CANON'UMLA İLK GÜN ♥

3.5.11


{"Çekmesem gözüm açık giderdi" pozu *-*}
.
Mutluyum ben perşembe gününden beri.
Canon'um geldi o gün ve bir hayalin daha üzerini çizmiş oldum böylelikle..
Emeği geçen kocama teşekkürü borç bilirim ♥

Tahmin ettiğimden daha zormuş kullanması.
Sabırsız davranmamın etkisi büyük tabii ki..
Teknik bilmeden güzel fotoğraflar çekmeyi istediğimden, aldığım sonuçlar pek iç açıcı olmuyor :)
Blog arkadaşlarımın başını ağrıtıyorum, kitap da satın aldım..
Bakalım ilerleyen günlerde umut vaadedecek miyim?

Yağmurun gazabına uğramadığımız anlardaki ilk denemelerim bunlar..
Evde de sürekli denemeler yapıyorum ama hayal ettiğimden çok uzağım daha..
Ancak çok zevkli olduğunu söylemeden geçemeyeceğim ^^
 
Günün pazarlama tekniği, nasıl ama :p


46 yorum:

Liliputana dedi ki...

Başlangıç için harika! :)

tuku dedi ki...

sanki bir doğum'a girilir gibi bununla :p

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ben daha önce çektiğin fotoğrafları da başarılı buluyordum.İyi günlerde daha güzel fotolara...

Ayşe dedi ki...

Hayırlı olsun, yenı canonunla ıcıne sinen fotograflar cekmeni dilerim. Bende 2-3 ay once 550d aldim, seni cok iyi anliyorum, hep fotograf cekmek istiyorum, her seferinde daha iyisini cekmek icin cabaliyorum..

Memleketimi gormek bana cok iyi geliyor. Benim ailem Avanosta esiminkiler Nevsehir de oturuyor..

Seni zevkle takip diyorum:)
Sevgiler...

battodol dedi ki...

Nazocum güle güle kullan,
çok da güzel olmuş fotoğraflar,daha çok çok güzellerini çekersin sen eminim :)

Selfet dedi ki...

İyi günlerini fotoğraflarsın hep umarım Nazo :) ayrıca fotoğraflar gayet başarılı,sen işi öğrenince kimbilir neler yaparsın neler ! Bol fotoğraf bekliyor olacağız bundan böyle :))

Meyra dedi ki...

canım öncelikle aramıza hoşgeldin canonunla:)) kendine haksızlık etme henüz bende çözmüş ve istediğimi tam olarak almış değilim denklanşöre bastıkça ilerleyen bir tutku bu..ilklerin hakkını vermişsin bence çok güzel olmuş her bir kare..güzel günlerde kullan;)

Rumeysa dedi ki...

ilk ve son muhteşemler! :)
mutlulukla kullan..;)

Nur dedi ki...

Sevgili Nazo,

Ben senin sessiz takipçilerindenim.
Yeni fotoğraf makinesi başlığını görünce dayanamadım aa zaten nazo profesyonel bir makineyle profesyonel çekimler yapmıyor muydu dedim açıkçası:)
O güzelim el emeği keçe işlerinin hepsi çok güzel fotoğraflanmıştı bana göre. Sanırım o halde bu makine ilk DSLR makinen oluyor, hayırlı uğurlu olsun ve güle güle kullan. Bu yazıdaki fotoğrafların hepsi çok güzel, Nisan başında da biz Kapadpkyada idik ama hiç bu kapıları görmemiş o manzarayı yakalayamamıştım. Bu da göz farkı oluyor işte:)
Ben de 1-2 haftalık Canon sahibiyim, her gün bir fotoğraf çekmeye çalışıyorum sürekli aynı yerde olunca çok yaratıcı şeyler çıkmıyor ortaya ama makineyi tanımış ona alışmış oluyor insan, çok keyifli bir şey. Sana bol ve keyifli çekimler diliyorum, bize de o güzel fotoğraflara bakmak düşüyor sonra;)

çınar dedi ki...

