Kına Gecesi (31.07.08) & Düğün (02.08.08)

21.8.08

Uzun ve yorucu bir yolculuk sonucu Las Vegas'tayız. Şuan ki ruh durumum çok parlak olmamakla birlikte alışacağımı umuyorum. Ayrı bir başlıkta burada yaşadıklarımı paylaşacağım. Şimdi konumuzu dağıtmayalım. Kına gecem olalı tam 3 hafta geçti. O gün ve birkaç gün öncesi çok heyecanlıydım ancak salona girip, ilk dansımızı yaptığımızda en ufak bir heyecan kalmadı. Tüm gözlerin üzerimizde olması, alkış almak vs. çok özel hissetmemizi sağladı. Daha önce hissetmediğim farklı duygular hissettim. 1,5 saat kadar gelinlik giydim, ardından kına kıyafetimi giydim ve sabaha kadar üzerimdeydi. İyice tadını çıkardım yani. Oynama konusunda büyük endişelerim vardı ve gerçekten çok korkuyordum nasıl oynarım ben diye. Sanırım hayatımda ilk ve son kez hiç ama hiç oturmadan oynadım. Zaten gelin ve damat oturmuyorsa misafirler hiç oturmuyor. Güzel bir gece oldu, hiç kimseden yemek servisi dahil olmak üzere olumsuz bir şey duymadık.

1 gün sonra ise düğünümüz oldu. Kına gecesinin verdiği rahatlık vardı üzerimizde. Daha kendimizden emindik o gece ama bu kez daha farklı bir heyecan vardı. Kuaförden çıkıp eve döndüğümde benim dışımda herkes ağladı. Acayip bir matem havası oluyor evde. Gerekmedikçe kimse konuşmuyor falan. Neyse uzun bir konvoy eşliğinde evden ayrıldık. İlk dansa kadar heyecanımız sürdü yine, sonrasında ise herşey çok ama çok güzeldi. Peri masalı diye tabir edilir ya düğünler benim içinde gerçekten öyleydi. Düğünümüz öğrenim gördüğümüz lisenin otelinde oldu. Yani bizim arkadaşlığımızın temellerinin atıldığı, sonrasında birbirimize aşık olduğumuz mekanda. O yüzden de farklı bir anlamı vardı bizim için. Ailelerimizin, arkadaşlarımızın, diğer misafirlerimizin memnun kaldığı, çok eğlendiğimiz, beklediğimizden çok daha güzel bir düğün oldu. Gelinliğim ve ayakkabılarım çok rahattı. En ufak bir sorun yaşatmadılar bana. Videoları izledikçe bir çok şeyi yeni farkediyorum. Hayal gibi geldi geçti anlayacağınız.




37 yorum:

assortiek dedi ki...

çoook güzel bi gelin olmuşsun saçına makyajına bayıldımm,herşey çok güzemişş:)
nottt:gelin olmak sana çok yakışmışşşş:)

Flame dedi ki...

Canımmm Nazoooo,
Su gibi bir gelin olmuşsun. Gelinliğin üst kısmına, kollarındaki dantele, drapelerine bittim resmen. Kına gecesinde giydiğin kaftanda çok güzelmiş. Birbirinize çok yakışmışsınız. Gülen yüzünüz hiç solmasın.

Las Vegastasın haaa...
filmlerde görmüştüm bir iki kez ama nedense ABD bana hep uzak bir ülke. Sevemedim, politikasından dolayı olabilir !

Umarım çabucak alışırsın, sorun çekmezsin. Kaldığın yerde bilgisayar ve internet bağlantısı var sanırım. Bolca haberleşmek dileğiyle.

Saadetler diliyorum, gülen yüzlü güzel gelin...

Öpüyorum seni.

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

Nazocum prensesler gibi olmuşsun her fotoğrafta yüzün çok aydınlık ve mutlu çıkmış. umarım bundan sonraki yaşamınızda da eşinle birlikte sevginiz hiç azalmadan hep çoook ama çoook mutlu olursunuz.

