SALI + KELEBEK + RENK = MUTLULUK

15.12.09

                                                                                                   {weheartit}
Güzel Salı, bu yıl çok sevdim seni..
Cumartesi ve Pazar'dan bile çok..
İlaç gibi geldin nedense bana..
Sabah yukarıdaki resmin ilk cümlesiyle uyandım..
 Hazır kahvaltıya balıklama atladım.
Sonra çay içtim; hızlı hızlı, ağzımı yakarak değil hem de..
Bir yandan da blogları okudum.
Ev temiz; suçluluk hissedecek bir durum yok, ohh..
Oturdum masamın başına..
Yetiştirmem gereken şeyler var ama bugünün şerefine aşağıdaki renkli kelebeği yaptım.
İçim de renkli onun gibi, renk ve kelebek bir arada..
Evet, mutluyum bugün ben..
.
.


23 yorum:

Flame dedi ki...

Bu yazıyı okuyunca gözlerim doldu nedense.. Psikopata bağladım sanırım iyice :D Secdiklerimin mutlu olması bile ağlatıyor en azından yaşartıyor gözlerimi..

Bu kelebek benim Nazo!
Kimseye kaptırmam :D
Rengarenk bir yeni yıl diliyorum kendime bu sayede, bol renkli ama kelebekler kadar kısa ömürlü değil..

ceydabural dedi ki...

ne güzel inasanın içi açılır yazdıklarını okusa :)

lale kunt dedi ki...

oyy çok güzel olmuş Nazocannn bayıldım ellerine sağlık

nazo dedi ki...

Alevcimmm, ben seni çok seviyorum biliyorsun değil mi?
Kelebek senindir; Bol renkli ama kelebekler kadar kısa ömürlü olmayan bir yıl ;)

nazo dedi ki...

* Fotoğraf penceresinden, öyle mi gerçekten.. Herkes mutlu olsun bugün ;)

* Lalişim teşekkür ederim, öptümm çok..

elfeyp dedi ki...

Şimdiye kadarki en güzel keçe çalışman desem diğerlerine ayıp etmiş olur muyum ? :P

nazo dedi ki...

* Elf, gerçekten mi? :)) Ayıp etmiş olmazsın canım. Biraz uğraştırıcıydı ama benim de içime sindi. Kelebekleri çok sevdiğim için belki de..

tuku dedi ki...

hiç online bişi almadım bilet dışında nazo ama bu kelebeği görür görmez alsammı diye geçti içimden ama gene cesaretim yarım kaldı cok başarılı duruyor bilmeni istiyorum.

Merve dedi ki...

Nazocum bayıldım ellerine sağlık çok emek var bunda..çok güzel olmuş!

mutluluğun daim olsun nazom kocaaaman öptüm seni!

Sevgi Tuncer Dalgıç dedi ki...

Çok süper olmuşşş,bişi sormak istiyorum bu çetrefilli harika kelebeki ne kadar zamanda bitirdin?

Moda Gezegeni dedi ki...

Çok hoş yazmıssın canım, eline yüreğine sağlık..

^zeynep^ dedi ki...

darisi basima, darisi basima!!!:)
kelebek müthis! pek ince ise benziyor, ellerine saglikkk nazo!

nazo dedi ki...

* Tukucum beğenmene çok sevindim. Online alışveriş konusunda ben tam bir bağımlıyım. Güvenli sitelerden alışveriş yapmayı deneyebilirsin,büyük kolaylık..

* Mervecim, sağol tatlım.. Hepimiz çok mutlu olalım ;)

* Sevgi TUNCER DALGIÇ, teşekkür ederim öncelikle.. O kadar uzun sürmedi. 2-3 saat diyelim..

* Moda Gezegeni, sağol canım..

* Zeynep A, darısı başına :) Teşekkür ederim canım..

Haydins dedi ki...

Ne emek!! Çok çok güzel olmuş..Çok uğraşı istediği belli :)Ellerine sağlık..

nergisce dedi ki...

:) cok güzel olmus icm acildi bu gri almanya havasinda. veee üste ki fotoyu kopyaliyorum ...

ASLI dedi ki...

çok güzel olmuş Nazocum pır pır oldu içim

Duru Günaçan dedi ki...

canım; içindeki güzelliği, mutluluğu bu kelebeğe ne de güzel yansıtmışsın.
bayıldım...
harikasın..:)

nazo dedi ki...

* Haydins, kendimi kaptırınca anlamıyorum zorluğunu. Teşekkür ederim..

* Nergis, buralar da gri.. Çok soğuk hava.. Kopyala canım ;)

* Aslıcım ;) öptümm, sağol..

* Kapkara Camdan Kelebek, utandımmm :p Çok sevindim beğenmene, güzel sözlerin için çok teşekkür ederim ;)

ayci dedi ki...

ama neden :) sebebi nedir nedennn :)

nazo dedi ki...

* Sebebi yok Ayci, öyle estiler işte.. Hani bazen sebebsiz yere sıkılırız ya bu da onun tersi bir durum :)

#dailyela #elos dedi ki...

Cok seker birsey olmus...

Mutlu olmana sevindim ayrica;-))

Sevgiler

SM

Abuk Kraker dedi ki...

Kelebek süper!

Burcu Çalışkan dedi ki...

ne kadar güzel, cıvıl cıvıl bir post bu soğuk günlerde pek güzel geliyor :))