çok güzel fotoların ben çok beğendim bende bir canon istiyorum bende hayallerin peşinden koşmak için markası ne canonun serisi yani?

aşgaane dedi ki...

güle güle kullan, harika fotolar çek, bizimle paylaş nazocum;)

zeynep bayram dedi ki...

muhteşem fotolar bunlar,nasıl özendim şimdi bende bir canon istiyorum ya:)güle güle kullan canım...

^zeynep^ dedi ki...

hayirli olsuuun, fotolar müthis, artik durmak yok, hep isteriz ;) =) pazarlama da müthismis =D

Burcu Çalışkan dedi ki...

Yeni oyuncağını güle güle kullan Nazocuğum, evet biraz sabır ve teknik bilgiye ihtiyacın var daha içine sinen fotoalr için ama hepimiz bu yollardan geçtik, çektikçe ve fotolara baktıkça gelişeceksin şüphen olmasın :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullanın.paylaşımlarınızı bekliyoruz...

kağıt faresi dedi ki...

güle güle kullan, ışığın bol olsun:) ben de 3 yıl önce çok büyük bir hevesle almıştım canon 400d :) o zamanlar çok pahalıydı, yeni gelmişti türkiye'ye, ben de daha yeni çalışmaya başlamıştım, yememiş içmemiş para biriktirip nakit almıştım fotoğraf makinemi. satışı yapan adam bile şaşırmıştı :)

Unknown dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsunnnnnnn...
Çok çok güzel kareler çekeceğine eminim..
sevgiler

Haydins dedi ki...

Güle güle kullan Nazocum :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Nazocum makinanı güle güle kullan canım.çok sevindim senin adına. yakında sende makinenle yatar kalkarsın benim gibi.inanılmaz güzel bir duygu. ve bence ilk denemeye göre süper çekmişsin fotoları gördüm de..ben böyle çekemiyordum valla ilk zamanlarda heehe..ellerine sağlık..bol fotoğraflı günler sana canım..sevgiler kocaman:)

Flame dedi ki...

Ben çok beğendimmmm :))
Devamı da gelsin :p

hayalci dedi ki...

Bigün bende NikonD90 hayalimi gerçekleştirebilecvekmiyim acaba :) Sanırım önce bi sponsora ihtiyacım var :D
Çok sevdim bu yazıyı ayrıca fotolarında gayet iyi bence,artık bol bol foto bekliyoruz canonunla ona göre ;)

ayci dedi ki...

ilk cekimler icin gayette iyi ;)
go nazo goooo :)

Yeraz dedi ki...

Bence süper bir başlangıç:)Devamını bekliyoruz...

ceydabural dedi ki...

ee bunlar hiç fena değil ki
hayırlısı olsun nazocum :)

Unknown dedi ki...

siyah-beyaz uçhisar kalesi olan fotoya bayıldım nazo. bence iyi başlamışsın ;)

Unknown dedi ki...

Nazocum yeni oyuncağını güle güle kullan:)Canon'a bayılıyorum ben de.Eşim ilk zamanlar Nikon istese de ben Canon diye tutturdum ve Canon aldık,şimdi de çok memnunum.
Ben her ne kadar bu işin ustası olmasam da çektiğin ilk kareler çok hoşuma gitti.Zamanla kendini daha geliştireceğinden eminim!

Özlem dedi ki...

canon mu :) kalite kokusu buram buram yayıldı buraya bende istiyorum bu oyuncaktan :)))
resimlerin çok güzel bu arada...

Sümeyye dedi ki...

hayırlı olsun,güle güle kullan :)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum gözünaydın:)) Güle güle, bol bol foto çek:)) Bu fotoların hepsi çok güzel ama en çok kapı fotolarını beğendim:))

Adsız dedi ki...

hayırlı olsun,bende almak istiyorum :)

nazo dedi ki...

* Liliputana,
:) teşekkürler..

