PAZAR PAZAR PARİS

6.4.09

Bugün daha önce gezme fırsatımız olmadığı için Paris Otel'e gittik. Eyfel Kulesi'nin imitasyonunu her zaman görüyoruz. Strip'in tam ortasında ve gerçeği kadar heybetli.
Kule'nin bir katında güzel ve lüks bir restoran var. En tepeye ise çıkış ücretli. Sanırım bir kilise varmış, evlenmek isteyenler için. Tematik otellerde kiliseler mevcut zaten. Evlenmek isteyenlere değişik alternatifler sunuyorlar.
Otelin içi de, dışı kadar güzelmiş. Tavanı gökyüzü şeklinde. Gündüz, güzel bir hava da Paris sokaklarında geziyormuşsunuz imajı verilmek istenmiş.
Ünlü Opera Binası ve Zafer Takı, otelin hemen girişinde.. Sonra Fransız restoranları, Fransız evleri, Fransız şarabı satan dükkanlar, Fransa'yı ve Paris'i anımsatacak hediyelik eşyalar satan dükkanlar var.
Aşağıdaki fotoğrafın yorumunu sizlere bırakıyorum. Bu şekliyle yeterince dikkat çekici olmadığını düşünüyor olacak ki, poposunu sürekli kıvırtıyordu hatun! Orada ne mi yazıyor? Söz Google Translate'de :)
Paris'e de getirdim seni diyen kocaya mesaj: Take me to real Paris!


19 yorum:

herşeyden azıcık dedi ki...

Aman Allahım okudum şoka girdim manyaklarmı neler yahu?Kesin japondur o:))

herşeyden azıcık dedi ki...

İnşallah Parisin gerçeğine de görür kocacın seni herşey gönlünce olsun.

Gülen Tezer dedi ki...

N@zo'm; sayende gidip görmediğimiz yeri kalmadı oraların.Teşekkürler.
Delirmiş olmalı insanlar.Böyle biri üstüne bir de neden dikkat çekmek isterki?pis kız :P

beetlejuice dedi ki...

Oyy o nedir öyle? Bu halde erkekleri etkileyebileceğini düşünüyorsa yazık ona. Rüyamda da Paris'i görmüştüm, uyandım sende de Paris. Paris bana bir mesaj vermeye çalışıyor ya, hadi bakalım:)

Flame dedi ki...

Nazocummm ilk öncce yazının sonuna baktım :) Emindim benden bahsettiğine :) Benim eifell küpeleri takıp salınsak paris sokaklarınde ne güzel olur değil mi :)

Jojee dedi ki...

nazo inan heryeri seninle gezmiş gibi oluyorum artık benim için blogun her konuda tık tık tık:))

Girls On Blog dedi ki...

:)))))))) inanmiyorum oyle yazan bir sey nasil giyilebilir yaw
Nazocum esine soyle seni gercekten Paris'e de gotursun...cidden asiklar sehri..Gezi yazilarina bayiliyorummm.
opuyorum seni

Adsız dedi ki...

ehueheu :)) yuh diyorum. allahın cezası, iğrenç şey. burda giyse kimbilir neler gelir başına :))

Fotolar süper yine. sen de olmasan kör cahil kalıcas valla ;)

serrose dedi ki...

hehehehehehe :)))))))))))))))
valla son foto bitirdi yani :)))
gercegine de gitmek nasip olur umarim :)
sana da bana da

Moonish (moonsun) dedi ki...

Fotolar super de ben su donlu kiza takildim :P Hmm bence de gercek paris olmali :))

nazo dedi ki...

* Herşeyden Azıcık, Japon değillerdi:) Amin canım!

* Gülen Ablacım, bunlardan o kadar çok var ki.. Bir gün sırf tuhaflıkları fotoğraflasam bir kaç yazılık konu çıkar :)

* Beetle Juice, Paris seni bekliyor ;) Etkiliyor canım, peşindekileri görsen :)

* Alevcim, o da olur.. İstemeye devam ;)

* Jojeecim çok mutlu oldum.. Çok teşekkürler..

nazo dedi ki...

* GOBcum giyiyor işte.. Dikkat çekmek için yapamayacakları hiçbir şey yok! Götürecek bakalım Paris'e de, zamanı meçhul şimdilik :) Öpüyorum..

* Özlemcim, Tr.de giyildiğini düşünemiyorum bile :)) Teşekkür ederim bu arada, estafurullah ;)

* Serrose, ikimiz adına şöyle içten bir amin diyorum ;)

* Moonishim "Donlu Kız" süper oldu ama :)) Bence de gerçeği ;)

ZencefilliÇörek dedi ki...

canım naber nasıl gıdıyor? yine harıka gezdık sayende. ınsallah gercegıne de gıdersınız esınle.:)
donus hazırlıkları basladı mı bu arada?

Adsız dedi ki...

Ankara'dan selamlar,sayfanızı ilgiyle takip ediyor ve sevdiklerinize en kısa sürede kavuşmanızı diliyorum.Konuyla ilgisi yok ama ben bir yazınızda bahsettiğiniz Everyday Minerals'in sitesinde alışveriş yapmak istiyorum ama Türkiyeden ödeme yapmak için en uygun yol hangisidir emin olamadım Fiyatlar dolar üzerinden olduğundan tereddüt ettim.Yardımcı olmak isteyen olursa çok memnun olurum Şimdiden teşekkürler..

nazo dedi ki...

* Zencefilli Çörek rica ederim :) Dönüş hazırlığı yapmıyoruz çünkü bana yarın gidiyorsun de, hemen hazırlanırım :p 35 kaldı :)

* Adsız merhaba,
Hitap ederken adsız demek pek hoş olmuyor. Neyse güzel sözlerin için teşekkür ederim. Everyday Minerals'den alacağın sample(3 fondaten, 1 kapatıcı, 1 allık) için sadece gönderim ücreti ödüyorsun. Türkiye'ye 5 dolar falan tutuyormuş normal posta ile. 10-30 gün arası geliyormuş. Galiba biraz şans. Samplelar küçük ama mineral olduğu için çok az kullanmak yetiyor.

NzlGl dedi ki...

Tabiiki bencede gerçek Paris olmalı
Mesaj lütfen yerine ulaşsın:)))))
öptüm canım

Adsız dedi ki...

bencede beycegizin seni gercek Paris'e gotursun-hep boyle kandirmaca yapmak istiyorlar ama olmazzzzz :)

Derin dedi ki...

Selamlar,
Paris Strip'teki en sevdigim otellerden biriydi. Otelin içinin Paris sokakları gibi olması, tepesinin aydınlık olması, ve yemekleri inanılmaz güzeldi. Orada açık büfede yediğim yemekler, özellikle tatlılar hala aklımda... Yumiiii....

Bu arada blogunu da severek takip ediyorum. Daha sık yazsan süper olur :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ilahi...son foto oldukça yaratıcıymış.:)