DURUM RAPORU

8.6.09

Ben hasta oldummm !!!! 1 yıl sonra ilk kez (ve umarım son kez) nezle oldum. Diş etlerim, kulaklarım berbat durumda. Burnumda akıyor tabii ki.. Hayatımda ilk kez kış boyu hasta olmadım. L. Vegas'ın en büyük ve belki de tek yararı bu oldu. Türkiye'ye döner dönmez bekliyordum aslında hasta olmayı :)
Hafta sonu eşim geldi yine. Zavallım 4 haftadır, her hafta sonu yollarda. Arkadaşımızın düğünü vardı, cumartesi. Çok oynadık, çok eğledim. Lise arkadaşlarımızla bir araya gelmek, eski günlerden konuşmak, büyüdüğümüzü görmek çok güzeldi. Bir çoğu evli ya da evlenmek üzere.. Kiminin çocuğu olmuş.. Halbuki daha dün gibi, okul koridorlarında uzun eşek oynadığımız günler :)
Pazar günün büyük çoğunluğunu ise mobilya bakmaya ayırdık. Tepe
'de beğenmiştim aslında ama vazgeçtim. Kelebek Mobilya'da beğendim, yemek odası ve yatak odası. Daha çok içime sindi, hatta şimdi Tepe'de beğendiğim mobilya çok çirkin geliyor gözüme :) Aslında o da güzeldi ama Kelebek'de beğendiğim daha modern. Tepe biraz daha klasik modeller üretiyor. Kalite olarak fark olmadığını düşünüyorum. Oturma odası almayacağız. O yüzden hem yemek odası, hem oturma odası, hem salon şeklinde kullanacağımız için modern, şık ama rahat bir takım istiyorum ve sanırım buldum. Gezdiğim mağazalarda genelde siyaha yakın, koyu kahveler vardı ama ben biraz daha açık renk istiyordum, o yüzden cevizde karar kıldım. Tv ünitesi olan, gümüşlük gibi -bence- gereksiz ayrıntıların olmadığı ama pek çok tabak, bardak koyabileceğim dolabı olan bir takım beğendim. Yatak odası da yine ceviz ama yemek odasına göre birazcık daha açık renkli, bazı yerlerinde krem detayları var. Yatağı bazalı ve dolabı çok kullanışlı. Sadece sürgülü değil. Oturma grubu için 15 gün sonra yeni modeller gelecekmiş, o yüzden karar vermedim. Zaten ev de bulamadık henüz. Bu arada ev işi de hallolur ve ben mobilyalarıma kavuşurum 'umarım'. Biran önce yerleşmek istiyorum, nasıl heveslendim anlatamam :))

Sonra eskisi gibi, tam gaz kitap okumaya başladım. Aşk'ı okuyorum. Hatta birazdan balkona çıkıp, okuyacağım. Çok özlemişim, insan gerçekten kafasındaki tüm düşünceleri atıyor bu şekilde, hafiflediğimi hissediyorum ben.

Okula da gidiyorum tabii ki; ancak öğrenci yok :)) Sınavlardan dolayı rapor almışlar. Oturup oturup geliyoruz.

Bir de buraya geldiğimden beri deli gibi yemek yiyorum ama; deli gibi de yürüyorum. Yürümek kesinlikle çok faydalı. O kadar yemeğe, zayıflamış bile olabilirim. Tartılmak lazım :)

Benden bu kadar şimdilik..
Çok güzel, sağlıklı bir hafta olsun hepimize..


29 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum çok geçmiş olsun! Hava değişimi kolay değil! Ancak etkisini gösterdi belkide. Evinizi merakla bekliyorum ben de. Allah sağlıkla, huzurla oturmayı nasip etsin!

Haydins dedi ki...

Nazocum,
Eve gore esya mi , esya'ya gore ev mi bakiyorsunuz??
Bende o gumuslukleri hic sevmiyorum almiycam evime ne oyle sergi gibi bardak filan sergileniyor..Bizimde aile dostlarimiz tepe'ye bak demislerdi gittigimde hic kafama gore birsey bulamadim ben evet cok klasik tepedeki mobilyalar.

