LOVING RED...

16.12.12

Küçük, günlük detaylarım kırmızı son günlerde.
Baştan ayağa değilse ve detay olarak kalabiliyorsa neredeyse en sevdiğim renklerden biri diyebilirim.
Bu saati yazın beğenmiştim. Alacağımız gün, araya bir şey girdi. Sonra aynı günün gecesi kaza yaptık, saati unuttum ben ama Ahmet unutmamış.
Eve geldiğinde çok şaşırdım ve mutlu oldum.
Kazak ise başka bir mutluluk sebebim ^^
Şöyle ki, twitter'da kırmızı kazak istiyorum yazmıştım.
Yeliz, bunu görüp butiğindeki bu kırmızı kazağı göndermiş bana.
Öyle güzel bir sürpriz oldu ki, çok severek giyiyorum.
İsterseniz, farklı trikolarda var style butik'te, göz atın derim.
Yeni yıl havasına çoktan girdik biz *-*
Farklı renk ojeleri de çok severim ancak dönüp geleceğim renk kırmızıdır, özellikle kışın..
Evimdeki eşyalarda kırmızı hiç yoktu ama siyah/krem mutfağıma kırmızı yakıştı. ;)
Keyifli pazarlar ^__^


5 yorum:

Unknown dedi ki...

görselleri çok beendim^^...kırmızı kışın benim de favorim^^

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu ilk defa bugün misafir oldum.Bloğunuz için şunları söylemeliyim ki;çektiğiniz fotoğraflar çok hoş.Alışverilerinizden ediğindiğiniz kıyafet vs. eşyalardan bahsetmişsiniz ama bazı blog yazarları gibi affedersiniz okuyanın gözüne sokar gibi değil.Paylaşım duygunuz gerçekten fotoğraf karesine yansımış.İnşaallah ben de sizin gibi blog yazarlığında birikim sahibi olurum.

Unknown dedi ki...

kırmızıyla pek aram yoktur ama bunlar çok güzel göründü gözüme:)

GÜZİN dedi ki...

canım benim senin bu postlarına bayılıyorum, ayrıntılar harika,kırmızı kazağa bayıldım senin süprizin gibi bir süpriz olmus bu:) sosyal medya nekadan güzel birsey oluyor bazen:) dostluklar çok gerçek oluyor bazen..yılbaşı ruhunuza ve saatinze bayıldım efendim, eşinize sonsuz sevgiler:)) maşallah size kalp kalp:))

Süm dedi ki...

Görsellerinize bayıldım, kırmızı kazak çok şık güzel günlerde kullanın:)

Sevgilerimle,
Sümeyra

birdilimportakal.blogspot.com