HEYYOO AYRILIK YOK :))

23.8.09

Atama sonuçları açıklanmış. MEB sanırım ilk defa verdiği tarihten 3 gün önce açıklıyor bir sonucu :)
O gün güzel dilekler almıştım ya, işte gerçek oldular. Çok teşekkür ediyorum herkese..
İlk tercihim geldi. Merkez köy ama servisi var. Üstelik büyük ve yeni bir okul; ayrıca kendime ait bir sınıfım da olacak. Ve de herşeyden güzeli eşimin yanında, evimdeyim. Ohh bee.. Hafiflediğimi hissettim bir anda. Heyecanlanlıyım şimdi, sanki ilk kez göreve başlayacak gibi.


37 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Çok sevindim N@zocum gözünüz aydın

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Gözünüz aydın Nazo;hadi bakalım yoğun bir tempo bekliyor o zaman seni.

Adsız dedi ki...

aa süpeeer çok sevindim
gözünaydın bitanem ya ne harika bir haber umarım çok güzel günlerin olur bu okulda
yeni okul olması ve servis olayı da çok güzel

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım inan senin adına çokkk sevindim...demiştim sana o gün her darlığın bir genişliği vardır diye :)

sen yeterki o güzel yüreğini ferah tut ...
çok öptüm seni

a. gizem dedi ki...

çooook sevindimmmmm :)

lale kunt dedi ki...

nazocannn hayırlı olsun çok sevindim :) temiz kalbin dilekleri bi başka oluyo demek ki, sıra evlerde di mi? :)
muck

Gizem. dedi ki...

ohh hadi gözün aydın :)

turkuaz kıyılar dedi ki...

yaaaaaa nasıl sevindim anlatamam...Nazo'cum Allah gönlüne göre verdi işte:))) Hadi bakalım hayırlı uğurlu olsun...yeni evinde, yeni işinde sonsuz mutluluklar şekercim:)

nergisce dedi ki...

hayirli olsun:D

nazo dedi ki...

Arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. Çok sevindim inanın.. Çok korkuyordum çünkü.. Küçük bir ile göre pek de yakın bir okul sayılmaz belki ama hiç takmıyorum. Öncelikli isteğim eşimle kalmaktı. Okul da güzel gördüğüm kadarıyla.. Daha ne olsun :) Hepinize sımsıkı sarılıyorum, iyi ki varsınız!!

a_y_s_e dedi ki...

canim cok sevindim, ben de merak edip duruyordum. hadi hayirlisi olsun...

Derya dedi ki...

Hayırlı olsun Nazocum gözün aydın
Senin adına çok sevindim. Yeni evinde ve yeni işinde mutluluklar ve başarılar dilerim..

ebvatathemua dedi ki...

Gözün aydın N@zo:))
Başarılar dilerim...

L@L dedi ki...

N@zocum çok sevindim hayırlı olsun arkadaşım :)

B U K E T dedi ki...

nazocum gözün aydın :)) banada dua et benimde dileklerim gerçekleşsin;)

el*ff dedi ki...

N@zocummm çok sevindim,gözün aydın :))

Moda Gezegeni dedi ki...

Tebrikler Nazo, çok sevindim senin adına;)

Abuk Kraker dedi ki...

Çok sevindim Nazo'cum.
Allah ayırmasın hiç inşallah.

aysun g. dedi ki...

Çok sevindim sizin adınıza,ikiniz için de hayırlı olur inş.siz kavuştunuz,şimdi de ayrılık sırası bizde:(

nazo dedi ki...

Arkadaşlar çok teşekkür ederim. Sizlerin de tüm dilekleri gerçekleşsin inşallah..
Aysuncuğum, ayrılık çok zor ama geçiyor.. Sabırlı ol, sonu güzel olsun..

serrose dedi ki...

cok sevindim canim :))
evren duydu bizi

sevgiler kocaman

Hayatın Ressamı dedi ki...

oh maşallah.
çok sevindim.
merkez köyle yakın oluyor görümdenden biliyorum oda öğretmen.ya servi oluyor yada diğer öğretmenler toplanıp ulaşım sağlanıyor.evine yakın oluşunada çok sevinidim.

yass dedi ki...

işteee bu kadarrrrrrrrrrr:)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok şükür! Çok güzel bir haber bu:) Çok sevindim senin adına Nazocum:) Sonunda kavuşacaksınız inşallah! Maşallah diyeyim:) Herşey istediğiniz gibi devam etsin! Öptüm:))

Elçin dedi ki...

Gözünüz aydın, çok sevindim bende. İstediğinin olması kadar güzel birşey var mı bu dünyada. Hayırlı uğurlu olsunn..

nazo dedi ki...

Serrose, Sihirli Eller, Yass, Kirpikteki Gözyaşı, Elçin.. iyi ki varsınız sizlerde.. Mutluluğumu paylaştığınız için çok teşekkür ederim..

Flame dedi ki...

Nazoooooooo...
Konfeti patlatıyorum senin için oleyyyyy..

Umarım yeni okulunda senin gibi içten ve sıcacık dostlar edinirsin canım..

Allahh eşinle seni hiçç ayırmasınnn..

NzlGl dedi ki...

Nazocum

Öncelikle eşinle berabersin ya varsın okul birazcık uzak olsun:)))
Çok sevindim istediğin okul olduğuna, bence şimdi evinin hanımı oldun:))
Mutluluğunuzun daim olması dileğiyle sevgiler

nazo dedi ki...

* Alevvvv sağol canım ve de şöyle içten bir amin diyorum güzel dileklerine..
Çok öpüyorum..

* Nazlı Ablacığım çook teşekkür ederim. İnşallah herkesin dileği gerçek olur. Öpüyorum..

babegazelle dedi ki...

gözün aydıın sevindim adına nazoo:d

HamaratDiva dedi ki...

nazo çok sevindim senin adına, inşallah devamında da herşey gönlünce olur

Bilun ŞEN dedi ki...

Gözünüz aydın Nazocum, çok sevindim :)

Tanya's dedi ki...

Çok sevindim..herşey gönlünce olsun.

balböcükleri dedi ki...

hayırlı uğurlu olması dileğiyle ve tabii bol bol yazışmak dileğiylede olsun:)

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yaşasınnnnnnnn.Çok sevindim senin adına Nazancım. Umarım çoook mutlu olursun yeni okulunda. Sevgiler...

ASLI dedi ki...

Harika haber Nazo çok sevindim Allah daima yardımcın olsun mucukk

nazo dedi ki...

* Babegazelle, Enhar, Bilun, Tanya, Serpil, Esin, Aslı çok teşekkür ediyorum sizlere de..