* tuku;
haha.. girilir tabii ki de, o giren ben olursam çıkamam haberin olsun :)

* içimden geldiği gibi~~~,
Canım teşekkürler.. Daha önce pro. mak. ile çektiğimi sananlar olmuş, sevindim tabii ki ama yolun başındayım daha ;)

* Ayşe;
Merhaba,
Memnun oldum tanıştığıma.. Ben de öyle sürekli elimde mak. ama net.teki fotoğrafları inceledikçe moralim bozluluyor :)) Buraları bol bol hatırlatırım sana ;) Sevgiler..

* battadol,
Çok teşekkür ederim canım, umarım ;)

* Selfet;
Teşekkür ederim canım.. Çok gaza geliyorum bu yorumlarla haberiniz olsun :)

nazo dedi ki...

* Meyra;
Sağol canım.. Çok çok zevkli.. deklanşör sesi özellikle ;) Bloglar gelişimimizi görmek açısından süper görev yapacak.. Bol bol, güzel güzel foto.lar çekelim ;)

* Rumeysa,
Sağol tatlım, öperim ;)

* Nur;
Güzel yorumun ve düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok motive oluyorum sayenizde. Eski makinam dslr değildi.
Ben de defalarca gezdiğim yerlerde, farklı şeyler görüyorum. Siz geziye geldiniz sanırım ve kısıtlı sürede herşeyi görmek mümkün olmayabilir.
İlk gün çok daha karmaşık gelmişti, alışmak da en az öğrenmek kadar önemli. İkimize de kolay gelsin.. Bir az önce kavrarız umzarım ;)
Sevgiler benden de..

* Çınar;
Umarım canım, en kısa zamanda çok daha güzeliyle hayalini gerçekleştirirsin umarım. Benim ki 500 D.

* hayat güzel;
Tamam :) çabuk öğrenebilirim umarım!

* zeynep bayram;
Zeynepcim, sıra sen de öyleyse..
Çok teşekkürler canım..

nazo dedi ki...

* Zeynep A. ;
Teşekkürler Zeynep.. Foto.lar tam olmasa da, pazarlama tekniğine söyleyecek laf yok :))

* Burcu Çalışkan;
Burcucum sağol canım.. Aslında bir kursa gitmeyi çok istiyorum ama burada imkanlar kısıtlı biliyorsun. Yeni dönemde açıldığında mutlaka gideceğim. Zamanla, kendi çabamla da öğrenirim sanırım, az da olsa..

* Kanaviçeci;
Teşekkürler..

* soluk;
:)) Ben de para biriktirmeye çok yeltendım ama daha tam biriktiremedim başka bişey alıp, bitirdim paramı :)) Son olarak da eşim sağolsun, noktayı koydu :))

* HAYATIMDAKİ D'ler-Pınar;
Umarum umarım :)) teşekkür ederim Pınarcım..

* Haydins;
Sağol tatlım.. Sesin çıkmıyordu, sevindim ;)

nazo dedi ki...


* TUĞBA'NIN DÜNYASI;
Tuğba, şöyle 3-5 ay geçsin istiyorum, tabii ki öğrenmiş olarak :) Çok sabırsızım :) Teşekkürler çook..

* Flame;
Eylemlerim sürecek :)) Sağol canımcımm..

* Hayalci;
Ben par biriktirmeyi beceremediğim için kocam sağolsun el koydu. Doğum günü ve evlilik yıldönümü hediyesi oldu. Pazarlığımız öyle :)) Umarım senin hayalinde en kısa sürede gerçekleşir. Teşekkür ederim..

* Ayci;
Çekilinn yolumdaaaann :)) Yarın gelecek filtrem de.. Benden uzak dur Ayci, her an soru gelebilir :))

* yeraz;
Bu yorumlardan sonra çok ayıp ederim zaten öğrenmezsem :) Çok çalışmam lazım :p

* ceyda bural;
Üstadım :) olacak daha olacak :) Teşekkürler..

nazo dedi ki...


* pinosh;
O kareyi çekmek için uçurumun dibinde durdum. Şimdi aklıma gelince ayaklarım titriyor :p Teşekkürler canım..

