GRAFFITI IS NOT A CRIME

12.9.15

Graffiti hakkında ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bana göre canlılığın, gençliğin, özgürlüğün sokaklardaki simgesi. 
İnsanlar neden sokakları boyar? sorusuna "insanların yaşam mekanını sadece güzel eviyle sınırlamayıp sokakları da yaşam mekanı olarak görmeleri ya da sokaklara kendilerinden bir iz bırakmak istemeleri..." şeklinde cevaplar okudum. Çok insancıl değil mi? Bunu yaparken hem mesaj vermeleri, hem gri, sıkıcı duvarları eğlenceli hale getirmeleri bence çok güzel... 
Ayrıca ciddi bir tarihi olan sanat dalı graffiti, yani öyle al boyayı, kafana göre boya yok. Ortada emek, çaba, teknik ve bu işin sanatçıları var. Tarihi hakkında bilgi sahibi olmak isterseniz şuraya bir bakın. 
Ben tüm fotoğrafları Karaköy'ün ara sokaklarında çektim, Karaköy tam bir grafitti cenneti ancak İstanbul farklı semtlerinde de (Beyoğlu, Kadıköy, Galata) bu eğlenceli akıma ev sahipliği yapıyor. Peki kimler boyuyor bu sokakları derseniz şuraya alayım sizi. 
Şimdi iyi seyirler!


0 yorum: