KEÇE TOKALAR

8.4.09

Keçeden tokalar yapmaya hızlı bir şekilde başladım.
Aşağıda görülen 9 toka "Nazo's Mood Series" ın ilk parçaları ;) İçinde bulunduğumuz ruhsal durumları anlatıyorlar.
1. Sad / Üzgün
2. Lover/ Aşık
3. Scared / Korkmuş
4. Tired / Yorgun
5. Timid / Utangaç
6. Impish / Yaramaz
7. Angry / Sinirli
8. Happy / Mutlu
9. Goofy / Saf
Yukarıdaki şekli daha net. Şuan toka olarak tasarladım ama aynılarının broşları da olacak.
***
Bunlar da diğer tokalar..
Arkaları aşağıdaki şekillerde. Tel toka kullandım. French clip denilen tokadan sipariş etmeyi düşünüyorum. Büyük modeller onunla daha güzel olacak kanımca. Bir de her bir tokanın broşu da mevcut olacak. Dileyen dilediğini kullanır.

Arkası başka gün ;)


36 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

nazocum, french clip ile de guzel olur ama bu simdi kullandigin tokalarin azicik daha kalin olanlari var (0.5cm kadar) hani, hatirladin mi, onlarla da deneyebilirsin, CVS de falan vardir heralde..
cok begendim cok sirin olmuslar... :)

Adsız dedi ki...

cooook guzel olmu$lar-cok yaratici-cok ba$arili..bu $ahaneleri kesinlikle sati$a sunmalisin canim-ilk mu$terin hazir :)

nazo dedi ki...

* Ayşecim, teşekkür ederim öncelikle ;) Evet her boyutu var onların. Bilerek küçük aldım ama denerim diğerlerini de..

* Banucum cidden beğendin mi? Gelecek yorumlar önemli benim için. Çok teşekkür ederim, sağol canım..

NzlGl dedi ki...

Ne kadar şekerler, ellerine sağlık nazo

Hayatın Ressamı dedi ki...

ha ha çok şapşi gözüküyorlar:))ellerine sağlık.

herşeyden azıcık dedi ki...

Im very tired :(((( Ama hepsi çok şeker o günkü ruh haline göre kullanılır kocaya mesaj olsun diye:))

Gizem. dedi ki...

ya ama bunlar çooook güzelmiş!saçta süper dururlar..Ellerine sağlık canım:))

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Hepsi harika:)) Broş ve toka fikri çok hoş Nazo! Clipsli de güzel bir alternatif olur. Banu'nun dediği gibi hiç gecikmeden satış çıkar derim ben de:) Ellerine sağlık!

Gülen Tezer dedi ki...

Çok ama çok güzel olmuş.Acayip şirinler.Şişman bulut kafalar :)Sen kendin mi çizdin bunları??Eğer sen çizdinse karikatür de çizebilirsin sen.Ben Cin Ali'yi bile ortopedik engelli çiziyorum :(
Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

çok şekerler :)

nazo dedi ki...

* Nazlı Ablacım teşekkürler..

* Sihirlicim öyleler di mi? :))

* Herşeyden Azıcık, bak kocalara mesaj olabileceğini hiç düşünmemiştim :))

* Pamukcum çok sevindim beğenmene..

nazo dedi ki...

* Seblacım, klipsli toka alacağım. Daha kullanışlı olacağını düşünüyorum. Dönünce başlayacağım, sağol cesaretlendirdiğin için..

* Gülen Ablacım, bakarak çizdim ifadeleri. Karikatür tarzı şeyleri bakarak çizebilirim ancak ama öyle ev, araba gibi şeyleri çizmem çok zor :p Teşekkür ederim..

* Özlemcim sağol ;)

Flame dedi ki...

Bu suratlara BAYILLDIMMM.. Çok güzel hareketlerrr bunlarrr :)

lale kunt dedi ki...

