GÜNLÜK

29.4.09

Dünü saymazsak, herşey güzel gidiyor bugünlerde. Dönüşe 2 hafta kaldı. Valizlerimizi bile hazırladık. 2 haftalık kıyafetimiz dışarıda bir tek. Valizleri toplu görünce, mutluluğum katlanıyor sanki. Yine de her zamanki gibi ikilemler yaşıyorum ruhumda. Durup dururken hüzünleniveriyorum. Şurayı bir daha görmeyiz artık ya da şuraya da gidelim son bir defa diyorum. Sonra hani sevmiyordun, hani gitmek istiyordun, bu ne şimdi diye kızıyorum kendime. Dün sık sık gittiğimiz kahvecide çalışan çocuk, biz söylemeden hazırladı kahvemizi. Çünkü tanıyor artık bizi, hep aynı kahveyi, hep aynı boy bardakta aldığımızı biliyor.

İnsan istemese bile alışıyor kurduğu düzene. Mesela toplanmak çok kolay olmadı. Hiç eşya almadığımızı sanıyorken, bir sürü şey almışız ve iyiden iyiye yerleşmişiz. Dolap dökülünce ortaya, bunların hepsi nasıl gidecek telaşına düştük. Eşimin kitapları çok fazla, bir kısmını gönderdik Türkiye'ye. Yine de 22,5'ar kg.dan 4 büyük valiz, 18'er kg.dan 2 küçük valiz ve 2 dizüstü bilgisayara sahibiz. Pek eğlenceli bir yolculuk olmayacak kanımca :)

Çok fazla kıyafet almadım buradan ama 11 çift ayakkabı almışım. Üstelik hiçbiri ömürlük değil. Yani olur ya herşeyle giyerim falan deriz. Hiçbiri öyle değil. Genellikle günlük ve yazlık ayakkabılar. Her biri kutuya girince, yer kaplıyorlar haliyle. Ne zorun vardı derseniz ucuz olmasına kandım :p
Sonra bir de başımızda domuz gribi virüsü var ve Las Vegas Meksika sınırına yakın sayılır. Nüfusunun yarıdan fazlası Meksikalı. Her türlü iş alanında Meksikalılar çalışıyor. Virüsün solunum yoluyla bulaşması ve Meksika'da görülmesi, herkese şüpheyle yaklaşmamıza sebep oluyor haliyle. Sürekli elimizi yıkıyoruz, kendimizce önlem alıyoruz. Umarım daha fazla yayılmadan ve çok daha ciddi boyutlara ulaşmadan çözüm bulunur.
Arkadaşlar son olarak, Anıtkabir Özel Defteri, elektronik ortamda tüm vatandaşlara açılmış. Siteye kayıt yaptırıp, deftere yazı da yazabiliyorsunuz. Ayrıca Anıtkabir'i üç boyutlu olarak da gezebilirsiniz.


20 yorum:

Marjo on makeup frenzy dedi ki...

Nazo'cum ne kadar az kalmış :) Gelmek güzel tabii ki ama alıştığın düzenden ayrılmanın tatlı bir hüzünü var :) Domuz gribini duydum, grip aşısı olmak bağışıklık kazandırmıyor muymuş? Türkiye'ye de dayanmış diyorlar :(

Biliyor musun ben de tam tersi gitme planları yapıyorum, toplanmaya çalışma stresi içindeyim.. Hatta tüm aile aynı stresi yaşıyoruz, herkes eşyalarıma eleştirel gözlerle yaklaşıp, "Sen bunu (10 yıllık gözbebeğim gitarıma) götüremezsin, sen gidince kullanılmaz, atalım. Bunu (badminton raketime) kullanmazsın ki orda, zaten valizze sığmaz, atalım en iyisi." diyorlar, delirmek üzereyim :)))) Ucuz bir kargo yöntemi var mı acaba hem ben hem de ailem rahat etsin :P

esr@ dedi ki...

Gözün aydın nazo gün sayıp duruyordun. Türkiyeye geldiğinde ev kurma telaşı saracak seni.

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım inanamıyorum daha ilk gittiğin günleri hatırlıyorum ne çabuk geçti zaman...tabi bunu bana sor birde diyorsundur :)

ama o zamanlar sana yazdığım yorumu iyi hatırlıyorum.bir süre sonra her şeye alışacaksın ve hatta giderken hüzünleneceksin demiştim...

bu 2 haftayı doya doya yaşa...umarım her şey gönlünüze göre olur

Benim Hayatim dedi ki...

Sayılı gün geçiyor cidden. En sevmediğim işler taşınmak,toparlanmak,tatile giderken bile hevesim kaçar sırf bavul işlerinden dolayı :)

Virüs için alabileceğiniz başka önlemler yok mu? Yemeğinizi felan kendiniz yapın, dışarı pek fazla çıkmayın. Ne bileyim ben çok korkarım böyle bulaşıcı hastalıklardan.. Sağ salim ulaşın da sevdiklerinize :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum bavullar toplandı mı vakit geliyor demektir:) Sizin adınıza çok seviniyorum:))) Umarım Türkiye'de herşey istediğiniz gibi olur. Ayakkabıları da iyi ki almışsın boşver;))) Grip konusunda dikkat edin kendinize!!!Öptüm:))

a. gizem dedi ki...

ne cabuk geçti zaman değilmi? orası banliyö hayatıydı sanırım nazo' m; bence sen tr de de çok mutlu olacaksın ama bence evliliğin ilk zamanlarında öyle güzel bir deneyim yaşadınız ki... hiç bi zaman abd de yaşasam veya avrupaya gitsem mi ki demedim hayatım boyunca ama inan şu satırları okuyunca nazo gibi sevdiğim insanla bi süreliğine gitmek ne hoş olurdu diyorummm :)
ayakkabı koleksiyoncusu arkadasım benim! opüldün...

