AZ ♥

14.5.11

Kütüphanemin 100. kitabı Ayci'mden olacaktı.
Kitap yazılarımın yorumlarına yazıyor ve bana sık sık soruyordu kaçıncı kitaptasın diye :)
Ben de 99.yu okuduktan sonra 100. kitabımı bekliyorum dedim ve işte sonuç ^^ 
 
Kişiye özel hediye paketi diye bir şey varsa, işte budur!
*kıskanmak serbest*
.
100. kitabım Hakan Günday/Az, arka kapak yazısıyla gönlümü aldı bile..
.
"Diyebilirsin ki, bir insanı, fotoğraflarından ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? Haklısın. Belki de çok az... O zaman şöyle demeliyim: Seni az tanıyorum... Az...
Sen de farkettin mi? Az dediğin, küçücük kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirileri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi..."
.
Canım Ayci'm çok teşekkür ederim ve seviyorum seni
.az değil.


17 yorum:

Selfet dedi ki...

"az" veren candan verirmiş :) + serbestçe ve ÇOK kıskandım ! hıh. Ayci,oku bunu !!!!!

Elifinelizi dedi ki...

'az' ve öz sevgi dolu bir hediye olmuş :) beraberindekilerde sıcacık

Adsız dedi ki...

Kitap arkasındaki o paragraf insanı okumak icin heveslendirihor. Cok güzel bı secim ve özenle hazırlanmış paketiyle hem sana verdigi degeri hemde Ayci'nin inceligini gösteriyor ..

mermaid dedi ki...

çok güzel arkadaşlıklar doğdu dimi bloglar sayesinde. ne mutlu size.

Özgen dedi ki...

Bu kitabı ben de edinmek istiyorum adını bayağı duyuyorum ve çok merak ediyorum. Kitap en güzel hediye bence sevgiler...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Nasıl bir ince düşüncenin ürünü çok beğendim çok, tek solukta okuyun:) sevgiler sinem

nazo dedi ki...

* Selfet;
ne güzel söylemişsin, az veren candan verirmiş :) Çok güzel hazırlamış Aycim paketi değil mi?

* Elifinelizi;
Bugün iyi ki blogum ve arkadaşlarım var dediğim günlerden biri oldu. Çok mutlu etti Ayci beni..

* e.n.k;
Çok incedir benim arkadaşım :)) Kitabı ben de merak ediyorum Konusu da ilgimi çekti..

* mermaid;
Öyle canım.. İyi ki yazmaya başlamışız.. Benim 4,5 yıl oldu ve hep iyi ki dedim..

* Özgen;
Kitap hediyesi beni de hep mutlu etmiştir. Okuduğumda da yazarım mutlaka.. Sevgiler..

* Kaymaklı Kadayıf;
Çok teşekkür ederim, sevgiler ;)

nergisce dedi ki...

ah ne güzel:) en iyi hediye kitaptir!

lale kunt dedi ki...

ay ne cici paketlenmiş gerçekten.. ben de çok kıskandım :)

sünter dedi ki...

Keyifli okumalar:)

Rumeysa dedi ki...

bu paket kıskanılacak cinsten.:)
keyifli okumalar..;)

Aylin dedi ki...

lalalalaaaaaa :) bende seni :)

Demet / Demetoloji dedi ki...

Madem kıskanmak serbest; ben de kıskandım o zaman :) Ne kadar güzel, özenle hazırlanmış bir paket bu böyle... Keyifli okumalar canım!

Syhn dedi ki...

oowwww!!!!!

benim yüzüncü kitabım kimden ? :))

nazo dedi ki...

* nergisce;
Kesinlikle katılıyorum ;)

* uyuz cadı;
Cadıcım, bardak altlığı fikri süper di mi?

* sünter;
Sünter Teyzecim senin kızın var ya, çok tatlı!

* Rumeysa;
Teşekkür ederimm :)

* Aylin;
En çok ben :)

* Demet;
Di mi ama :) teşekkürler..

* Syhn;
Zeynep'in ki benden, senin ki Zeynep'ten olsun.. Bu zincir böyle devam etsin ne dersin? Ama ben sana da kitap alırım tabii ki de yanlış anlaşılma olmasın :))

^zeynep^ dedi ki...

harika!!! ayci yapmis yine yapacagini. hayran olmamak elde degil. sana da keyifli okumalar dilerim canim! (bu kitapin her yerde reklami vardi ben istanbuldayken, reklami çok yapilan kiaplar genelde iyi olmuyor diye almamistim (misal kayip gül), yorumunu merakla bekliyorum)

kitapkolik dedi ki...

Harika bir hediye... Kitaptan daha güzel hediye olamaz bence.