POSTERLER

19.12.12

1-2 aydır poster arayışındayım.
Renkler canlı olsun ama sevimsiz olmasın. Bizi anlatsın, azıcık retro olsun vs. derken, biraz da zamansızlıktan ancak hafta sonu baskı alabildim.
Aslında iyi oldu, uğraşırken kafam dağıldı, dinlendim.
Sadece 1-2 çerçeve eksiği kaldı. Sonra duvara asılacaklar.
Bir kaç hafta da böyle sürünürler muhtemelen ^^
 Hepsini etsy'den buldum. Filigran olmayan, çözünürlüğü nispeten daha iyi olanları seçtim.
A4 ve A5, 200 gr parlak kağıda bastırdım.
Sıkıldıkça değiştiririm.
Mutfak için hazırladığım siyah çerçeveliler bitti, yerlerine asıldı.
Diğerleri de şimdilik aşağıdaki şekilde bekliyorlar.
{Bazı etsy linkleri: 1, 2, 3, 4}


13 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Çok hoş olmuş hepsi , insanın içini ısıtıyorlar.

Flame dedi ki...

bende sevdiklerimi kaydettim ama kağıda basıp çerçeveletmek kaldı bir tek! Çok işim var yani :P

Huzur versin sana...

yeni hayat dedi ki...

şu "home is where..." olan varya benim favorim çok seviyorum onu:)) ben de istiyorum poster ancak baskı aldığımda aynı kaliteyi yakalayıp yakalayamayacağımdan emin değilim:( bunları indirmek için ne yapılıyor? bildiğimiz resmi farklı kaydet mi:))

Unknown dedi ki...

bu aralar ben de aynı telaşa girdim.. görsellerimi kısmen de olsa pinterestten ve dolandığım tasarım bloglarından derleyip bi klasörün içerisine toplamayı başardım.. fikir akla hemen geliyor da uygulamaya geçene kadar bayaa bi süründürüyor :D benim de çerçeve sıkıntım var.. kargacık burgacık, farklı, alakasız olup da bi şekilde bir bütünlük oluşturan bir konsept var kafamda.. duvarım da hazır ama bakalım gözümü kapatınca gördüğüm şeyi o duvarda görebilecek miyim :D senin görsellerin de çok hoşmuş nazocum.. evine neşe, güzellik katsın hepsi baktıkça.. öpüyorum..

Acemi Terzi dedi ki...

Tam da dediğin gibi gerçekten, hem retro hem inanılmaz sevimli. Hemen çerçevelensinler bence :)

fatma artan dedi ki...

hepsi çok hoş, duvarlarını şenlendirsinler. Nazocum sana mail atacağım, bakarsın :))

es dedi ki...

Çok güzel olmuş hepsi;fikir şahane, bende bazılarını karıstırdım linklerin.Fikrine sağlık..

'MadameModista' dedi ki...

Hepsi çok güzel çok şirin olmuşlar,ellerine sağlık.nbana da beklerim ;)
http://benlimoda.blogspot.com/

Mercan dedi ki...

Merhaba
Ben de 3-4 gundur baya bir hazirlik yaptim. Fakat hicbir bilgim yoktu nasil bir kagida basilmali vs. Tesekkurler ayrintili yazdiginiz icin
Birsey daha sormak istiyorum
Baski ucreti cok tuttu mu?
Ben de 30 kaar sectim de, ne kadar tutar merak ettim

a. gizem dedi ki...

twıterdan konustugumuz gibi
muhteşem şeyler secmiş bulmuşsun
ben de senın verdiğin gazla; secimlerimi çercevelere gore baskı alıp bütün cercevelerimi yenileyeceğim. ve salona yenı bir konsept yapacagım bakalım :)

admin dedi ki...

hepsi çok güzel... seçtim, bastırdım, asacağım :) çok teşekkürler.

Derya dedi ki...

Çerçevlerin çok güzel olmuşlar çok beğendim, rica etsem banada yollayabilirmisin resimleri müsait olduğunda deryakuzusu@rocketmail.com
şimdiden teşekkür ederim :)

merrycrafty dedi ki...

nası kaydettiğinizi ben de çok merak ettim ama yazmamışsınız,yazar mısınız,çok beğendim zaten aklım da olan bişeydi ama bunların renkleri çok hoş