Günler geçiyor..

18.5.08


......
Her şey seni bekliyor her şey gelmeni
İçeri girmeni
Senin elinin değmesini
Gözünün dokunmasını
Ve her şey tekrarlıyor
Seni nice sevdiğimi

Cemal Süreya


Fazla abartmadan geç uyanıp, uzun uzun, yavaş yavaş kahvaltı yapmak, yaparken sohbet etmek, sonra gazetelerin pazar ekleri arasında kaybolmak, sonra biraz yürüyüş yapmak, hatta mümkünse biraz alışveriş yapmak, sonra da eve dönüp miskin miskin dinlenmek, uyumak.. Bu paragraf benim için pazar gününü ifade ediyor ve ben pazar günlerini seviyorum. Evdekiler duymasın ama sevgilimle geçirdiğim pazar günlerini daha çok seviyorum. Avare avare dolaşmak istiyorum. Gelecek pazar günüm istediğim gibi geçebilir, ne de olsa son 4 :))
Sağlık durumumu merak edeniniz varsa, sanırım bundan sonraki hayatımı nezle olarak geçireceğim. Çünkü iyileşmiyorum. Doktorada gittim, vitamin falan aldım ama tek ilerleme şiddetinin azalması.
Kocaman şişeli tonikim yazımda bahsettiğim tonik ise şuana kadar kullandığım temizleyiciler arasında en iyisi. Cildimin derinlemesine temizlendiğini hissediyorum. Belki başka ciltlerde kuruma yapabilir ama benim cildimdeki kuruma hissi kısa sürüyor ve yumuşacık bir his bırakıyor. Bittiğinde tekrar kullanmayı istiyorum, tabii ki doktorum bir sakıncasını görmezse. Eee bir de daha taşınabilir olanını verirse eczacı süper olacak.
Yarın ve salı günü tatil bayram nedeniyle. Bir çok insan için güzel bir fırsat oldu. Ben de isterdim gitmeyi şöyle denizli bir yere ama benim için en yakın tatil 2,5 ay sonra balayı olacak sanırım :)



6 yorum:

Hayatın Ressamı dedi ki...

�ekerin son 4 ha ....
ne iyiy bittiiii...

Flame dedi ki...

Nazo; gönül almak için Cemal Süreyya'nın "Sevda Sözler"ni seçmesi büyük incelik...

3 gün kaldı, telaş ve heyecan vardır şimdi sende. Düğünede 2.5 ay kalmış ama bu konuda çok sakin görüyorum seni, şaşırdım vallaha :)

cildinin düzelmesine sevindim, nezlede inadı bırakıp 3 vakte kadar vücudunu terkeder umarım.

Pazar günleri miskinlik yapmak, uzun kahvaltı sofrası ve ardından gazete faslı benimde favorim. Ama havalar hazır güzelken ben açık büfe yeşillikler içinde bir kahvaltı istiyorum. Sevgiliyle geçen günler güzeldir ama evlenincede ailenle geçen Pazarlar özleniyor, bilesin...

Çenem düştü ama bugün tatil ve ben çalışıyorum. My koo ile Alper evde uyuyorlar. Sebebi bu galiba :)

Patronuma sevgiler :))

nazo dedi ki...

İnanmıyorum Alev,demek çalışıyorsun? Ben de patronuna sevgilerimi, saygılarımı gönderiyorum :))
Aslında hiç romantik değildir.Çok romantik olmasını da istemem zaten ama 2 sene önceydi herhalde. Almış. Hatta o zaman bi yerden mi buldun falan demiştim. Kızmıştı bana :)
Nezle geçmedi ama mutluyum ben. Hain virüsü mutluluğumla alt edeceğim :)
Ailemi özleyecek olsam da sevgilimle kahvaltı yapmak istiyorum. Ailemi özlersem bi pazar kahvaltı yapmaya gelirim :)
Yeşillikler içindeki açık büfe kahvaltı fikri süper.
Ve düğün konusundaki rahatlığımın sebebine gelince. Biz 10 ay Amerika'da yaşayacağız müstakbel eşimin işi ve eğitimi nedeniyle. O yüzden ev kurmuyoruz. Düğün sonrası hemen gideceğiz. Kendisi şuan burada olmadığından gelinlikte bakmadım. Perşembe itibariyle nikah işlemlerimize başlayacağız. Zira benim izin ve vize işlemleri için nikah gerekiyor. O yüzden nikah hemen olacak. Ayrıca hemen gelinliğe karar vereceğiz. Öyle işte Alevcim. Anlayacağın 3 gün sonra hızla başlıyouruz hazırlıklara :)
Öptüm seniiii.. -sohbet eder gibi oldu uzun uzun:))-

Flame dedi ki...

Canım Nazo sendemi gidiyorsun yaaa?
Üzüldüm bak şimdi ama değişik bir tecrübe olur. Umarım yazılarına oradanda devam edersin canım benim. Sohbet eder gibi oldu işte ne güzel.

Patronum 3 günlüğüne tatile gitti canım gelince ileticem merak etme ama herdaim online olan bir işim olunca bu mecbur. Biliyormusun bilmem ama ben yerel bir gazetede çalışıyorum ve malum Pazar dahil hergün iş var. Nöbetleşe idare ediyoruz, bazen bayramlarda da geliyorum desem :(

Ama sevgili patronum Alperden sonra daha anlayışlı davranıyor hakkını yemiyim ama nerde bulacak benim gibi kalifiye elemanı dimi ?

Düğün hazırlıkları zordur ama ben gene gene yapmak isterim. Nasıl bir gelinlik alınacak neler olacak bekliyelim bakalım :)

Havada çok güzel akşama gezerim bende artık :)

Öpüyorum seni canımcım.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nedense zaman yaklaştıkça senin adına ben heyecanlanır oldum nazo'cum hadi bakalım...

nazo dedi ki...

Çalış Alev çalış :)) Bayramda çalış, tatilde çalış :))
Sohbet eder gibi oldu, iyi de oldu. Tanımasam da yakın olduğumuzu hissediyorum. Seviyorum ben sanal arkadaşlarımı :) gelinliğimin nasıl bişey olacağını ben de çok merak ediyorum. Bekleyelim, çok yakında öğreneceğiz :)
Alper'i ve koo yu da al gezin, yaz geldi artık :)

Esracım sanal da olsa bi bağ oluştu. Ve bu bağ beni çok mutlu ediyor. Teşekkür ederim yakınlığın için. Birazdan mim için yazdıklarına bakacağım. Onun için de ayrıca teşekkür ediyorum. Öpüyorum.