UNLV Premier 2008 (UNLV 2008 Açılış Gecesi)

30.8.08

2 gün önce eşimin okulunun yeni dönem açılış gecesi vardı. UNLV (University of Nevada, Las Vegas), daha çok turizm dalında isim yapmış bir okul ama daha pek çok bölüm var. Üniversitenin simgesi REBELS. Asiler anlamına geliyor. Her UNLV öğrencisinin içindeki asiliğe vurgu yapıyor. < eşim için geçerli değil tabii ki :) >
Resimdeki maskotun adı Hey Reb. Rebels'ın kısaltması.
UNLV hatırası
Şen şen şenlenmiş sevgili..
Şanslı Reb! :)
Üniversite öğrencilerinden oluşan bir grup canlı müzik yaptı. Aynı zamada ücretsiz yemek servisi için standlar vardı. Ayrıca ufak tefek hediyeler dağıtıldı (defter, anahtarlık, tshirt vs.). Bando takımı üniversitenin eğlenceli marşlarını çaldı, söyledi. Rektör konuşma yaptı. Resmiyetten uzak, kısa ve sıcak bir konuşmaydı ki benim çok hoşuma gitti. Biz de olsa insanları bayıltana kadar sürer ve sürekli icraat anlatılır. Ponpon kızlar ufak gösteriler yaptı. Yardımsever sevgilim de fotoğraf çekti. ''Bloguna koyarsın aşkım, o yüzden çekiyorum'' savunmasıyla. Çok düşüncelidir kendisi :)
Arkadaşlarımızı tanıtayım hemen. Gery & İbo. İbo eşimin ev arkadaşıydı. Gery'de sevgilisi. O da bu yıl mastera başlıyor. Ben 5 günlük tatilde nasıl böyle yandıysam renk farkımız zirvede :) Ünivesite zamanındaki bahar şenliklerini anımsattı bana o gece. O günleri özlediğimi farkettim. Eğlendim.
Ve son olarak öğrenciler U-N-L-V yazıyorlar.
U harfinde Freshmen ler yer alıyor yani birinci sınıf öğrencileri,
N harfinde Sophomores yani ikinci sınıflar,
L harfinde Juniors yani üçüncü sınıflar,
V harfinde Seniors yani son sınıflar.
Master öğrencilerinin yeri yok ama biz N harfindaydik :)


18 yorum:

Sinem dedi ki...

wOAW. Bu bir üniversite açılışı mı? Süper görünüyor ve de çok eğlenceli. Eğleniyor olmana ve yüzünüzün gülüyor olmasına çok seviniyorum inan bana. Hep gülün innnşallah.

nazo dedi ki...

İnşallah Sinemcim, hepimiz için geçerli ama. Hep gülelim. Sen de iyileş artık. Eğlenceliydi gerçekten :)

Adsız dedi ki...

Ya canım bunu Tr de de uygulasalardı ya biz kazandığımız yıl:) süper duruyor.Festival gibi...
Canım ne güzel oraya alıştıığın yazdıklarından belli oluyor;)
Dediğin gibi yanmışssın baya.
Gery yanında süt kalmış:)

serrose dedi ki...

fotograflar genclik dizilerinden firlamis gibi duruyorr
cok hos cikmissiniz
eglen cicim bol boll

nazo dedi ki...

** Elacım bizimde üniversitede güzel olurdu şenliklerimiz. Grubumuz iyi olduğundan çok eğlenirdik. Alışıyorum, tadını çıkarmaya başlıyorum. Gery zaten bembeyaz, ben sihayi duruyorum resmen :D

** Serrose teşekkürler.. ;)

Haydins dedi ki...

Gozum gonlum acildi..Burada hava kapatti da ;)
Birrr donduk valla haftasonu

nazo dedi ki...

Burası hep sıcak, kış yaşanmıyormuş. Çok bunaltıcı çöl iklimi :( Size de erken gelmiş gerçi ama iyi yanından bakalım. Ramazan rahat geçer Haydinscim ;)

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

nazocum oralara alışmaya mı başladın ne :))

Adsız dedi ki...

Şeker Nazo'cuk seni uzun zaman sonra ışıl ışıl görmek ne mutlu gözleriniz parlıyor resmen. Allah nazarlardan korusun daima mutlu olun canım.

nazo dedi ki...

** Esracım alışıyorum; en azından büyük çaba içerisindeyiz :)

** Canım hoşgeldinn.. Çok teşekkür ederim, sağol. Düğün fotoğraflarına bakmak istersen 3 post önce ;) öptüm çok..

laram dedi ki...

ÇOKKK DURUUU YUMUŞAK VE DOĞAL BİR GÜZELLİĞİN VAR
ALLAH MUTLULUĞUNU UÜÜZNDEKİ GÜLÜMSEMENİ GURBET ELLERDE YAŞATMASIN

FESTİVAL YAPILI ÜNİ AÇILIŞINIZ PEK EĞLENCELİ GÖZÜKÜYOR..
TADINI ÇIKARIN LAS VEGASIN

SEVGİLERR
İREM*LARA

nazo dedi ki...

** İremcim acayip utandım, mahçup oldum. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için, sağol..

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazo

resimler güzel ama siz daha güzelsiniz

Nazocuğum sizi sobeledim(böyle deniyormuş:))))

cevaplamak isterseniz sayfama bekliyorum

sevgilerimle

nazo dedi ki...

O sizin güzelliğiniz :) Sobe için çok sevindim, yazacağım en kısa sürede.
Sevgiler..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom nasil mutlu oldum , baslangictaki on yargini asman cok guzel :) Hersey cok guzelll olacak :)) Tadini cikart her aninin :)

Hayirli Ramazanlar diliyorum size Nazom :)) Hersey gonlunuzce olsun :)

nazo dedi ki...

Moonishim senin yolundayım. Bol eğlence, ne de zaman hızlı akıyor :)
Size de hayırlı Ramazanlar canım..
Sevgiler..

ASLI dedi ki...

Nazocum süper eğlenceli bir açılış olmuş gitgide alışmana sevindim..Mutluluklar dilerim sevgiler:D

nazo dedi ki...

** Alışıyorum canım. Ben de senin mutlu olmana seviniyorum ve kocaman sevgiler gönderiyorum sana..