ANKARA KİTAP FUARI

4.12.12

Pazar günü, 1-2 haftadır beklediğim kitap fuarına gittik.
ATO Congresium'da, 9 Aralık'a kadar da devam edecek.
Pek çok yayınevi vardı, fuar alanı geniş, havadardı. Ancak yerleşim planını ve katılan yayınevlerini gösteren ne bir broşür, ne de stand vardı. 
Girişin ücretli (5 lira) olduğunu da söylemeliyim.
Öğretmen ve öğrenciye ücretsiz ama bu saçma bir uygulama olduğunu değiştirmiyor. 
İndirim oranları %20-30 arası genel olarak. Yani internet fiyatları ile aynı. 
Tam çıkışa yönelmişken sahafları gördük.
Meğer esas fuar oradaymış, bayağı uzun zaman geçirdik. İstanbul sahaflarıymış sanırım.
Eski dergiler, kitaplar, gazeteler, film afişleri birbirinden nostaljik, güzel ve eğlenceliydi.



7 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

ato sırf girişlerden para kazanmak içim yapıyor yoksa istediğinden değil zaten bunu ziyaretçi sayısı düşmezse iyi

yeni kitapların bazılarında istediğim tadı bulsam da ben de eski kitaplara bakabilirim

tülin dedi ki...

Geçen yıl AKM deki kitap fuarından sonra , bir daha gitmem demiştim. Gitmedim buna da.

j.d. dedi ki...

Önünden geçmesem bende kitap fuarı olduğunu görmeyecektim açıkçası.. Sahaflar varsa bu hafta giderim bende, post için teşekkürler ^.^

Bilun ŞEN dedi ki...

Nazocum harika bir fikirmiş dekorasyonda eski kitap kullanımı.. İzninle ben de deneyeceğim, çok beğendim :)

Selcen dedi ki...

Kitap fuarlarını seviyorum ama netten alıyoruz diye çok önemsememiştim bu fuarı bi de giriş ücretli ne saçma :O ama şu eski afişler, kitaplar aklımı çelmedi değil hani ;)

nazo dedi ki...

kova kadınıyım ben, keşke çıkarsız olabilse. o zaman tam hayal edilen gibi olabilir sanırım. yine de zevk alabilene güzel bir aktivite oldu.

tülin, akm alan olarak daha dar ve basık bana göre. o açıdan burası güzeldi. zamanla daha iyisi olur umarım.

j.d., umarım gitmişsindir, rica ederim..

nazo dedi ki...

Biluncum, bize de göster! öperim..

selcen, ben de nasılsa net.ten alıyorum diye almak için gitmedim açıkçası ama dolaşmayı, kitapları incelemeyi seviyorum. zaten normalde de dost ya da d&r'da inceleyip, daha sonra net.ten alıyorum.
eski afiş vs. bonusu oldu bu fuarın ;)