Adsız dedi ki...

Şükür kavuşturana...
Canım ya Las Vegas ta olman demek artık 2. hayatıma başladım demek oluyor ki inşallah yeni hayatın sana ve eşine huzur mutluluk başarı getirsin.(Amin)
Fotoğraflar harika çıkmış.Tek kelimeye '' fıstık'' gibisin:)
Çok tatlı cici durmuşsunuz.Gelinliğin saçın makyajın hepsi uyumlu ve güzel.Fransız mı desem eski roma mı desem saçlarında bir mazi havası oluşmuş.
Bu arada senin saçlarında kına gecendekı fotolara bayıldım.Hem cok uzun hem cok guzel!
Canım Allah size inşallah ki dünya saadeti nasip etsin.
Anneciğinin gözleri hala kurumamıştır:)
ABD işi sana artı olarak döner inşallah.Kendine yatırım yaparsan çok güzel olur.
Bizde evlenince ya da evlendıkten 1-2 yıl sonra ABD ye nişanlımın masterı için gidicez.Ben de şimdiden düşünüyorum bana faydası olabılecek en ıyı ne yapabılırım orda dıye. sen bıraz durum-ortam arastırması yap ve tecrubelerını paylas kı faydalanalım:)
Blogunu ıhmal edıp ozletme kendını yenı gelın:)

nazo dedi ki...

Assortiekcim teşekkür ederim canım, sağol..

Alevcimmm teşekkür ederim, çok çok..
ABD konusundaki düşüncelerimi bir bilsen. Buraya gelecek son insan bendim heralde ama büyük konuşmamak lazımmış :) Las Vegas tatil için çok güzel bi yer. Hakkını yemeyelim şimdi ama ben çok ön yargılı olduğum için henüz sevemedim. Alışacağım ama şuan için mecburum. Evimizde net bağlantımız var. Bundan sonra buralardayım.
Öptüm çook..

nazo dedi ki...

İnşallah Esracım.. Çok teşekkür ederiz..

Elacım ne güzel şeyler yazmışsın. Çok teşekkür ederim. Kına gecemdeki saçlarımda çıt çıt var. Normalde o kadar uzun değiller :)
ABD'ye alışabilmekten başka düşüncem yok şuan için. İlerleyen zamanda daha sağlıklı düşünürüm sanırım ama burada yaşadıklarımı yazacağım sık sık. Net. bağlantım var, buralardayım artık..

yass dedi ki...

nazosummmmm

ama ama sen cook tatlı bı gelın olmussunnn:) ben de olur muyum dersınn:P

cok yakısmıssın hersey cok guzel gorunuyorr yuzunde hep boyle gulucukler olsunnn...

usa konusunda ıse bende ıgrenc duygularla gıtmıstım.. hala o ıgrenc duygularım var fazlasıyla.. gezıp tanımaya calıs ıste napcan.. en kısa zamanda donmen dılegıyle.. heep mutlu ol...

ASLI dedi ki...

Sevgili Nazo çok güzel bir gelin olmuşsun,şuan bu telaşları bende yaşıyorum.7 gün sonra düğünüm olacak inanlmaz heyecanlıyım canım.Allah bir ömür boyu mutlu etsin sizi.Beline kuşak bağlanırken ağlamamanın sırrı nedir nazo :D o anı düşündükçe çok kötü oluyorum sevgilerr:D

nazo dedi ki...

Canım benim tatlı ne kelime çok ama çok güzel bir gelin olacaksın. Merakla ve heyecanla düğün fotoğraflarınızı görmeyi bekliyorum. Oynayamama konusunda hiç endişelenme olur mu? Herşey kendiliğinden gelişiyor. Sen tadını çıkarmaya bak sadece.
Usa konusunda yapacak bişeyim yok. Kendi ruh sağlığım için alışacağım. Hem kendi isteğimle geldim. Mızmızlanmanın anlamı yok :)
Teşekkür ederimm güzel yorumun için.

