19

24.4.09

Günlerim yoğun ama eğlenceli geçiyor. Hava çok sıcak artık. Eve yorgun geliyoruz, kolumu kaldırmaya halim kalmıyor. Blogları okuyorum mutlaka ama kendi bloguma gelince tık yok. Birşey yazmak gelmiyor içimden nedense.. En iyisi yaptıklarımı paylaşayım. Aslında keçelerimle de çok ilgilenmiyorum. Türkiye'de fırsatım olmaz, burada yapabildiğim kadarıyla yapayım diye düşünüyordum aslında olmadı. Çünkü işin içine zorunluluk girince sıkılıyorum ben yaptığım şeyden. O yüzden canım istedikçe yapıyorum. İlhamın da pek uğradığı söylenemez. Etsy'den yardım alıyorum bende ;)
***
~Broş~


~Toka~



~Anahtarlık~

~son 19 gün..



22 yorum:

yass dedi ki...

cok tatlı olmus nazos..elma ozellıkle ayrı bır sevımlı:) bugunlede sureklı elma yıyorum ondan mı acaba:) lısteyı yazdım bu arada:)

NzlGl dedi ki...

Kırmızı kalpli anahtarlığa bayıldım nazo
ellerine sağlık canım
Bence bu günleri dinlenerek geçirmelisin çünkü koşuşturacağın günler çok yakında:))))))
öptüm canım
sevgiler

Merve dedi ki...

nazocum ellerine sağlık.. bence keçeden motifli yastıklarıda deneyebilirsin ;)

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Nazocum şafak:19 galiba:))) Bizim de 22:)))) Sağlıkla, hayırlısıyla gelin inşallah! Keçelerin hepsi çok güzel, çok sevimli:) Çantalara, kıyafetlere her yere takılabilir broşlar:) Kaplumbağa ve kalp de çok güzel! Emeğine sağlık! Bravo diyorum:) Öptüm:)

Mel dedi ki...

eline sağlık Nazo gerçekten çok güzel olmuşlar..özellikle kaplumbağalı anahtarlığa bayıldım bayıldım çok güzel. :)

Flame dedi ki...

Yapraklarla süsülü olan broş ve kaplumbağa anahtarlık çook hoşşşşş. Bayıldım yine :) Ayılt beni Nazoooo :) Eline sağlık canım. Şimdilik ara ver ve gezmenin tadını çıkart. Çook az kalmış. Döneceğine çok seviniyorummmm..

Girls On Blog dedi ki...

Nazocum, ne kadar hos seyler yapmissin..ellerine saglik:)
Cok uzun ara verme o zaman insanin hic yazasi gelmiyo...hem de bizi merakta birakma sekerim:)

^zeynep^ dedi ki...

Ellerine saglik Nazo'cum, çok güzel, çok sirin seyler yapmissin yine!

sayili gün çabuk biter;)

tadini çikar, bloga daha sonra da yazarsin güzeliM!

a. gizem dedi ki...

ne kadar güzel olmuşlarrr. tr ye dönmeni sabırsızlıkla bekliyorum nazoşşş :))

Barbygirl_here dedi ki...

Hepsi cok hos, ellerine saglik...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazocum ellerine saglik :)) Elma cok cok seker :))

herşeyden azıcık dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzeller Türkiye'ye kesin dönüş mü var?Herşeyin hayırlısını diliyorum sizin için öptüm.

Derya dedi ki...

Nazocum hepsi çok güzel ama ben gönlümü elmaya kaptırdım :) Ellerine sağlık..

nazo dedi ki...

* Yass yorumunun tamamını okumadan, elmayı beğenmiş olmana, ~çok elma yediğin için~ diye içimden geçiriyordum ki sen yamışsın :) Elmalar güzel sonuçlar doğuracak sana Yasscım, devam.. Teşekkür ederim..

* Nazlı Ablacığım, annemden biliyorum ben bu cümleyi.. Annem dinlen kızım, burada işler çok diyor hep. Hakikaten ya ne çok işim var benim bu yaz :)) Beğenmene çok sevindim..

* Mervecim onlarda güzel oluyor ama büyük işlere girmeyi hiç düşünmüyorum. Belki zevk olsun diye dikerim evimde. Sağol canım..

* Seblacım şafak azalıyor, ben de heyecan, sevinç yükseliyor.. Senin de ne halde olduğunu tahmin edebiliyorum.. Teşekkürler..

* Çek Git Güneşimden merhaba, çok teşekkür ederim..

nazo dedi ki...

* Ah Alev o sevinme durumlarını bir de bana sor.. Uçuyorum :) Beğenmene çook sevindim. Sen de yaparsın daha güzellerini.. Öpüyorum çok..

* GOBcum günler farklı değil. Sadece çok sık dışarda vakit geçiriyoruz hava ısınınca ve gitme vakti yaklaşınca.. Sık yazmaya çalışacağım, haklı olabilirsin ;) Beğenmene sevindim..

* Zeynepcimm sağol.. Geçici bir araydı galiba.. Hem yazarım, hem gezerim ;)

* Gizemcim beğendin miii, çok sağol..

* Ferah Feza çok teşekkürler, sağol..

* Moonishim sende mi elmayı beğendin :) Teşekkür ederim..

* Herşeyden Azıcık, evvett.. Çok teşekkürler..

* Bir elmacı daha ;) Teşekkürler Deryacım..

Bilun ŞEN dedi ki...

Nazooooooooo, hadi gel artık. Süper bunlar! :)

yaprakela dedi ki...

elmalılı olana bayıldım gercı hepsı guzel emegıne saglık :)

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum heps, birbirinden güzel ellerine sağlık:)Buarada sen demiştin ya bloggerlarla buluşuyosun diye.Kapadokyaya gitmek istiyorum ama sizin gelmenizi bekliyorum.Şayet gelirsem ararım seni mutlaka:)Kocaman öpücük

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Canım nazocum;
valla yine döktürmüşsün..broş fikri süper. ben de gelirken türkiyeden aldım keçe:)burda zaten en güzel şey bunlarla uğraşmak.ama dediğin gibi türkiyede olunca fırsat olmuyor.az kaldı senin de gitmene hadi bakalım.inşallah seninle de görüşme olanağı buluruz canım oralardayken ben de.valla memleket gibisi yok..şimdi nasıl da yoruluyorsundur tahmin ediyorum bir sürü iş vardır yapılacak..kolay gelsin sana canım.kocaman öpüyorum.sevgiler

Serap dedi ki...

Çok cici olmuşlar nazo.

ASLI dedi ki...

nazocum keçeler çok güzel çok şık..seninle bütünleştiler artık... Bu Arada senin adına o kadar sevnyorumki çok az kalmış gelmene kalbin pırpır çarpıyordur şimdi ailene kavuşma heyacanıyla...canım benim şimdi zamanın hemen geçmesini ama Türkiye'ye geldiğinde de çok yavaş geçmesini diliyorum sevgiler nazocum...

Noni dedi ki...

Kuru kafa harika olmuş ellerine sağlık Nazo :) :) :)