Kitaplar..

29.8.08

Aslında mutlu ama mızmızlanmanın ve naz yapmanında sonuna kadar keyfini süren ben sizlere okuduğum kitabı önermek istiyorum. Gelmeden 5 tane kitap aldım. Daha fazlasında gözüm vardı ama taşımak sıkıntı olacağı için bu kadarla yetindim. Zaten 22.5 kg. valiz + 22.5 kg. valiz + bilgisayar hakkımı fazlasıyla kullanmıştım.
Aldığım kitaplar:
Canan Tan-Piraye
Canan Tan-Yüreğim Seni Çok Sevdi
Maeve Binchy-Leylak Zamanı
Maeve Binchy-Gümüş Yıldönümü
Philipa Gregory-Boleyn Kızı
İlk olarak Canan Tan'ın Piraye'sini okudum ve çok beğendim. Tavsiye ediyorum. Çok akıcı, kesinlikle sıkmıyor ve hikaye sizi içine alıveriyor. Sonunda ağlayacak kadar çok etkileniyorsunuz. Kitap almayı düşünüyorsanız aklınızda bulunsun bence.
Şimdi Leylak Zamanı'nı okuyorum. Daha önce Maeve Binchy'den ''Aşk, Bir Kere'' ile ''Yıldızlı ve Yağmurlu Geceler''i okumuştum. İkiside güzeldi. Şuan da gayet güzel gidiyor. Diğerlerini de okuyunca yorumlarımı paylaşırım.
Kitap okumayı çok özlemişim. Olasılıksız'dan sonra hiç okuyamamıştım, onu da dar zamanlarda okuma fırsatım olmuştu. Şimdi yayıla bayıla okuyorum.
Artık ilk yemeklerimi de yapmaya başladım. Gayet iyi gidiyor, korkulacak birşey yokmuş. Gelecek vaad ediyorum kanımca. Tabii ki yemek bloglarının payını es geçmiyorum. Ondan çık, öbürüne gir. Dün epey zaman geçirdim. Eşimin dersi salı ve çarşamba. Onun dışında yalnız da kalmıyorum. Yani şimdilik herşey güzel gidiyor.


23 yorum:

NzlGl dedi ki...

Merhaba Nazocuğum

Bak herşey yoluna girmeye başladı bile inan yemeklerin hergeçen gün daha güzel olacaklar buna eminim kitap okumak ise ayrı bir zevk
Gümüş Yıldönümünü dün bitirdim. Maeve Binchy nin kitaplarını çok severek okuyorum insanı hiç sıkmıyor Bence Aşk Mutfakta Pişer ve İtalyanca Aşk Başkadır kitaplarınıda okumalısın

Kendine iyi bak canım eşinle bol bol gez bu günlerin tadını doya doya çıkarın

sevgiler

serrose dedi ki...

piraye`yi bende okumustum walla yalan yok birazcik aglamistim :(

Boleyn Kizi 5 gunde bitirdim.850 kusur sayfaydi sanirim.Bu arada ise gittim ,okulada gittim cok sarmisti beni :)

Sadece kitaba vurma kendini kap makineni hadi cik disari bize guzel guzel fotolar cek :)

Adsız dedi ki...

Merhaba canım,

Kitaplardan bahsedince ben de Boleyn kızını yeni bitirdim...820 sayfa ama akıcı dili sayesinde hic sıkılmadan bitiridim ama kitaptaki entrikalar beni bitirdi yani... okurken yoruldum...iliskiler cok kotu:(

Sinem dedi ki...

Herşeyin yoluna girmeye başlamasına sevindim. Kitaplar en iyi dost olarak oralarda yalnız bırakmamışlar seni. Okumak gibisi yok bence de. Yemek konusunda ben de çok korkmuştum ama o kadar da zor değilmiş. Kolları gerçekten niyet edip sıvayınca herşey oluyor. Ordaki evini,sokağını, parkını,marketini ve yemeklerini de paylaş bizlerle

Adsız dedi ki...

merhaba bence çok fazla nazda yapma. kitapların müthiş. piraye ve yüreğim seni çok sevdi geçen yıl okumuştum süper. mutluluklar seninle olsun.

Flame dedi ki...

Canım arkadaşımmm,
Yanına kitap almakla çok iyi yapmışsın. Yavaş Yavaş oku ama bitmesin hemen :) Tavsiye kitaplar içinde teşekkürler. Ben Olasılıksızı okumaya çalışıyorum ama bir türlü beceremedim. Zaman lazımmmm :(

ASLI dedi ki...

Nazocum pirayeyi bnde okumuştum ve 1 pazar gnü sabahtan gece yarısına kadar okuyup bitirdim.Ayşe kulinin veda kitabıda aynı şekilde çok sürükleyiciydi:D Olasılıksızıda almıştım faat düğün hazırlıklarıından fırsat bulup okuyamadım senin tavsiye ettilerinide okuyacağım sevgiler:D

nazo dedi ki...