Kolay gelsin canim.

Merve dedi ki...

nazosum cok geçmiş olsun...e mikrop dolu heryer hasta olmamak mümkün mü?

açık renk seçmekte bence de isabetli karar vermişsin bende hepsi açık renklerden yanayım..

insanın içini karartmamalı mobilya dediğin..güle güle eskit, güle güle otur inşallah canım :)

Haydins dedi ki...

Gecmis olsun bu arada bol vitamin al..Hava degisimindendir ya da uzun ucak yolculugundan da olabilir..

sünter dedi ki...

Gecmis olsun güzelim.
Tatli telaslardasin simdi, icin kipir kipir dir, bir an önce yerlessem,diyorsundur. Böyle anlar yorucu oluyor ama güzel yinede. Mobilya secmek,evini hayal etmek. Güzel seyler bunlar.
Yinede sana kolayliklar diliyorum:)
öptüm

Flame dedi ki...

Nazocummm Selam canım..
Fotoğrafları yok mu bu mobilyaların canım meraklandım bak ben? Bende bu aralar sadece miskinlik yapıyorum inan :( Aşk'ı bende ilgiyle okuyorum canım..

Mel dedi ki...

geçmiş olsun Nazo..bir an önce iyileşmen dileğiyle..

nazo dedi ki...

* Seblacım, teşekkür ederim canım.. Valla ben de merakla bekliyorum evimizi :))

* Haydinscim, şuan için sabit bir adresimiz olmadığı için her eve olabilecek, sade, çok yer kaplamayan ama aynı zamanda da modern mobilya istiyorum. Mesela büyük koltuklu bir oturma grubu beğendim. Ona göre bir evi belki bu yıl bulabilirim ama gelecek yıllarda büyük şehirlerde öyle büyük odalı evler bulmamız zor olur. Kiralar malum :) Tepe'de beğendiğim bir oturma grubu var aslında ama onun yemek odası çok klasik. Camekanlı dolabı falan var. Sana da kolay gelsin canım.. Hastalık için de sağol canım.. Geç bile kaldım, ben epey dayanıksızım valla :)

* Mervecim bana kalsa beyaz bile alabilirim ama bakımı zor gerçekten. Bir de zamanla sararıyor sanki.. O yüzden çok koyu olmayan kahve tonlarına bakıyorum. Daha hoş gösteriyor mobilyayı.. Teşekkür ederim canım, darısı başına ;)

* Sünter teyzecim çok haklısın. İlk olunca çok heyecan yaptım. Teşekkür ederim sana :)

* Alevv Kelebek'in sitesinde yok benim beğendiğim. Bir daha ki sefere fotoğraflarını çekerim mutlaka.. Aşk çok güzel gidiyor :)

* Çek git güneşimden çook teşekküre ederim !!

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım çok geçmiş olsun ...

ayrıca hayırlı olsun eşyaların :)

öpüyorum seni

Derya dedi ki...

Nazocum geçmiş olsun, bir an önce iyileşmeni diliyorum. Beğendiğin mobilyalar eminim çok güzeldir herşey dilediğince olsun..

B U K E T dedi ki...

Geçmiş olsun Nazo.senede bir grip fena sayılmaz gerçi:P hemde taaa nerelerde olup hasta olmadan gelmek büyük başarı biran önce iyileşmen dileğiyle

ZEYNEP ALPER TOPÇU dedi ki...

nazocuğum çok geçmiş olsun
ev eşyaları ile ilgili detayları çok merak ediyorum
ev seçme süreci çok zevkli bir iştir bir o kadar da zor
kolay gelsin

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazo'cum hava çarptı desene bununla geçmiş olsun sana.Eski ortamlar ne güzel di mi.Yaşanmışlık var çünkü orda,arladaşlarda:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Gecmis olsun Nazocum, bol bol vitamin al... Ben de Miami'ye dondugum de yatak dosek yatmistim resmen hava degisiminden :) Mobilyalarini sabirsizlikla bekliyoruz, fotograflarini isterizz :) Insallah en kisa zamanda da evinizi bulursunuz Nazocum :)

şirinem dedi ki...

geçmişler olsun canım bazen yorucu ve telaşlı günlerde insan yoruluyor umarım herşey gönlünce olsun mobilyalar merak konusu :))

Gönül Ö. dedi ki...

