BU HAFTA GÜZEL BAŞLADI

24.1.11

Ben bugüne böyle başladım. Üni.deki dersler bitince pazartesilerim boş çıktı yine.
Bu hafta okul da bitiyor. O yüzden pek keyifliyim *-* 
Geçenlerde yazdığım okul değişikliği durumu olmadı ama üzülme şöyle dursun çok sevinçliyim.
İşime, eşyalarıma garip bir bağlılık duyuyorum; bunu bir kez daha tecrübe etmiş oldum.
Gereksiz yere strese soktum kendimi ama olmaması ruh sağlığım için iyi oldu :)
Mutluluk herşeye yansıdığı için, hafta sonum da çok verimli geçti.
Hem kendime vakit ayırdım, hem gezdim, hem de siparişlerimi bitirdim.
Birazdan yola çıkacaklar yeni sahiplerine doğru ;)  
 ♥


19 yorum:

tuku dedi ki...

son karenin hepsini fena yerim :P herşey yoluna giriyor hayırlısıylaaa

Adsız dedi ki...

Canım benim uzun zamandır yazılarına yorum bırakamıyordum.Mutlu olmana çok sevindim,sende o kreplerin arasına sürdüğün nutella kadar tatlı bir hafta geçir:))Bu arada senden aldığım broşlara herkes baylıyor en güzelide her yerde kullabilmek;)yakında yeni siparişler verebilirim öperim:))

gündaşım dedi ki...

resimler çok hoş :)

Flame dedi ki...

Olsun tabi!!
Nefis bir kahvaltı Nazocummmm.
Hele benim gibi bu sabah cornflakes ile kahvaltı edenler için :p
Afiyet olsunn..
O sepette ne güzel şeyler var öyle :D

Haydins dedi ki...

Olsun :)

Meyra dedi ki...

ahh n@zom nutella benim gibi vazgeçemeyenin gözüne gözüne böyle miss gibi kreple sokulurmu hiç:) senin keyfinde nutella tadında olsun;)

lillarelli dedi ki...

geçen tayin döneminde bende istedim ama olmadı şimdi iyiki de olmamış diyorum vardır bi hikmet :)bu arada slmmm

lillarelli dedi ki...

geçen tayin döneminde bende istedim ama olmadı şimdi iyiki de olmamış diyorum vardır bi hikmet :)bu arada slmmm

aşgaane dedi ki...

canım bonibon çekti ama:)

nihalasli dedi ki...

haftan guzel gecmez mi canim hiiic:) nutellayla baslamissin:)

.ankara düşleri. dedi ki...

keyfinin yerinde olmasına huzurlu olmana sevindim canım.
iyi haftalar.

nazo dedi ki...

* tuku;
Sana herşey serbest Tukucan :) Evet canım, umarım böyle devam eder..

* pearl;
Canım benim bu ara ben de çok vakit geçiremiyorum. Severek kullanman çok mutlu etti beni, gerçekten.. Her zaman beklerim ;)
Öpüyorum ben de..

* gündaşım;
Teşekkürler..

* Flame;
Diğer günler ben hiçbir şey yemeden çıkıyorum, o süreyi uykuda geçirmek için. O yüzden iş olmayan günleri iyi değerlendirmeye çalışıyorum :) Burada yok ama bence Alpiş'in ki daha güzel oldu!

* Haydins;
Olsunn! Bloguna giremiyorum canım :(

nazo dedi ki...

* Meyra;
Böyle kendimi suçlu hissettim ama ben de uzun süredir yemiyordum. O kadar çok özlemişim ki :) Senin haftanda çok güzel geçsin Meyracım..

* lilde;
Hoşgeldin Lilde ;)
Ben çabuk uyum sağlarım aslında ama sil baştan düzen kurmak, yeni insanlar tanıyıp, onlara alışmak zor geldi. Bunda şimdiki okulumdan memnun olmamamında payı var. Sadece evime daha yakın olacak olması cazip gelmişi ama olmadı. Ben de üzülmedim :)

* hayat güzel;
Yarın alıp yesene benim için ;)

* nihalasli;
Di mi ama? ;) İyi haftalar sana da Nihalcim..

* .ankara düşleri.;
Teşekkürler tatlım ama senden mutlusu yok bu günlerde değil mi? ;)

NzlGl dedi ki...

Mutlu olman ne güzel hep devam etsin inşallah nazom

ceydabural dedi ki...

3 fotoğrafta üst üste çok güzel ayıramadım ki güzel olsun güzel bir hafta :)

Nesobaby dedi ki...

ayy ne güzel nutella krep bonibonlar o ciciler renk renkkk :)) bayıldımmm fotoğrafa :)

Cafe Pepela dedi ki...

Cıvıl cıvıl ! :)
Bir nutellacı da benim.
Bu enerji ve mutluluğunuz hep sürsün.
Kalbi selamlarımla

Sezsel by Sezgi dedi ki...

Güne ne de güzel başlamışsın :) NUTELLAAAAAAA

Deli Anne dedi ki...

tam bana göre bir başlangıç.. harika!