Haydins dedi ki...

Cok guzel bir gelin olmussun Nazo Gelin...
Fotoraflardaki mutlulugun hep sizinle olmasini dilerim..
Gittigin yerlerin tadini cikar, bize de anlat..Hatta sansini dene :)Optum seni..

Sinem dedi ki...

Nazo'cumm;

Mutluluğunuz gözlerinizden okunuyor. Herşeyin çok güzel olmasına sevindim. Heyecanla fotoları bekliyordum. :) Kına fotolarına ve düğün fotolarına bayıldım. Maşaallah çok güzel olmuşsun ikisinde de. Birbirinize çok yakışmışsınız canım benim. Allah ayırmasın sizleri. Güzel bir ömür sürün elele...

mermaid dedi ki...

Canım tebrik ederim:)
Özledik yahu.

Çok güzel bir gelin olmuşsun, mutluluğunun bir ömür sürmesini dilerim.

Sevgiler

mermaid dedi ki...

Saçlar müthiş olmuş bu arada

nazo dedi ki...

** Aslıcım seninkide hayırlısıyla olur umarım. Çok heyecan yapma. Yani öyle panik falan olayım deme. Herşey çok güzel olacak, emin ol.. Kuşak bağlanırken, kına da, evden çıkarken kaskatı oluyorsun. Yani ben öyle oldum. Kuaförde biri bişey dese ağlayacak durumdaydım ama eve gelince değiştim. Yalnız düğün bitip, arabaya bindiğimizde çok fena ağladım. Artık günlerin verdiği stres bitti ya oh bee gözyaşları oldu :)

** Haydinscim teşekkür ederiz. Tüm güzellikler hepimizin yanında olsun. Gittiğim yerleri paylaşacağım senin kadar güzel anlatamasam da..

nazo dedi ki...

** Sinemcim çok teşekkür ederim. Ne güzel şeyler yazmışsın. İnşallah bundan sonrası çok daha güzel olur. Öptüm canım..

** Mermaid, ben de özledim herkesi ama bundan sonra buradayım. Beğeni almak çok güzel. Çok teşekkür ederim. Hepimizin mutluluğu bir ömür sürsün.
Sevgiler..

ayci dedi ki...

bence sen güzel degilsin...cirkinsin - böyle diyorum cünkü istemiyorum nazar degsin :) hem gelinlik hic yakismamis ;)
bilmem anlatabildim mi :)

nazo dedi ki...

Bence sende �irkinsin Ay�i :p :)Te�ekk�rler..

serrose dedi ki...

Bir omrunuz beraber gecer insallah.
Cok cok guzel olmussun ve iyi eglenmissin ki bu cok onemli.
Amerika`ya alisma surecin uzayabilir benim 1 yil oldu ama hala alisma donemindeyim ne olur fazla uzme kendini ilk zamanlar hersey batar :)

nazo dedi ki...

:) Teşekkür ederim güzel sözlerin için, Serrose.
Herkesin ortak düşüncesi: İlk zamanlar gerçekten çok zor ama alışmaya başladım. En çok da 9 ay sonra döneceğimi bilmek rahatlatıyor içimi :)

laram dedi ki...

maşallah maşallahh su gibi kuğu gibi olmuşsunn

herşey yeni hayatın yeni mekanında gönlünce olsun melekler yanı başında olsun mutlulukk yakanızı hiçç bırakmasın


sevgiler
irem*lara

Adsız dedi ki...

Oncelikle Amerika'ya hosgeldin Nazo'cum. Umarim burada dolu dolu-cok guzel gunler gecirirsin. Gelinlik sana cok hemde pek cok yakismis-Ikinize de bir omur boyu mutluluklar diliyorum...

nazo dedi ki...

İremcim çok teşekkür ederim canım. Aynı güzel dilekleri ben de senin için diliyorum. Lara'yı öp benim için.
Sevgiler..

nazo dedi ki...

Hoşbulduk Banucum :) Çok teşekkür ederim. Umarım herşey dilediğin gibi olur.

