ÜÇ KİTAP

13.7.12

Son zamanlarda kitap okumayı çok ihmal ettim ben. Fırsatımın olduğu zamanları hep başka bir şey ile değerlendirdim. Öyle böyle derken koca kış geçti. Tatille birlikte hızlı bir giriş yaptım. Alındıktan sonra kitaplığa kaldırılan bir kitapla başladım.
"Uyuyana Kadar" kimilerinin hiçbir şey kazandırmaz bana dediği kitaplardan. Bense bu şekilde kategorilendirmiyorum kitapları, zaman kaybı olarak da görmüyorum. Okuduğum süre içerisinde ki bu süre 2-3 gün kadardı, merakla bekledim sonunu. Hatta harika bir pazar kahvaltısının arasında dahi merakıma yenilip okudum. Dolayısıyla iyi zaman geçirdim. Benim için kriter bu olduğuna göre tavsiye ediyorum.
Mino'nun Siyah Gülü, film tadında bir kitaptı. Sadece kapağı bile insanı başka başka yerlere götürüyor. Salt sonunu merak ettiğim değil, tam tersi her bir cümlenin tadını çıkardığım bir hikayeydi. Çok sıcak, çok hüzünlü.. Deniz'i en güzel anlatan şarkılardan biri şimdi daha çok anlam kazandı.
{Annemin yaptığı vişne suyu eşliğinde okuduğumdan, her vişne suyunda bu kitabı hatırlayacağım.}
Kahperengi ise okuduğum ikinci Hande Altaylı kitabı. Öncekini de yazmıştım bloguma. Ankara yolunda başlayıp, eve dönüş yolunda bitirdim. Hikaye çok bildik ama insanı hemen içine alıyor. Yormuyor, sıkmıyor, bitiveriyor..


14 yorum:

E dedi ki...

"Uyuyana Kadar"ın kapağı ilgimi çekti, edinip okumayı düşünüyorum ben de:)

a. gizem dedi ki...

kahperengiyi ben de okudum nazo çok begendim :) diğer ikisini de alacagım :))
bi de başlığı çok sevdim hemen üç oje yazısı yazdım

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Bu üç kitaptan yalnız Mino'yu okudum, biraz kopukluklar yaşasam da okurken, sevmiştim:)
Bu arada yüzüğe bayıldım, çok yakışmış...
fotolarınızı da sevdim:)

Sena Çeyiz dedi ki...

Değerlendireceğim.

Unknown dedi ki...

aaa hande altaylı yeni kitap mı çıkarmış yahu. hemen alınacaklar listeme ekledim, sağol nazocan ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben geldim Nazocum, ozlemisim walla :))

Uyuyana Kadar adli kitabi ben de okumustum, gercek bir hikayeden esinlenerek yazilmis olmasi da ilginc. 50 First Dates gibi, film gibiydi...

esketek dedi ki...

sevgili nazo ..... Öğretmenler iller arası yer değiştirme başvurularını 30 Temmuz-6 Ağustos arasında yapabilecek. Atamalar 8 Ağustos’ta yapılarak aynı gün sonuçlar ilan edilecek.....hayırlı olsun...yeni öğrendim sen aklıma geldin..

Seker Kedim dedi ki...

Uzakta olunca kitaplardanda fazla haberdar olamiyorum, yeni kitap siparislarim icin guzel denk geldi...

Kitap Eylemi dedi ki...

3 kitabı da okumak istiyorum ama, sadece kahperengi var ben de ve sıra bekliyor diğerlerine alım sırasını ise hiiiiç sormuyorum...

Zeynep Şeker dedi ki...

Önceki neydi onu da öğrenebilir miyim? Çok sevgiler.

Zeynep

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba, Minonun siyah gülü ve kahperengi merak ettiğim herkesten olumlu yanıt aldığım 2 kitap, en kısa zamanda ben de okumak istiyorum...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merak ettim seni.Umarım herşey yolundadır.

Smy dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim, beğendim :)

gol kralı dedi ki...

güzel kitaplar gerçekten