NELER Mİ YAPIYORUM?

14.1.11

Alışkanlıklarımdan vazgeçmekte yine zorlanıyorum.
Hala kararsızım..
Monotonluktan şikayet edip, değişikliklere açık olamıyorum ve ben bunu hep yapıyorum.
Günlerdir bu dönem yapılacak atama için öğretmen açığı olan okulların açılmasını bekliyordum. Okullar belli oldu, iki okul benim için uygun ve birinin olma ihtimali yüksek; ancak ben huzursuzum. "Acaba değiştirmesem mi?, ortam iyi olmazsa pişman olur muyum?" gibi sorularla boğuşuyorum ama tercih edebileceğim bir okul olmasaydı "kaldım bu okulda" diye de üzülürdüm.
Kısaca dengesizim!
Dün akşam Turist'i izlemeye gittik. Durağan bir filmdi, pek beğenmedim. Sadece, bol bol Venedik şehirse, bizim yaşadığımız ne diye düşündürdü beni. Bir de müziklerini Ferdi Tayfur yapmış, bildiğimiz Ferdi T. mu merak ettim ?!?
.
Pazar-pazartesi, büyük ihtimal Ankara'da olacağız eşimle. Çok özledim, umarım aksilik olmaz. İsteyene dinlenceli, isteyene eğlenceli bir hafta sonu diliyorum!
.
{Fizy olmadan da olmuyor!}


10 yorum:

Meyra dedi ki...

ahh canım burçdaşım benim bu yaşadıklarının sebebi belli aslında;) kararsızlık ve dengesizlik çok aşinayım bu durumlara:))
herşey düzelir yeterki kafana takıntı yapma yorma o güzel beynini:)
bu arada Ankaraya geleceğine çok sevindim müsait olursan ben burdayım:)

Unknown dedi ki...

aynı ruh halindeyim hemen hemen desem :)

bu arada fizy ufizy olarak geri döndü,müjdelemek istedim :)

Burcu Çalışkan dedi ki...

bazen olur "acabaar" aklımızı kurcalar durur ama nedense yeni başlangıçlar hep cazip gelmiştir bana. sana da hayırlısını diliyorum nazocuğum

esketek dedi ki...

Bende aynı durumdayım.okuluma bayılmıyorum ama açık olan okullarda pek yakın değil.yeniden 3 yıl bağlı olmak sıkıcı.aynı kararsızlık,aynı karmaşa,kolay gelsin bize..

Unknown dedi ki...

İnşallah hayırlısı olur canım,sıkma canını!

NzlGl dedi ki...

Senin için ne hayırlıysa o olsun nazom

Unknown dedi ki...

iyi yolculuklar Ankara yolunda :) iyi geçer inşallah sıkıntılarda uzaklaşsın senden hafta sonunda ...sevgiler.

battodol dedi ki...

Nazo Ankara'nın tadını çıkar :))
İnsan hep eskisini arıyor gibi oluyor ama bence gene de her şey denemeye değer :)
iyi tatiller!!

tuku dedi ki...

Nazo'cum işyerinde huzur bence herşeyden daha önemli. Yıl sonuna doğru gene aynı kurumda farklı bir bölümden aynı iş üzerine teklif almıştım nredeyse %50 maaş farkı cabası. ama değiştirmeyi aklımın ucundan geçirmedim çünkü ben duygusalım kafayı takarım üzülürüm. tadı olmaz hiçbirşeyin. iyiki gitmemişim diyorum gene. bence sende önceliklerini birdaha düşün. ki benim gözlerimlerime göre sende duygusalsın. suan bulundugunyer huzurluysa riske girmeye gerek yok.

nihalasli dedi ki...

Fizy niye yasak ya:)Alla alla anlamiyorum bu yasaklamalari :S
Ankaraaa ahhh bak icimden bir seyler koptu nazo:((Benim yerimede gezin.Gezerken bak bu adimim nihal icin falan diye:P