedi ki...

elfeyp,
Suan elimden bisey gelmiyor zaten, bekliyorum.
Teşekkürler canim..

turkuaz kıyılar,
Ben buraya da es durumu ile geldim. O zaman da stresliydi ama bu yil gercekten çok belirsiz. Egitim, atama herseyi çorba ettiler. Hayırlısı oldun diyorum artık.. Çok teşekkürler..

Kirpikteki Gözyaşı,
İnşallah Seblacim, aminn..
Öpüyorum ben de seni ve Rüzgar'i..

Seker Kedim dedi ki...

Nevsehir de bende oturmustum 3 sene kadar, sonra bebegim dogunca Japonyaya tasinmistik, simdilerde cok degismis. Herseyin gonlunuzce olmasini dilerim :)

Atolyekedi dedi ki...

He he süper yorum, bende fincanımı kaldırıyorum hocam :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bir gün bir yerde,aniden seninle karşılaşmayı umuyorum. :))

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve hemen bu siteye katil kismindan basladim izlemeye:))
Cok renkli ve zevkli bir blog olmus.
Sizide benimkine beklerim
komirra.blogspot.com