** Nzlg ablacım :)
Umarım hergeçen gün daha güzel olur yemekler. Çok zevkli bir uğraş ama o kadar saat uğraşıp bi anda yenip bitmesi çok kötü :p Maeve Binchy konusunda size katılıyorum. Ben de severek okuyorum kitaplarını.
Siz de kendinize iyi bakın..

** Serrose kalın kitapları çok seviyorum. Çünkü kitap sarınca bitmesin istiyorum :)Piraye'yi de o yüzden hemen bitirmedim. Sık sık fotoğraflar paylaşacağım.

nazo dedi ki...

** Merhaba İsimsiz :)
Boleyn Kızı'nın filmini izleyemedim, kitabını okuyacağım. Tarih kitaplarını pek sevmem ama bu eğlenceli olacağa benziyor :)

** Esra teşekkür ederim. Nazın dozunu ayarlamak lazım, haklısın ;)

nazo dedi ki...

** Sinemcim kitapsız olmuyor. Ben çok güzel vakit geçiriyorum kitap okurken. Yemek konusunda gelişmeyi dört gözle bekliyorum :) Herşeyin fotoğrafını çekerim, seve seve..

nazo dedi ki...

** Alevcimm, olasılıksız biraz sıkabiliyor kafan doluysa, kendini veremezsen. Piraye öyle değil ama çok rahat okuyorsun. Bence al, pişman olmayacaksın.

** Aslıcım düğün telaşın bitsin, yeni evinde rahat rahat okursun. Bol şanslar ve iyi eğlenceler düğün için..

elfeyp dedi ki...

Merhaba,
Boleyn Kızı'nın filmi çok iyiydi. Bana biraz Yaprak Dökümü'nü anımsatmıştı :)
Kitapsız gün geçmez.. Sevgiler..

nazo dedi ki...

Filmini izlemeyi istemiştim aslında ama fırsatım olmadı. Şimdi de iyi ki izlememişim diyorum. Çünkü kitaptan daha çok zevk alıyorum.
Sevgiler..

assortiek dedi ki...

herşeyin yoluna girer tatlım zamanla,fotoğraflar süper walla yoğundum bu aralar oyüzden bu yazımda sıkıştırıwereyim:)
herşey gönlünüzce dewam etsin..

NzlGl dedi ki...

Evet nazocuğum

şu saatlerce hazırlık yapıp hooop yenen yemekler konusunda sana katılıyorum.
Hele yaprak sarması ve mantıda;)))


Bugün 30 Ağustos. Zafer Bayramınızı kutluyorum

Ayrıca başlayacak olan ramazanınızda hayırlı olsun canım
görüşmek üzere

sevgilerimle

L@L dedi ki...

Pirayeyi bitirdikten sonra hemen Yüreğim Seni Çok Sevdi'ye başladım. Piraye kadar sürükleyici ve dokunaklıydı. Boleyn Kızı nasıl acaba?

nazo dedi ki...

** Assortiekcim teşekkür ederim. Ters giden bişey yok şimdilik..

** Ben de yeni başladım Yüreğim Seni Çok Sevdi ye, Lalcim. Boleyn Kızı daha sonra..

nazo dedi ki...

** Nazli ablacım, yorumunuza cevap verdim sanıyordum, sorun oldu sanırım. Bayram geçti ama yine de kutlu olsun ;) Yemek yapmak herşeye rağmen zevkli. Bir de beğeni alıyorsa, ohh.. :)) Ramazan şimdiden mübarek olsun ve sağlıkla geçsin..

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

benim de sınavım yeni bitti uzundur okumak istediğim kitaplar vardı artık onları okuyabilceğim için çok mutluyum :)

nazo dedi ki...

** Umarım istediğin sonucu alırsın canım. Bir de okumayı istediğin kitapları bizimle de paylaş da aklımızda bulunsun.
Sevgiler..

^zeynep^ dedi ki...

su an bende olasiliksiz'i okuyorum sonunu merakla bekliyorum:-)

Mehtap dedi ki...

Canan Tan'ın kitaplarını bende çok beğendim.Bir blogcu arkadaşımın tavsiyesi üzerine elimde bulunan kitapları bir köşeye bırakıp, canan tan kitaplarını aldım.Şu bir ayda yazarın -Eroinle Dans-çikolata kalpli hüzünler-Yüreğim seni çok sevdi-okundu.Pirayeyi de demek okumam gerekiyor.Tavsiyeniz için teşekkür ederim.Çok keyifli kitapları yazarın.sevgiler.

nazo dedi ki...

** Mehtap,
Yüreğim Seni Çok Sevdi'yi okuyorum ben de şuan. Elimden düşüremedim. Eroinle Dans ve Çikolata Kalpli Hüzünleri döndüğümde alacağım mutlaka. Ben de teşekkür ediyorum tavsiyen için.