İKİBİNONÜÇ

27.12.12

 2012 değişik bir yıldı. Biraz fazla şey sığdı içine, gerek var mıydı bu kadarına bilmiyorum.
Daha basit yaşayabilirdik sanki ama kıymetini bilelim diye böyle oldu belki de...  
Geri dönüşü olmayan tek kayıp babaannemi kaybetmekti. Aklıma geliyor, çocukluğumu düşünüyorum. Fotoğrafına bakıyorum. Bazen hala evindeymiş gibi geliyor, bazen son zamanlarını düşünüp, iyi ki daha fazla yaşamadı diyorum. Öyle geçiyor işte... 
Bunun dışındakiler çok da önemli değil artık. Yaşarken dünyanın sonu gelmiş gibiydi, şimdi unuttum bile o günleri. Attım gitti hafızamın gerilerine.
Ne gerek var ki zaten bizi üzen şeyleri tekrar tekrar düşünmeye.
.
Bir kitapta okumuştum ya da blog muydu hatırlayamadım. "Benim burada ne işim var" demeyeli uzun zaman oldu gibi bir şeydi. İşte tam da bunu artık ben de demiyorum. Eskiden o kadar çok diyordum ki, istediğim buymuş, mutluluğum da bundanmış gibi geliyor şimdi.
 Erken uyanmak, erken uyumak, yorulmak, bir şeylere yetişememek eskisi gibi rahatsız etmiyor beni. Rutin oluşturunca daha kolay her şey.
Rutinden şikayetçi olmayan insan tipiyim, yine böyle olacak.
Eve taktım bu ara... Renk istiyorum, ben mutlu olduğuma göre tek düze olmamalı hiçbir şey.
Olabildiğince bunu da yaptım, sıkılmayacağımın garantisi yok tabii ki. 
.
Yeni yıla kalabalık gireceğiz. Geçen yıl eşimle baş başaydık, o gün için en güzeliydi,
ayrılık başlayacaktı vs.
Şimdi evde ve kalabalık olma zamanı.
Bu yıldan tek beklentim her şeyin son bir ayda olduğu gibi devam etmesi.
Bir de geri dönüşsüz kayıplar olmasın.
Geri kalanlar yaşanıyor, unutuluyor, yenisi geliyor, o da unutuluyor.
 
Mutlu yıllar!


9 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

bende babannemi kaybettim tatlım
başın saolsun...
süsler harika iyi yıllar diliyorum

Hülya dedi ki...

Bizimde dedemiz ağır bir hastalık atlattı. Allah bidaha göstermesin canım senin başın sağolsun. Yeni yıl güzelliklerle dolu olsun. Sevgiler Hülya

Nazpek dedi ki...

evet hayat güzel birde dönüşü olmayan kayıplar olmasa

Unknown dedi ki...

"en güzel günlerimiz henüz yaşamadıklarımızdır" demiş sair.mutlu yıllar:)

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel yazmışsın, tüm dileklerin gerçek olsun, 2013 sana ne istiyorsan onu getirsin, sağlık, mutluluk, huzur... Sevdiklerinle beraber mutlu mesut yaşa:)

Adsız dedi ki...

Başın sağ olsun,
sana da mutlu yıllar :)

güz dedi ki...

Canım babannenin mekanı cennet olsun
Allah başka kayıp vermesin
Hep mutlu günler gelsin bizi bulsun
Mutlu yıllar

Aslı dedi ki...

Babannene Allah rahmet eylesin, hafiflese de hep bir sızı olarak kalacaklar galiba...
Bu yıl beklediğini herşeyi getirir ve üzerine eklediği hoşluklarla daha da mutlu eder seni inşallah :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Nazocum,Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar sağlık ve huzur içinde bir yıl geçirmenizi dilerim.