7 TEMMUZ

21.7.15

Kötü bir şey yaşadığımda, birilerine kızdığımda, tartıştığımda vs. uyumak iyi gelir. Uyandığımda o ilk anda ki üzüntü, sinir geçmiş olur. Yaşadığım şeyin aslında o kadar da kötü bir şey olmadığını anlarım.
Son 2 haftadır ise uyanmak içimdeki acıyla her gün yeniden yüzleşmeme neden oluyor. Herkes zaman diyor. Zaman acının hergün şekil değiştirmesini sağlıyor sadece. Bir yere gitmiş, gelecekmiş gibi hissetmek, aslında öyle olmadığıyla günde bilmem kaç sefer karşı karşıya kalmak sadece yaşayanların anlayabileceği hisler.
"Annene babana sen destek olacaksın." cümlesini duymaktan nefret ediyorum. Zaten herkes birbirine karşı iyiymiş numarası yapıyor ve gündüzler geçiyor bir şekilde de, geceler zor...


28 yorum:

Merve Şanlıtürk Kıyak dedi ki...

Ne denir bilmiyorum ki... Sedef'i kaybettiğimizde kendimden çok Elif'e üzülmüştüm... İsimler tanıdık değil hatta beni de tanımıyorsun Nazo ama ne bileyim içimden geldi ne zamandır senin fotoğraflarınla yazılarınla mutlu olan biri olarak içimden geldi... Çok zor... Allah sizlere sabır versin... Dualarım sizinle.

Tutku dedi ki...

ne oldu?

Adsız dedi ki...

Ne denilebilir ki... Başınız sagolsun

@gorkemce dedi ki...

Ah canım... Allah sabır versin. biz anlayamayız seni, çeken bilir bu acıyı ancak. Hayat çok acımasız ve bi o kadar anlamsız... Nur içinde yatsın.

Syhn dedi ki...

Ruyamda seni gordum. Iyi bi ruya degildi. Igden yazayim dedim nasilsin diye. Yazilan bir yorumdan sonra bloga bakmak aklima geldi.
Okuyunca ise soylecegim her lafin gereksiz kalacagini dusundum. Yazmasam mi, diye bile dusundum...
Allah yardimcin olsun, ferahlik versin..

SEZEN dedi ki...

Sizi uzun yıllardır takip ediyorum, epeydir bakmamıştım blogunuza, bugün baktığımda ise acı bir kaybınızı yazmışsınız :(( Size sabırlar diliyorum, kardeşinize allahtan rahmet diliyorum, huzur içinde uyusun, mekanı cennet olsun inşallah...

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

Bugün tam bir ay oldu benim için de... İnsan anne babasının kendisinden önce öleceğini içten içe biliyor ama 8 yaş küçük kardeşinin birden bu dünyadan ayrılacağına hiçbir zaman ihtimal veremiyor. Başın sağolsun.

Aslı dedi ki...

Nazom önce umarım yanlış anlamışımdır dedim, lütfen kardeşi Olmasın dedim ama... Allah rahmet eylesin, acınızı hafifletsin, çok ağır... Allah sabır kuvvet versin...

Unknown dedi ki...

Benden 2 yas kucuk ve evli kardesim 32 yasindaydi hicbir saglik problemi yoktu, 1 yasinda bir oglu 5 yasinda bir kizi vardi. 3 ay once vefat etti. Oyle zor ki bu acının hiçbir tesellisi yok! Ama yapacak bı sey de artık dua etmek dışında onun için. Her gun aklımda artık yemek yiyebiliyorum hatta gülüyorum da ama ağlamadığım bi gün yok. O öldü bizi de öldürdü. Evet çok zor ve yaşayan bilir. Rabbim cennetinde kavuştursun sizleri ve sabırların en güzelini versin.Amin.

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım ben de okumuş ama ne olduğunu anlayamamıştım. Başınız sağ olsun, gerçekten çok üzüldüm. Sabırlar diliyorum sana ve ailene. Acısını sizden başkası bilemez elbette. Nur içinde yatsın.

Pelin dedi ki...

Ne yazacağımı inan bilemedim . Allah sabırların en büyüğünü versin

Aslı'ya dair dedi ki...

Basınız sagolsun ates dustugu yerı yakarmıs ne desek anlamsız Rabbım sabır versın sızlere

Ahu (lavantabahcesi.com) dedi ki...

Nicedir aklımdasın, taşınma telaşıdır diye düşündüm yokluk sebebin, keşke öyle olsaymış, çok üzüldüm Nazom, tahammül gücü diliyorum sana ve ailene, nurlar içinde uyusun

el*ff dedi ki...

Cok zordur eminim ki benimde kardesim var ve dusuncesi bile korkutucu.Kelimelerin yetersiz kaldigi bir an ne desen bos... Allah sabir versin , dayanma gucu versin sana annene babana...Isiklar icinde uyusun...

nazo dedi ki...

Cok tesekkur ederim, sağolun...

nazo dedi ki...

Tesekkurler..

nazo dedi ki...

Birgun hepimizin gideceği yer orası ama keske bu kadar erken olmasaydı. Amin, tesekkur ederim Görkem..

nazo dedi ki...

Benim de son zamanlarda içimdeki anlam veremediğim sıkıntı buna işaretmis Seyhan.. Amin, tesekkur ederim..

nazo dedi ki...

Çok tesekkur ederim, amin, sağolun...

nazo dedi ki...

Cok zor bir acı. Allah ailenize ve size de sabır versin. Mekanları cennet olsun.

nazo dedi ki...

Aslı tesekkur ederim, cok sagol..

nazo dedi ki...

Cok zor gercekten.. O yattikca Allah çocuklarına, sizlere ömür versin. Evet gülüyoruz, yemek yiyoruz ama o içimize oturan sey hep var. Gülerken bir anda aglayabiliyorum. Allah hepimize sabır versin.

nazo dedi ki...

Amin Tugbacim. Cok tesekkur ederim.

nazo dedi ki...

Tesekkur ederim Pelin, amin..

nazo dedi ki...

Maalesef oyle, amin, sağolun..

nazo dedi ki...

Keske oyle olsaydı Ahu.. Cok tesekkur ederim, amin..

nazo dedi ki...

Amin Elif, maalesef tarifsiz bir acı..

muzooo dedi ki...

Canım şok içindeyim ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemiyorum başın sağ olsun rabbim sana ve ailene sabırlar versin .şimdi internette öylesine dolaşırken gördüm ve anl veremedim ne olduğunu sonradan anladım