HAFTA SONU ♥

18.11.14

Burçların özelliklerinden hiç anlamam. İnsanın doğduğu ayın/günün karakteristik özelliklerini belirlediğine inanmam, daha doğrusu böyle bir şey var mı yok mu bilgim yok, ilgilenmiyorum diyelim.
Ancak sosyal ortamlarda burç konusu konuşulduğunda ikizler için dengesiz denir *-*
Sağı solu belli olmaz. Ağlarken güler, olmaz dediğini 2 dk. sonra savunur vs.
Gerçi bir arkadaşım tanıdığım en tutarlı ikizler sensin diyor bana!
Neyse lafı bu kadar uzatmamın sebebi, ben aslında yalnız olmayı, yalnız bir şeyler yapmayı hiç sevmem. Yemek yemem, gezmem, film bile izlemem ama bazen de çok seviyorum yalnız olmayı ve çok zevk alıyorum. Yani cidden ortası yok. Sorsan hiç sevmem yalnızlığı der kestirip atarım aslında ama yalan! Seviyorum :) Evde tek başıma vakit geçirebiliyorum sıkılmadan. Dışarı çıkıp, alışveriş yapıyorum. Kahve içiyorum, yemek yiyorum.
Öyle bir dengesizlik işte..
Cumartesi, pazar, pazartesi eşimin işleri olduğu için tüm gün yalnızdım.
Cumartesi kahvaltı yaptım ve kulaklığımı takıp yürüdüm, yürüdüm. Ara sokaklarda yerlerde yapraklar oluyor ya çıldırıyorum. Sonbahar açık ara önde en sevdiğim ay {umarım eski postların birinde sonbaharı hiç sevmem yazmamışımdır :p} İyi ki mevsim bu kadar renkli ve güzel, çünkü ben yürümeyi de pek sevmem. Tamamen tembellikten. Şu ara diyetsel durumlar olduğundan {bu başka bir post konusu olacak} yürümem gerekiyor. Tempolu yürüyüşü Frank Sinatra dinleyerek yapmak biraz tuhaftı, adam sakin sakin söylerken uyumak daha mantıklı olabilirdi çünkü ama bence çok keyifliydi.
.
Can Dündar'ın Deniz Gezmiş'in abisinin anılarını yazdığı kitabını alacaktım. İlk durağım kitapçı oldu. Sonra kahve alıp, parkta oturdum ve kitabı neredeyse yarıladım.
Fotoğraf çekmeyi elbette ki ihmal etmedim ♥
Pazar günü kaldığım yerden devam ettim -ki tadı damağımda kalmıştı. Yine oturdum parkta, yine fotoğraf çektim.
Pazartesi açık hava yürüyüşüne avm'de ekledim.
Yalnız alışveriş yapmak eğer bir de hafta içiyse çok güzel olabiliyor. Mağazalar boşken rahat rahat hareket ediyor insan.
O kadar yürüdüysem bir ödülü olmalı tabi dedim ve dönüşte karanfilleri de aldım yanıma.
Yalnız ve güzel 3 günüm {3 gün gayet ideal, daha uzun olsaydı sıkılabilirdim} böyle son buldu.


4 yorum:

Unknown dedi ki...

frank sinatranın belkide en sevdiğim şarkısı :)

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Çok güzel fotoğraflar çekmişsin. Bir parkta yalnız zaman geçirmeyeli epeyce zaman oldu, özlediğimi fark ettim şimdi.
Ben de yalnızlığı severim. Kimi zaman kalabalık olmanın verdiği hazzın üzerine çıktığını bile söyleyebilirim yalnızlık sevgimin. Onun da ayrı bir tadı var.
Ben burçların etkisine inanıyorum ve pek çok insanda gördüm, kendimde de görüyorum. İlgilenmek de hoşuma gidiyor aslında ama tabi o saçma günlük burç yorumlarına çok gülüyorum. Teraziyim ben, bana da dengesiz dedikleri çok olur, ikizlerden dengesiz olmayanları da gördüm. Böyle kesin yargılarla bakmamak en iyisi:)
Yeniden ve sıklıkla yazmaya başladığına çok seviniyorum. İyi ki geldin.
Kocaman sevgiler

Unknown dedi ki...

bu sene ben de aslında sonbaharı ne kadar sevdiğimi farkettim. senin bu fotolarınla daha da çok sevdiğim bi gerçek evet :)

sihirlirloklava dedi ki...

Ben de ikizlerim.Dengesizlik çabuk değişen ruh haliyle ilgili sanırım.Bende de vardır biraz.Yalnız kalmayı ve kitap okumayı severim.Bu kitap ta sıradaki kitabım olacak.Sevgiler...