^zeynep^ dedi ki...

Her seyin pozitif yanini düsünürsen ayrilmasi daha kolay olur belki:) hakket o kadar esya nasil gidecek yahu? Kolayliklar diliyorum!:)

Flame dedi ki...

Geliyorsun artık..
Toparlanmışsında..
Ohhh, ohhh..
Kahveni de iç..
Aynı çocuktan son son..
Seviniyorum bende seninle birlikte..
Kozmetik alışverişini bolca yap sen yinde de..
Malum burda fiyatlar korkunç..
Parfüm al, makyaj malzemesi al.. al da alll onları insan cebinde bile taşır :) Sonra bizim gibi strawberry'ye sarılma :)))

zehra dedi ki...

memlekete donmek cok guzel bır duygu oluyordur ancak alıstıgın yerden ayrılmakta bır o kadar zor :) ne dıyeyım allah yardımcın olsun canım

HamaratDiva dedi ki...

nazo, insanın geçici bile olsa evim dediği yerden ayrılması elbetteki çok zor, ama inşallah burada evinde çok daha güzel günler geçireceksin... sen yine de ucuzsa al, burası artık iyice uçtu... olmadı bagaj parası vercen birazcık daha :)

NzlGl dedi ki...

İnsan eğer herşeye alışmasa yaşaması çok güç olurdu nazocuğum
Ama buraya ailelerinizin , arkadaşlarınızın ve sevdiklerinizin yanına geliyorsun. Kimbilir belki bir kere daha gitme şansın olur(Belki de çoluk çocuk:)
hayat hep güzellikler getirsin sana
buna değersin
sevgilerimle, çok öptüm canım

Gülen Tezer dedi ki...

:) Ne güzel; dönüyorsun işte, sonunda olmak istediğin yere dönüyorsun.Güzelce, virussuzca dönün, dönmeden de şu iki haftayı, arkanda 'şunu da yapsaydım keşke' diyebileceğin bir şey bırakmamacasına geçir.Öpüyorum, kolay gelsin canım.

nazo dedi ki...

* Marjo buradan da sevgiler ;)

* Esracım haklısın, yoğun günler bekliyor beni..

* Elçincim hatırlıyorum.. Söylediğin gibi de oldu ;) Sapol canım.. Sevgiler..

* Aysuncum dışarıdan yemek yemiyoruz. Mecbur kalmadıkça kapalı ve kalabalık ortamlara girmiyoruz. Umarım sağ salim geliriz :) Ben severim valiz hazırlamayı, özellikle tatile falan gidiyorsam hiç üşenmem :)

nazo dedi ki...

Seblacım çok az kaldı, ben de sizin için çok seviniyorum. İnsanın sevdiklerine kavuşması en güzel duygulardan ;) Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..

* Gizemcim benim de yurtdışı idealim hiç olmadı biliyor musun? 2-3 sene önce söylese biri, ihtimal bile vermezdim.
Siz de uzun süreli değil de, başbaşa tatile çıkarsınız umarım istediğiniz bir ülkeye. Çok öpüyorum seni..

* Zeynepcim, alıştım kendimce ama bugün çık yola desen de arkama bile bakmam. Böyle garip bir hal benimki de ;) Eşya çok ama olsun, gidelim de.. Sağol canım..

* Alevcim Strawberry'den burada olduğum halde aldım ben. Onun tadı başka. Alacağım kadar aldım herşeyden. Yeter artık :) Sağol canım, öpüyorum..

nazo dedi ki...

* Zehracım çok teşekkür ederim..

* Enharcım ekstra bagaj parası verecek duruma geldiğimiz an acısını çıkarırım biraz daha :) Türkiye'de herşey daha güzel olacak bizim için, umarım.. Teşekkür ederim..

* Nazlı Ablacığım çok haklısın.. Çok teşekkür ederim dileklerin için.. Sevgiler..

* Gülen Ablacığım, olmak istediğimiz yere virüssüz dönsek tam süper olacak :) Öpüyorum çook.. Teşekkürler..

Hayatın Ressamı dedi ki...

günleri saya saya bitirdin yani..
çok gez toz ama dediğin gibi domuz giribine dikkat et.ayakkabılarını tek tek kutularında getirme çok yer tutar.içlerine gazeteler tıkıştırıp çok büyük bir koliye diz derim ben taşınırken öyle yapmıştım.tabi insan her atrıldığı yerden bir parça hüzün alır omuzuna..

Unknown dedi ki...

Hayırlı gelişler olsun,hiç bir şey olmaz umarım,içini ferah tut,sevgiyle kal.

Derya dedi ki...

Gözün aydın Nazocum ne güzel sevdiklerine kavuşacaksın. Bloğundan takip edebildiğim kadarıyla burada da çok güzel günlerin oldu bavuluna çok hoş anılarda koyacaksın :) Umarım herşey dilediğin gibi olur sevgiyle kal..

Tanya's dedi ki...

Doldur doldurabildiklerini valizlere..düzen yeniden kurulur ki..

ben bayılırım taşınmalara..ondan heyecanım..yoksa gelecek olmandan değil hehe.

Öptüm

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum 2 haftadan bile az kaldı ben okuyana kadar:),İyi haftalar cicim:)