:((

11.8.09

Dün atama başvuruları başladı; ama sonuç pek iyi olmayacak gibi.
25 okul var açık görünen; ancak hepsi de ilçelerin köylerinde.
Ulaşım maalesef mümkün değil bizim şartlarımıza göre. Evimiz şehir merkezinde.. Köyde, ilçede, merkezde çalışmak önemli değil benim için. Önemli olan ulaşım.
Sadece 4 okul tercih edeceğim 2 merkez köy ve 2 yakın ilçede..
Olursa olur bunlardan biri, olmazsa annemlerin yanında kalmaya devam edeceğim. Eşimse benden uzakta :(
MEB kadar mantıksız çalışan başka bir kurum var mı çok merak ediyorum. Hiç açık görünmeyen iller bile var. Nerede kaldı aile birliği, bütünlüğü, kutsallığı.. Böyle belirsizlik içinde bırakacaksınız madem Haziran'da falan yapın şu işi de, insanlar ona göre ayarlasın kendini, evini..
Bunların dışında şuan mobilyalarımız kuruluyor. Eşim ilgileniyor, o tarafta her şey yolundaymış. Diğer eşyalar da yarın gidiyor, ben de bu gece gidiyorum..
Merak ediyorum eşyalarımı kullanabilecek miyim? :(
Sonuçlar 26 Ağustos'ta belli olacak.
Hayırlısını istiyorum her zaman ki gibi ama canım çok sıkılıyor..


26 yorum:

serrose dedi ki...

hayirlisi canim benim
umarim beraber olursunuz hersey guzel sonuclanir 26 sinda haber et bize de

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım hayatta her şeyin hayırlısı demiyormuyuz hep...

her şeyin bir neden sonuç ilişkisi var bu yaşamda.

yüreğini elinden geldiğince ferah tutmaya çalış.
her darlığın bir genişliği var sakın unutma :)

Merve dedi ki...

Canım hayırlısı dilerim gönlüne göre olur da rahatça gider,gelir eşiden de ayrılmak durumunda kalmazsın..

Flame dedi ki...

26 Ağustos uğurlu gelir umarım :)
Malum bizim evlilik yıldönümümüz..
Herşey yoluna girer..,
Asma sen suratını tamam mı?
Çok öptümmm..

Güle güle oturun evinizde şeker..

herşeyden azıcık dedi ki...

Herşeyin hayırlısı be Nazo takma kafana yeni çıktı değilmi o eş durumundan atamama zımbırtısı saçmalaık işte.

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum merhaba:) Hiç üzülme! Herşey olacağına varır! Güzel düşün, güzel şeyler çağır. İnşallah merkez veya yakın ilçe olur. Güzel haberlerini bekliyorum. Öptüm:)

oytunla hayat dedi ki...

sizin için hayırlısı neyse o olur inşallah...

nergisce dedi ki...

üzüldüm yahu... Insallah hersey yollunda gider.
sevgiler canim

lale kunt dedi ki...

nazo'cum bu işlerden hiç anlamadığım için saçma bi soru sorucam, bu hep böyle mi devam edicek? yani atandığın okulda ne kadar kalıcaksın? bir yıl mıydı? o da çok uzun bi süre gerçi, insan eşinden ayrı kamak istemez ki.. hele de yeni ev yapıyosunuz dediğin gibi içinde oturmak istersin..
inşallah istediğin gibi çıkar canım, sen içini ferah tut e mi?

hersheyler dedi ki...

allah gönlüne göre verir umarım yakın olan bir okula atanırsın inşallah sıkma canını hayırlısı ne ise o olur

Abuk Kraker dedi ki...

İnşallah hayırlısı olur Nazo'cum.
Sıkma canını.Herşeyde bir kısmet var derler.

a. gizem dedi ki...

inşallah herşeyin hayırlısı olsun, sen sıkma canını tatlım.. her işte bir hayır vardır opuyorum!

nazo dedi ki...

* Serrosecum inşallah canım.. Haber veririm..