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

üfff yaa ben yokken ne çok şey olmuş..nihayet gelinliğinle gördüm seni.:))herşey gerçekten çok güzel geçmiş..

nazo dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

Nazo'm benim ya bende acep koydumu bu minik derken düğün kına ftğlarını buldum oley :) Ay benim cicim nede güzel bir gelin olmuş, eniştede güler yüzlü maşallah canım.Allah mutluluğunuzu daim etsin mutluluklar birtanesine.

nazo dedi ki...

Canımm gördüğüne sevindim. Çok teşekkür ederim. İnşallah hep güzel haberler veririz birbirimize ;)

Adsız dedi ki...

Nazo'cum çok ama çok güzel olmuşsunuz. Ömür boyu mutluluklar canım..

Mehtap dedi ki...

Düğün resimleri ve kına gecesi resimleri de çok güzel.Prensesler gibisiniz maşaşllah.Eşinle de çok yakışmışsınız.güler yüzlü,sevgi,mutluluk dolu bir tablo görüyorum.Allah ömür boyu sağlıklı,mutlu,huzurlu bir yaşam nasip etsin canım sevgiler.

Laçin Tenel dedi ki...

Nazocum,
Ne kadar geç bakıyorum Allah'ım :((
Çok güzel bir gelin olmuşsun, gelinliğin çok yakışmış.
Beraberce çok mutlu olmanızı diliyorum...

nazo dedi ki...

** Biluncum çok teşekkür ederim canım, darısı başına ;)

** Mehtapcım, çok güzel şeyler yazmışsın. Çok teşekkür ederim sana. İnşallah güzel dileklerin hepimiz için olsun.

nazo dedi ki...

** Lacheencim çok teşekkür ederim, sağol canım..

a. gizem dedi ki...

nazo biliyorsun, sonralardan blog dunyasına katıldım :) olsun ama değil mi acemiliğimizi üstümüzden attık, şimdi geçmişte kaçırdıklarımıza bakmak onlara dair söyleyeceklerimizi unutmadan yazmak var :))

öncelikle gelinliğini çok beğendiğimi belirterek başlamalıyım :)
bir de en sonda senin elini eşinin omzuna koyduğun fotoğrafı da çoook beğendiğimi söylemeliyim.
Kına gecesi, düğün herşey çok güzel geçmiş anladığım kadarıyla... Bu mutlulukların her daim olmasını diliyorum. Bir ömür boyu sevdiğin insanla mutlu yaşarsınız inşallah. Yaptığın yorumlardan, yazdığın yazılardan, fotoğraflardaki bakışlarından kalbinin çok açık olduğunu ve gerçekten özel bir insan olduğunu hissedebiliyorum. Eşinin de çok şanslı olduğunu kendisine ilet canımcım... Herşey gönlünüzce olsun. Birbirinizin, evliliğin, amerikanın tadını çıkarın. Sevgiler

nazo dedi ki...

** Gizemcim ne güzel şeyler yazmışsın. Bugün güzel olacak eminim, uyandım bu sözleri okudum. Mutlu oldum! Gerçekten çok teşekkür ederim. Düşüncelerimiz karşılıklı; bunu da bilmeni isterim. Bir de darısı başına canımm.. Öpüyorum, sevgiler..

Unknown dedi ki...

Tebrikler... Harika bir çift olmuşsunuz. Ömür boyu mutluluklar dilerim.

nazo dedi ki...

Çok teşekür ederiz, Gülhan. Hoşgeldiniz sizde..

Adsız dedi ki...

N@azo merhaba
kına gecen ve düğünün çok güzel olmuş allah tamamına erdirsin ömür boyu mutluluklar dilerim iyi ki koymuşsunuz resimleri.evlenecek kızlar özlemle bu tarz fotolar arıyor, inşallah ben de Ali'mle evlenirken kına gecemde düğünümde çektiğim resimleri böyle sizin gibi yayınlarım,sevgiler mutluluklar Senem