Aay süper misin Nazo sen ya? Bayıldım, çok güzeller.. Benim saçlarım çok kısa olduğundan ve toka kullanamayacağımdan broşları daha bir bağrıma bastım :))
Sat bunları alıcamm :))

Geveze dedi ki...

ellerine sağlık çok hoş olmuşlar ;))

Sezsel by Sezgi dedi ki...

ellerina sağlık
çok sevimliler..

zehra dedi ki...

ay ay bunlar ne guzel seyler bu nasıl yaratıcı bır fıkır
ellerıne sglık canım bayıldım bunlara:)))

nergisce dedi ki...

cok sekerler, cok hos bir fikri:)

elfeyp dedi ki...

Eeee, süper bunlar!!!Çoook daha çook yap, sonra başkaları yaparken bööle için gider :) Ben de çok istiorum ama güneş, bulduğu herşeyi ağzına sokuo :) evdeki herşeyin yeri, şekli değiştirildi :)

mermaid dedi ki...

ya ben bunlara hayran oldum nazoo!
loverdan istiyorum ben çok istiyoruuuuuuumm:)
nasıl yaptın ne güzel olmuş harika vallahi ya!

Derya dedi ki...

Nazocum süpersin harika fikirler buluyorsun tebrik ederim. Bu tokalar da o kadar şirin olmuşlarki tasarımları süper hayran oldum gerçekten. Sevgiler...

hersheyler dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

nazo dedi ki...

* Alevcim öyle diyosan öyledir :p

* Cadıcım Lalecim, sen de uyuz olmadıysan tamamdır bu iş. Şaka tabii, güzel geri dönüşler almak nasıl mutlu ediyor anlatamam.

* Chatty Cat, ve Sezgi teşekkürler..

* Zehracım çook teşekkür ederim. Bebiş kızsa tokalar benden ;)

* Nergiscim teşekkür ederim. Keçelerle uğraşmak çok zevkli, biliyorsun sen de..

nazo dedi ki...

* Elfeypcim senin için hayal değil mi? Güneş miniğe ablalılık yaparken uğraşırsın sen de ama ne zaman olur bilemem ;)

* Mermaidcim öyle zor değil. Yaparız sana da ;)

* Deryacım çook teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmene..

* Hersheyler, teşekkürler canım..

Benim Hayatim dedi ki...

Nasıl da yaratıcısın ya. Benim hiç böyle becerilerim yoktur. Eline sağlık, güzel olmuşlar.

herşeyden azıcık dedi ki...

Nazom ödüllendin haberin ola:))

Serap dedi ki...

Çok ciciler beğendim :) Düşünmeyen insanların çok olduğu dönemde o bronşu takarak gönderme yapılabilinir.

Tanya's dedi ki...

Nazocum bayıldım ben bunlara..el emeği herşeye bayılıyorum zaten..keçe işine beni bulaştırdın ya hehehe..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom bunlar cokkkk sekerrr :)

B U K E T dedi ki...

çok parlak bir fikir olmuş modlar.
eline sağlık...

assortiek dedi ki...

ben özledim oyüzden 2 numarayı çok beğendim:)

nazo dedi ki...

* Herşeyden Azıcık öptüümm ;)

* Serap ;) Teşekkürler..

* Tanyajımm sen bi başlasan tam olarak neler çıkar kimbilir..

* Moonishim beğendiğine sevindim. Muck..

* Buketcim sağol canım..

* Assortiekcim, 2 numara isteniyor nedense :))

serrose dedi ki...

Canim superlerrrrr bayildim ellerine saglik :)

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Süper fikir, ayrıca iğne ile o ifadeleri de vermek zor iş valla, ellerine sağlık.

ASLI dedi ki...

ÇOK GÜZELLER NAZOCUM ELLERNE SAĞLIK

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy canım yaa ne güzel şeyler yapıyorsun öyle yaa harikasın valla sana baktıkça ilham alıyorum ben de gaza geliyorum inan:):)zaman yaklaşıyor buralara dönmeni bekliyoruz.geldiğinde görüşme olanağı da buluruz belki ne güzel olur hadi bakalım hayırlısı..yine de ordan ayrılmak zor da gelir yaa dimi ama:):)ben sanki biraz özlüyorum cezayiri:):)