* Elçin, her darlığın bir genişliği var.. çook haklısın ama insan mutsuz oluyor ilk etapta..

* Mervecim umarım.. sağol canım..

* Alevvv öyle mi olur dersin.. İlk tercihim olmasını çok istiyorum. Köy ama servisi varmış. Olsun da dile benden ne dilersen ;)

* Herşeyden azıcık, evet canım yeni yani 2 senedir falan.. Sözde eş durumu özrü.. off off..

* Seblacım, çok sağol.. Güzel haberler veririm umarım..

nazo dedi ki...

* Oytunla Hayat, çook teşekkür ederim..

* Nergiscim, inşallah canım..

* Lalecim normal bir soru merak etme.. inan bende çok bilgisizim bu konularda. çünkü sürekli değişiyor. şimdi olmazsa ocakta bir daha başvurucam ama garantisi yok. 5 yıldır bir araya gelemeyenler varmış. forumlardan öğreniyorum bende..

* Hersheyler, haklısın canım ama ister istemez canım sıkılıyor.. Bakalım, belki de iyi olur.. Sağol canım..

* Abuk Kraker, çok sağol..

nazo dedi ki...

* Gizemcim inşallah canım.. çok teşekkür ederimm..

Stil Direktoru dedi ki...

Canım kalbini ferah tut kısmet neyse o olsun diye düşün emi

B U K E T dedi ki...

hakkında hayırlı olan olsun nazocum çok üzülme kısmettir inşallah güzel güzel oturursun evinde.

NzlGl dedi ki...

Deveye sormuşlar 'neren eğri' diye
'nerem doğru ki' demiş.
Hangi kurum doğru çalışıyorki MEB çalışsın nazocuğum
Herşeyin hayırlısı olsun. İnşallah Allah gönlünüze göre verir canım...
sevgilerimle

HamaratDiva dedi ki...

nazocum, sen gönlünü ferah tut, pozitif düşün, umuyorum ki hayırlısı olsun hakkında...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Nazocum hiç merak etme çok güzel olacak herşey. Eşyalarını da güle güle kullanacaksın mutlu günlerde İnşAllah. bizi haberdar etmeyi unutma. Sevgiler...

turkuaz kıyılar dedi ki...

aynı kurumda çalıştığımdan seni çok iyi anlıyorum Nazocum, bende neler, ne abuk durumlar yaşamıştım geçmişte. Kalbini ferah tut emi canım, hayırlısı olsun diyelim ama herşey gönlünce olsun inşallah...öpüyorum....

nazo dedi ki...

* Stil Direktörü, teşekkür ederim. Öyle düşünüyorum artık..

* Buketcim inşallah..

* Nazlı Ablacım, doğru söylüyorsun, maalesef öyle.. çok sağol..

* Enharcım, öyle düşünüyorum artık.. Umarım yüzümüzü güldürür sonuç..

* Esin, çok teşekkür ederim canım, çok iyisin :) Haber veririm tabii ki..

* Turkuaz Kıyılar, ben de öyle şeyler duyuyorum ki.. Şükrediyorum halime.. Hayırlısı da, gönlümüze göre olandır inşallah.. Bu arada sen neden yazmıyorsun? Umarım yolundadır herşey..

a. gizem dedi ki...

nazocum bu durum herkesin sorunu galiba... bugun hurriyet ankarada öğretmenlerin protestosu vardı...
çok haklı sormuşlar: Nimet abla, biz evlendik sen boşan mı diyorsun diye
annem de ingilizce öğretmeni benim ama o çok şanslılardan tabiki kuşak olarak...dediki 3 ay tatil var ögretmen ol sen de... çocukları döverim :PPP diye olmadım, şimdi öğretmenleri görünce insan üzülüyor...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Seni anlıyorum.Ama yapılması gereken herşeyi zaten sen yaptın sakın üzülme.
Umarım herşey istediğin gibi sonuçlanır.Sağlıcakla kal nazo.

Adsız dedi ki...

canım blogda ödülün var
mucuxx

Adsız dedi ki...

canım blogda ödülün var
mucuxx