2012 SON HAFTA

24.12.12

Hafta sonunu annemlerde geçirdim.
Onlar geçen hafta bizdeydi. Sonra ben onlara gittim, evcilik oynadık. ^^
Ne zamandır gitmiyordum ben, güzel oldu 2 güncük kaçamak.
Instagram'da #bugunnegiydim #tepedenmoda #whatiworetoday etiketindeki tüm fotoğrafları inceliyorum. En az moda blogları kadar ilham veriyor ve daha pratik.
Ben de sık sık bu etiketler ile fotoğraf çekiyorum.
Yukarıdaki fotoğrafın amacı bu işte, yol halleri ;) 
Bir de instagram artık web üstünden de takip edilebiliyor.
{Kullanıcı adım: nazo_}

Evde klasik mutfak sohbetlerinden bir an. Annem, anneannem, ben mutfakta kahve içip dedikodu yaptık, babam da diğer oda da maç izledi her zaman ki gibi..
Gooolll sesleri eşliğinde keyfimize baktık :)
Fala bakmayı hiç bilmeyiz ama ben kapatıp, şekilleri bir şeylere benzetirim hep.
Annem ve anneannem aynı apartmanda oturuyorlar.
Dolayısıyla bir onda, bir bizim evde oluyoruz.
Ertesi gün çay saatinde ondaydık.
Orada her şey yeme içme üzerine kurulu ve her daim huzur vaadeden bir ev.
Bu kez çok zaman yoktu ama anneannemin çok çok eskilerden kalma mutfak eşyalarına göz koydum.
Daha geniş bir zamanda istediklerimi evime getireceğim.
Zaman çabuk geçti tabii ki, pazar döndüm. Bugün ise çok keyifsiz, başağrısıyla uyandım.
Umarım böyle gitmez, 2012'yi güzel uğurlarız.


7 yorum:

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel geçmiş haftasonun, tam şu anda bizdeki muhabbetler de aynı yukarıdakilere benziyor, evde devamlı bir spor kanalı açık ve yemek üzerine kurulmuş bir düzen söz konusu...
Aileyle birlikte olmak ne güzel...

Acemi Terzi dedi ki...

Nasıl özendim anlatamam, Nohutun da dediği gibi -az önce de onun blogunu okuyordum- aileyle birlikteliğin tadı hiçbir şeyde bulunmuyor. Huzurunuz daim olsun, geçmiş olsun bir de. 2013 size en sağlıklı en mutlu günleriyle gelsin.

Adsız dedi ki...

Keyifli günler diyelim o zaman :)

GÜZİN dedi ki...

Bayılıyorum senin bu resimlerine, artık öğrendim bende böyle yapicimm:)) canım iyiki gitmişsin hem yakınsınız artık, bizim ordada herşey yeme üzerine kurulu:) eminim çok keyifli geçmiştir, 2013 e güzel girelim ve bu yıl bizim yılımız olsun canım, yeterince ayrılık ve stres yaşadık 2011-12 arası:/

a. gizem dedi ki...

resımlere bayıldım :)

aşgaane dedi ki...

anneyle, kardeşle, ananeyle geçirilen sınırlı, kıymetli ama hep çabuk biten zamanlar... ben de hep özlem duyuyor, her fırsatta yanlarına koşmak istiyorum...
bu arada o porselenler hiç öyle çok yıllık gibi durmuyorlar, her biri çok şık :)

fatma artan dedi ki...

Ne güzeldir anneanneyle sohbet bilirim, gerçi benim babaannem hayatta ama yaşlılar insan huzur veriyor, sürekli iyimser haldeler, şirinler şirin.