Sobe..

2.9.08

Nazlı Ablacım (Sönmez Mutfak) tarafından sobelenmiş bulunmaktayım. Öncelikle herkese sağlıkla ve huzurla geçecek bir Ramazan ayı diliyorum ve hemen başlıyorum.
İşte sorular, işte cevaplar:
1. Blog yazmaya ilk ne zaman başladın?
9 Ekim 2007'de başladım. Şöyle ki, googledan şuan hatırlamadığım birşeyi arıyordum ve bir bloga yönlendirildim. Sonra ondan ona, ondan ona derken bir süre bir çok blog takip eder oldum. Ve de neden ben de yapamayayım ki dedim. Ne de olsa denemesi bedava, en kötü ihtimalle kıvaramazsam kapatırım diye düşündüm. Sonuç olarak işte geldim buradayım :)
2. Blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
Belli bir çizgim yok. Yani aklımdan geçenleri, hoşuma gidenleri, hoşunuza gideceğini düşündüklerimi, yaptığım takıları, Amerika günlerimi kısaca hayatımı paylaşıyorum. İleride güzel bir hatıram olsun istiyorum. Şimdi bile bir kaç ay önceki yazılarımı okuyup gülüyorum, hüzünleniyorum vs.
3. Blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
Belki yarın, belki yarından da yakın. Belki hiç.. Bilmiyorum :) Sınırlamıyorum kendimi.
4. Blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
Kesinlikle hayır. Artan bekleyişten kasıt, arkadaşlarımın yazmıyorsun, yaz istekleri ise eğer bu çok mutluluk verici bence. Hiç bir blog yazarının zorunlu olduğu için yazdığını düşünmüyorum. Pek değerli blogger arkadaşım Salıncakta İki Kişi'nin dediği gibi: Enjoy !! :)
5. Blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
Bazı şeylerden feragat etmek değil de bazı şeylere tercih etmek diyelim. Zorunluluk hissetmediğim için, feragat etme durumu da olmuyor. İstediğim de yazıyorum. Burada vakit geçirmek, diğer blogları gezmek çok keyifli bence.
İyi ki açmışım blogumu ve iyi ki tanımışım arkadaşlarımı :)
**********
Ben ise; Salıncakta İki Kişi ve Tuğba'nın Dünyası'nı sobeliyorum.


8 yorum:

Esra :) - kadincablog.blogspot.com dedi ki...

blogcu olmak güzel şey canım :)

nazo dedi ki...

Aynen katılıyorum Esra :)

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazocuğum

Soruları cevaplaman beni çok mutlu etti canım. Teşekkür ederim

sevgilerimle

nazo dedi ki...

Ne demek Nazlı ablacığım, rica ederim. Seve seve cevapladım.
Sevgiler benden de..

Adsız dedi ki...

Nazo'cum sobe icin cok tesekkur ederim ama ben ayni sorularla daha once sobelenmistim :) Bu arada blogunun bu yeni sade gorunumunu daha cok sevdim.

nazo dedi ki...

Öyleyse pardon, başka bir sobede görüşmek üzere :)) Ben de bu halini daha çok sevdim.

Mehtap dedi ki...

Çok güzel. hepimizin düşünceline tercüman olmuşsun.Birbirimizden birçok şeyler öğreniyoruz,paylaşıyoruz ve dostluklar kuruyoruz öyle değil mi?

nazo dedi ki...

Aynen öyle Mehtap. Tek ve en büyük amacımızda bu :)
Sevgiler..