* Kitap Kurduyum Ben;
Canon-Nikon olayında kalite değil de iç ısınması daha önemki sanki değil mi? ;)
Ben de teknik bilmediğim için hatalarımı anlayamıyorum ama renkler daha keskin olmalı sanki.. Kitabım gelecek yarın, net.ten de bol bol foto. inceliyorum.. Olur zamanla umarım ;)

* Özlem;
Bunlar çorbadan :)) Teşekkürler!

* Sümeyye;
Teşekkür ederim..

* Kirpikteki Gözyaşı;
Teşekkür ederim Seblacım.. Kapılar ilgimi çekiyor benim de..

* Nalan;
En kısa zamanda alırsın umarım canım.. Teşekkürler..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Başlangız için harikalar :) Bayıldım :) Güle güle kullan.

Syhn dedi ki...

aa valla moralim bozuldu!
ilk günden böyleyse bu kız sonrası nasıl olcak kim bilir ayy nçok çalışmam lazımmmmmm :)))

Syhn dedi ki...

ve de hayırlı olsun :)))))))

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan hep mutlulukların Fotoğrafını çek inşallah.
Bende nikon mu canon mu diye çok düşünmüştüm.Nikonda karar kıldım.
Ben teknik bilgide aldım hatta sertifikam bile var ,ama pratik çok daha önemli.
Çektiklerin çok daha başarılı .Şanlı bir bölgedesin.
Hiç elinden düşürme makineyi karıştıra karıştıra öğreniliyor çünkü.

Pınar dedi ki...

ben de geçen hafta sevgili kocacım sayesinde kavuştum canon'uma :)) ve aldığımız günden beri büyük bir hevesle cebelleşiyorum kendisiyle.. :)
Hangi kitabı aldın?

Demet dedi ki...

Çok güzell :) Gerçekten süper!! Çok beğendim Nazocum; korkuların yersizmiş bak ;) Devamını bekliyorum...

nazo dedi ki...

* Esin,
Gelecek var diyorsun yani? ;) Teşekkürler..

* Syhn,
Seyhan, kendimi bişey sanmaya başlayacağım, haberin olsun :p Sağol canım..

* Nefes,
Kurs teknik açıdan, neyin ne olduğunu öğrenmek için önemli.. Gerisi pratikle, kişiye kalıyor. Ben de bekliyorum bir kursun açılmasını, gitmk istiyorum. Buralarda şanslı değilim aslında, çünkü hep aynı şeyleri çekiyormuşum gibi geliyor, sıkıldım :)

* Pınar,
Kocalarımız sağolsun :)) Dijital Fotoğrafçının El Kitabı'nı aldım D&R'dan. Yarın gelecek, bloga yazarım canım..

* Demet,
Öyle mi diyorsun? Kıvırırız bu işi di mi Demet? :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

cnm gule gule kullan ...bende aldim ama hala kesfedemedim...herkese soruyorum surekli...yardimi olursa tavsiye videolar var linkini gonderebilirim...surekli denemek gerekiyor kesfetmek gerekiyor...her isikta farkli mod istiyor...hic kolay degilmis basarili resimler cekmek...
cok guzel kareler seninle olsun...resimler baslangic icin epey iyi buarada....

Özlem dedi ki...

bu tür çekimler çok güzel , böyle resim çekebilmek için nasıl bir makina almak gerek ,

Gezi/yorum... dedi ki...

N@zo; Öncelikle makinan hayırlı olsun, el kitabıyla birlikte makinaya hakkını verdiğin resimlerinden anlaşılıyor, çok güzel profesyonel resimler devamını bekliyoruz tabiki ve seni izlemeye alıyoruz :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canon görünce ilgimi çekti ve hemen okudum postunu,çünkü bu ara ben de bir fotograf makinesi edinme telaşındayım :)))
gerçi muhtemelen şimdi çook daha güzellerini çekiyorsundur ama bu fotografların da süper gözüküyor,söylemeden geçemeyeceğim :))