BİR OHH ÇEKSEM! :)

6.1.11

Dünyanın sonu gelmiş gibi hissediyordum.
Herşey tepetaklak olmuştu. Hayal kırıklığı diz boyuydu.
o zaman.
Bugünse su aktı, yatağını buldu.
Gün doğmadan tam da istediğim şey oldu.
Ülke değiştirmek zorunda değiliz.
Sevdiğim şehirde yaşama fikri yeniden göz kırpmaya başladı.
Zor bir dönem olacak, ayrılıklar yine kapıda ama olsun.
3 ay öncesine ve o zamana göre yapılmış planlara bakınca, şimdiki duruma şükrediyorum.
Başka bir deyişle 'ölümü gösterip, sıtmaya razı etme' de diyebiliriz :)
Uzun lafın kısası mutluyum ben!


görsel


17 yorum:

NzlGl dedi ki...

Detayları bilmiyorum ama
sen mutluysan mesele yok Nazom
herşey gönlünce olsun

Flame dedi ki...

Eee çok sevindim Nazooooo..
Gün doğmadan neler doğar diye boşuna dememişler :)))

ayci dedi ki...

dünyanin sonu gelmis gibi hissettiginde birden bire tekrar kendini toparlayip mutlu olman iyi.

ayriliklari cok iyi bilirim ben nazo!

tuku dedi ki...

herşey bir yana ailenden uzak, alıştıgın şeylerden uzak, zaman zaman medeniyetten uzak (sinema falandı gerçi geldi artık o :P ) 2kişilik minicik ailenle mutlulugu küçücük şeylerde buluyorsun ya o engüzeli. Herşey daha da güzel olacak inşallah.

Adsız dedi ki...

Allah mutluluğunu eksiltmesin, artırsın ^.^

Nazpek dedi ki...

Hep de Mutlu kal öyleyse

.ankara düşleri. dedi ki...

"o gün" sana biraz sabır biraz umut demiştim:)
bak işte .:))
çok sevindim herşeyin yoluna girmesine :)
ve senin mutlu olmana...

nazo dedi ki...

* NzlGl;
Teşekkürler Nazlı Ablacığım. Eşimin eğitim-iş durumlarıydı, çözülmek üzere..

* Flame;
Ben de çok sevindim, pek çok :)) Öyle canım.. Hiçbir şeyde umutsuz olmamak lazım.

* ayci;
Canım Aycim ben de bilirim :( Sevdiklerimiz uzak da olsa, mutlu olsunlar ;)

* tuku;
Nasıl birşeysin sen ya :) En ince ayrıntısına kadar biliyorsun, sinemayı bile unutmamışsın :) Elimizdekiyle mutlu olmak lazım, daha fazlasını istemek, burun kıvırmak mutsuzluktan başka bir işe yaramıyor. Sen de bunu çok iyi biliyorsun zaten canım tukucum.. İnşallah, hepimiz için güzel olsun herşey..

nazo dedi ki...

* Nyuu;
Nasıl güzel bir dilek, amin canımm, hepimizin..

* nazpek;
sağol canım..

* .ankara düşleri.;
Öyle demiştin ama benim gözüm hiçbir şeyi görmüyordu. Bir anda tepetaklak olunca planların, umutsuz oluyorsun ama herşeye şükretmek ve hayırlısını dilemek lazım. Teşekkür ederim canım, her durumda yanımda olduğunu hissettirdiğin için..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok şükür diyelim o zaman Nazocum:) Eşinin iş durumu ile ilgili sanırım. Bir şekilde yoluna girmesine sevindim:)))Hep mutlu kal Mutlu Fırın gibi:)))

nazo dedi ki...

* Sebla,
Sağol canım.. Umarım bir terslik olmaz bu sefer :)
Mutlu Fırın'ı da merakla bekliyorum. Az kaldı galiba, değil mi?

Rumeysa dedi ki...

nnnneee mutlu o zaman!:)

ve sanırım aslında mutlu olmak; önce kaybedip sonra bulmak..;)

not:
fotoğraf çokk güzell, ama korkunç biraz da öyle aşağı aşağı gidiyorlar.. :s :)

sine'mden dedi ki...

aman aman neyseki terslikler geride kalmış,güneş doğmuş sabaha :)) mutluysan iyisin :)

Aslı dedi ki...

A aaaa şimdi gördüm yazını! Gitme zaten tekrar yabancı bir ülkeye, her ne kadar şimdi de başka şehirlerde olsak da...

Unknown dedi ki...

Çok güzel bir yazıymış :)
Mutlu ol sen,diye manşet atılıp altına da bu güzel cümleler yazılsa ne güzel olurdu diye düşündüm :)
Hep siyaset ve olumsuz haberler veriliyoya ,dengemiz şaşıyo...
Bence böyle güzel yazılara daha çok yer verilmeli..
Tebrikler canım..
Uzun lafın kısası ,hep mutlu ol sen :)

Haydins dedi ki...

Hangi şehir o sevdiğin şehir?? Belki bize yakındır dedim...

nazo dedi ki...

* Rumeysa;
.. ve sanırım mutlu olmak, önce kaybedip, sonra bulmak..

Fotoğrafa bile olumsuz tarafından bakmadım :) Aslında söylediğin kadar korkunç..

* sine'mden;
Mutluyum, iyiyim.. Teşekkürler Sinemcim..

* Aslı;
Son 3-4 aydır kabusum oluyordu bu düşünce. Kendimi alıştırmaya çalışıyordum bu fikre.. En çok buna gerek kalmamasına sevindim zaten. Keşke aynı şehirlerde yaşama şansımız olsa..

* ZELİHA-UMUT SEPETİ;
Teşekkür ederim yorumun için. Böyle düşünmen çok sevindirdi beni. Hepimiz mutlu olalım..

* Haydins;
Benimki sadece bir varsayım ama şehir Ankara. Olsa bile yine uzak size :(