çok geçmiş olsun canım.evet koca kış hasta olunmaz yaza doğru illa grip olunur.bende yaşıyorum bazen o durumu.canım bizde yeni ev kuranlardanız kısmetse 38 gün sonra evleniyorum.tepede güzel mobilyalar beğenmiştim bende ama sonra vazgeçtim.teleset mobilyadan seçtim mobilyalarımı.oturma odası yemek odası aynı yerde olucak benimde salonum büyük.bencede çok gereksiz başka bi oturma odası.sadece yemek masası tv ünitesi ve konsol aldım aslında onuda almıcaktım ama ıvır zıvırı toplasın diye.gümüşlük vitrin almadım hiç çok gereksiz dediğin gibi.açık amerikan ceviz ve krem tonlarında benimkide.koltuklarımda capicino rengi böyle sade ama şıkbi evim olucak galiba.zevkli ama bi okadarda zor işler gerçekten çok yoruldum.çünkü 1,5 saat uzaklıkta bir yere gelin gidicem her hafta sonu yollardayım artık fenalık gelmeye başladı bir an önce düğün olsada dinlensem.amma uzun yazdım burda kesiyorum:):) kolay gelsin nazocum herşey istediğin gibi olur umarım sevgiler...

nazo dedi ki...

* Elçincim teşekkür ederim..

* Deryacım teşekkür ederim canım.. Fotoğraflarını çekerim tekrar gittiğimde..

* Buketcim bu durum benim için mucize gibi birşey.. Bn çok hasta olrum çünkü. Sağol canım..

* Zeynep, tekrar gittiğimde fotoğraflarını çekerim. Zolu ama eğlenceli bir süreç. İsteyen herkese nasip olsun..

* Zarifem öyle valla.. Çarpıldım :) Kesinlikle çok haklısın.. Eski arkadaşlarla olmak öyle iyi geliyor ki insana.. Keşke daha sık bir araya gelebilsek..

nazo dedi ki...

* Moonishim bekliyordum bende.. Uçakta özellikle, ne kadar korunsanda 16 saat kapalıydık.
Eşyalarımı paylaşırım canım, teşekkür ederim..

* Şirinem yorucu ama olsun. Çok güzel, isteyen herkes yaşar umarım..

* Gönülcüm şimdiden hayırlı, uğurlu olsun.. Çok haklısın. Ben de aynı şeyleri düşünüyorum. Konsol şart. Tabak, bardak vs. koymak için ama gümüşlük gereksiz. Hem fazla yer kaplıyor, hem ben pek hoşlanmıyorum dantel ört, içini süsle :p Teleset Mobilya'ya hiç bakmadım. İncelemek lazım :) Teşekkür ederim canım, senin de inşallah herşey dilediğin gibi olur. Sevgiler..

Gönül Ö. dedi ki...

canım bak www.teleset.com.tr bu adrese bakabilirsin.orda alt tarafta isimler yazıyo.benim yatak odam destino yemek odam essere.birsürü mobilyacı gezdim en sade içime sinen bu oldu..gerçi sen beğenmişsin mobilyalarını ama belki bi fikir verir..

zehra dedi ki...

