Hastayım..

13.5.08

Hastayım ben. Alt tarafı nezle deyip geçmemek lazım, cumadan beri feleğim şaşırmış durumda. Bitkinlik, kaynağını bir türlü çözemediğim bir burun akıntısı (2 rulo tuvalet kağıdı kullandım; zira kağıt mendil dayanmıyor), bir de kulaklarımın içindeki vınnnnlama.. İlaç kullandım mı? HAYIR. Çünkü kronikleşmiş bir şekilde nezle oluyorum. İlaçla da aynıyım, ilaçsız da. Hiç olmazsa böbreklerim zarar görmesin. 3-4 güne toparlarım umarım.
Hayatımda sadece hastalık yok tabii ki.. Vuslata 9 kaldı (1 saat sonra 8 kalacak). 275'den geldik 9'a. Geçen zaman da zordu herşey ama şuan çarçabuk geçmiş gibi geliyor. Şükürler olsun ki kötü hiçbir şey yaşamadık. Zor da olsa önemli olan buydu. Umarım sonu da aynı şekilde gelir.


20 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun Nazo'cum, dikkatli ol.
Öğüldün çok!
Ha bi'de bol bol bal-keten tohumu ikilisini tüket ;)

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Çok geçmiş olsun öğretmen hanım. Umarım 8 güne kadar iyileşirsin :)

Hayatın Ressamı dedi ki...

oley oley
8 gün ne demek yaaaa beraber saymaya başladığımızda yüzlerdeydi değilmi?
çok geçmiş olsun sen biran önce iyileşte kalk hazırlanmaya başla anca hazırlanırsın şekerim....

Sinem dedi ki...

Çok geçmiş olsun Nazo'cum. Dikkat et kendine. İlaç kullanmamaya kararlıysan bile mutlaka ama mutlaka vitamin almalısın. Sana tavsiyem multivitaminlerdir bu durumda. Öptüm seni.

Haydins dedi ki...

Ahh canim cok gecmis olsun..Cabuk toparla kendini bol bol meyve ye.Gerci hasta olmadan ise yarar meyve galiba..Ihlamur ic en iyisi sen ,bana hep cok iyi gelir bol limonlu..

Az kalmis hadi bakalim..Cabuk iyiles hastalikla karsilama nisanlini, ona da bulasmasin :)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

çok geçmiş olsun nazo'cum. O kadar salgın ki kiminle konuşsam hasta yatıyor. Sen de bir an önce kendini toparlarsın inşallah 9 gün sonra bomba gibi olman gerek :)

Flame dedi ki...

Nazocum, canım geçmiş olsun. Dikkat et kendine, ilaç konusunda da fazla inat etme istersen, benim halimi biliyorsun.

8 gün kalmış, doğum gününde yanında olacak yanılmıyorsam dimi :)
Bundan iyi hediye olmaz heralde !

Adsız dedi ki...

cok gecmiş olsun...... dikkat et kendine toparla 8 gün içinde kendini

nazo dedi ki...

Hepinize ayrı ayrı çoook teşekkür ederim. İnsanın böyle zamanlarda iyice şımarası geliyor :)

* Biluncum maalesef öyle yararlı şeyleri tüketmek gibi bi alışkanlığım yok. Bitki çaylarını bile içmem öyle seve seve.

* Ah ah sihirliellerim geçen gün ben de okudum o yazıyı. birlikte sayarız demişsin 3-4 ay önce. Zaman geçti işte, sağol yanımda olduğun için ;)

* Serpil, meyve yiyorum zaten, çok da severim. Yine de çok dirençsizim. Normalden biraz fazla üşüsem, terlesem ertesi gün iptal oluyorum. İyileşiyorum, daha iyiyim bugün. Bulaşmasın sevgilime, hiç çekilmeyiz ikimiz birden :)

* Sinemcim, benim önce kan testi yaptırmam lazım. Neymiş eksik olan bi göreyim. Sonra vitamin falan alırım duruma göre. Sıkıldım valla hep hasta hep hasta :)

nazo dedi ki...

* Esracım, havalar tam düzelmedi. Yaz geldi diye ince giyinmeye başladık. Hava da çarpıyor haliyle. Dikkat etmek lazım.

* Aaaa Alev, sen benim doğum günümü nereden biliyosunn ?? :) 29 Mayıs ve yanımda olacak sevgilim. Bence de en güzel hediye olacak bu yıl için. Gelecek yıllarda affetmem ama :p :)) Bak ya aklıma geldi, sevindim şimdi:) İlaç konusunda inat etmiyorum merak etme. Sadece tomarla ilaç içmemek adına gitmedim. Soğuk algınlığı ilacı içtim dün gece.

* Teşekkür ederim Haticecim. Toparlıyorum, bomba gibi karşılarım ben sevgilimi ;) (İnşallah)

mermaid dedi ki...

allah ayırmasın bi daha :)

kısacık zamanlar için bile olsa.
bir yastıkta kocayın:)

nazo dedi ki...

* Merhaba Mermeid, teşekkür ederim. Umarım olmaz bir daha ayrılık.. Ya da şöyle mi demeliyiz acaba? Kavuşma umudu olmayan ayrılık vermesin Allah ;)

İz dedi ki...

cnm ya çok geçmiş olsun sana.. valla herkeste bi salgındır gidio ben hariç bütün aile ahali hasta.. dinlenmek bence en ii ilaç bide moral ki sende şuaralar bolca mevcut:) hadi son 7 diim:)

nazo dedi ki...

* Evet canım kesinlikle dinlenmek şart. Ayakta geçmiyor nezle. Moral zaten tavan :)) 7'ye 1 saat kaldı :p

mermaid dedi ki...

nazocum, bıraktığın not için teşekkür ederim. Her zaman beklerim.
ben de pek şanslıyım:)

sevgiler...

Flame dedi ki...

Nazo; geçenlerde bir yorumda yazmıştın galiba oradan aklımda kalmış :)

Unutmam hemen

Öptüm seni...

nazo dedi ki...

* Mermaid geleceğim canım sık sık.. ;)

* Alev hafızanı alkışlıyorum. Aslında ben de unutmam öyle şeyleri ama bu kez kaçmış demek ki :)

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Geliyor ya boşver hastalığı falan yaaaa:)))

Hayatın Ressamı dedi ki...

kızzzzz nerdesin 4 gün kaldı:))
iyileşmedinmi hala...

nazo dedi ki...

* Biyo valla geliyor dedikçe daha kötü hastalanıyorum. Hasretlik bağışıklık sistemimi çökertti sanırım :)

* 6 gün daha sihirlim, iyileşemedim valla.