cok cok gecmıs olsun nazocugum rabbım hıc gormemıse cevırsın :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum;
güzel haberlerini almak harikaa.hastalığın için de geçmiş olsun diyorum.bir an evvel iyileş.tabi şimdi hava değişikliği etkiledi seni. biraz da koşturmaca girdi işin içine.aşk ı yeni bitirdim sayılır ve ben çok sevdim.umarım sen de sevmişsindir.yazın okumak iyi geldi aşk dolu kelimeleri.beğendiğin mobilyalar da evinde mis gibi olur canım inşallah.evde en önemli şey mobilyaya huzur içinde evet demek.hani aklın başkasında kalmadan.ben de evim olunca inşallah türkiyede döşeme hayalleri kuruyorum şimdiden.işin en zevkli kısmıdır..kelebekte de güzel şeyler var.yediğin mamalar için de afiyet olsun diyorum. ye tabi özlediğin sevdiğin şeyleri.tabi dikkat etmekte de fayda var sonra benim gibi tombi olma birden:)yürümek harika bir olay bir de tabi su iç bol bol bişeycik olmaaaaazz.öptümmm

HUYSUZBALIK dedi ki...

Nazocum çok geçmiş olsun ben de nezleydim bu hafta. Yeni atlattım. Yazın daha zor oluyor. Mobilyaların şimdiden hayorlı olsun umarım dilediğin gibi bir ev bulabilirsin. Sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Nazo doğum gününü kutlu olsun.nice güzel yıllar diliyorum.sana kart gönderecektim Sergül'ün açtığı sitede adın vardı ama adresin yoktu.o nedenle olamadı ama seneye inşallah.

çok geçmiş olsun.sevgilerimle...

Primarima dedi ki...

Tepe mobilyayı kesinlikle tavsıye etmıyorum 1 senede dagıldı benımkıler!

Tanya's dedi ki...

Nazocum,

Geçmiş olsun..ee hava değişimi elbette..birazda eğlenelim zıplayalım eklenince..hemen toparlanmanı diliyorum.

Eşyalara gelince işin zor..

Hayatın Ressamı dedi ki...

çok geçmiş olsun.bu sıcakta nezle zor çekilir dikkat et kendine.
mobilya seçmek çok zordur tebrikler iki firmadan hemen birinden beğendiğin için. ben 2,5 ay seçememiştim.

Gülen Tezer dedi ki...

n@zo'm, demiştim ya bloğunu açamıyorum diye :( O sorun hala devam ediyor.Sadece seninki değil bir kaç blog daha canları isterse açııyor :( hasta olmuşsun :( üzüldüm.Kıta değişikliğindendir umarım ve ben bu yorumu yazarken sen çoktan iyileşmişsindir.
Öpüyorum canım

nazo dedi ki...

* Gönülcüm baktım siteye. Benim beğendiğim takıma temelde benziyor her ikisi de.. Güzel günlerde kullanın canım..

* Zehracım amin canım..

* Tuğbacım teşekkür ederim. İyi sayılırım artık, düzeldim :) İçime sinsin istiyprum bende, gerçi yerleşmeden anlaşılmıyor ama olsun. Şimdilik güzel geliyor bana :) Darısı başınıza artık.. Aşk güzel, aslında aman aman beğenmedim ama kötü değil tabii ki.. Tombik olma yolunda emin aımlarla ilerliyordum oradayken, burada biraz toparlamaya başladım gibi :) Öptüm kocaman..

* Esincim sana da geçmiş olsun. Yazın çok zor gerçekten.. Sıcak bir yandan, hastalığın verdiği halsizlik bir yandan :)

* Neslihancım seneye inşallah ama hatırlaman çok mutlu etti beni. Ailemin yanındayım şuan, o yüzden unuttum Sergül'e adres vermeyi. Teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Prima Rima, hiçbir şeyin garantisi yok anlaşılan. Tepe'den kalite konusunda hem güzel şeyler duyuyordum. Desene biraz da şans işi ;)

* Tanyajım sağol canım.. İşimiz zor ama olsun, eğlenceli yanları da var :))

* Sihirlicim işin sırrı çok gezmemekte :) Kafamı fazla karıştırmıyorum :) Teşekkür ederim, daha iyiyim artık..

* Gülen Ablacım, ben de bazen açamıyorum blogerı ama çok kısa sürüyor. Yılma sakın :) İyiyim ben, iyileştim sayılır. Çok öpüyoum seni..