Hoover Dam

2.9.08

Üstteki resimler google'dan alınmıştır.
Cumartesi günü Las Vegas'a 30 mil uzaklıkta bulunan Hoover Dam'a gittik. Hoover Dam, Amerika'nın en büyük baraji olup Nevada ile Arizona arasındaki sınırı oluşturuyor.
Oldukça büyük ve de heybetli bir görüntüsü var. Üstelik yapımı 4 yıl gibi kısa bir sürede tamamlanmış. Helikopter turu ile hem Hoover Dam'ı hem de etrafında Lake Mead'i gördük. Uçaktan sonra helikoptere de binerek kendimi aştığımı ispatlamış oldum. Üstelik yan yattığında bile korkmak yerine eğlendim.


24 yorum:

Adsız dedi ki...

Fotolar cok guzel. Gunlerini dolu dolu gecirmeye baslamissin bile :) Burada yapacak o kadar cok sey, gorulecek o kadar cok yer var ki insanin sIkIlmaya vakti olmuyor gibi birsey:)

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazo

Sana teşekkür ederim. Sayende bizde yeni yerler görüyoruz.
İşte öğretmenlik bu olsa gerek. Kilometrelerce uzakta olsan bile bize yeni şeyler göterip bilgi sahibi olmamızı sağlıyorsun canım
O yüzden şanslıyız
öptüm kendine iyi bak

sevgilerimle

Haydins dedi ki...

Senin balayin uzun surecek ,orada kaldigin gunleri balayina dahil et :0)
Ne keyifli seyler..

nazo dedi ki...

** Banucum günler gerçekten güzel ve hızlı geçiyor. Sık sık ufak da olsa gezi fırsatları yaratmaya çalışıyoruz. Eşimde bu konuda çok gayretli :)

** Nazlı ablacım o senin güzel bakış açın :) Öpüyorum ben de..

** Haydinscim balayı formatını balyılı olarak değiştirdik bile :p

Sinem dedi ki...

Çok büyük bir baraj olduğu fotolardan bile anlaşılıyor. Barajı helikopterle gezdiriyor olmalarına bayıldım. Gözlerinin içinin gülüyor olmasına daha da bayıldım.

nazo dedi ki...

** Sinemcim aklımdan geçtin gezerken biliyor musun? Sinem olsa ne yorumlar yapardı kimbilir diye. Bir köprü inşaatı vardı ve kullanılan araçları görmeliydin. Devasa boyutlarda.

Adsız dedi ki...

Canım fotolardan baraj ın dediği gibi olduğu anlaşılıyor.Helikopter turu da çok iyi olmuş.Biz izmir in sıcağında ütü yaparken nazo Amerika da helikoptre binmiş bile:)
Eğlenmene ve vaktini dolu dolu geçirmene sevindim canım;)

Adsız dedi ki...

Canım bu arada yeni blog sayfan çok daha güzel olmuş.Eskisi daha kalabalık görüntü oluşturuyordu ve bunu çok beğendim;)
Bir soru geliyor şimdi:) :
Canım siz ABD ye gitmeden eşyalarını (oturma grubu -yemek odası-yatak odası vs.) aldın mı?Yani siz gidince eşyaları nereye bıraktınız?
Bizim evlendikten ne kadar sonra gideceğimiz belli değil ABD ye.Ama 2 yıl sonra gitmemiz olası.Şİmdi eşyaları alınca biz onları nereye koyucaz:( Ya düşük kiralı bir ev tutup kira ödeyeceğiz 2 yıl.Ya da....

Banu Karagil Dalaman dedi ki...

Herşey kocaman görünüyor, bir o kadar da merak uyandırıcı.

Hayatın Ressamı dedi ki...

ohhh ohhhh keyfini çıkart işte.
gez dolaş eğlen gül.gel bize anlat.

Adsız dedi ki...

sitenin yeni hali çok güzel ferah.. ayrıca evlilik sana cok yakıştı. kendini buldun sanki.güzel vakit geçiriyor olmansüper. nazarlardan saklasın allah sizi.

nazo dedi ki...

** Elacım öncelikle sayfanın yeni hali konusunda hem fikir olmamıza sevindim. Diğeri dediğin gibi gözü yoruyordu. Ben de yapıyorum Vegas'ın sıcağında ütü. Çok sıkıcı valla o kısımlar :)
Ben hiçbir büyük eşyamı almadım. Sadece annemin yaptığı çeyizler ve benim aldığım mutfak eşyaları var. Annemlerin evinde halen daha ve ev depo gibi oldu. Annem zorlanacak mecburen bir yıl. Ama senin yerinde olsam eşyamı alırdım heralde. Çünkü 2 yıl az bir süre değil. Ya da 2 yıldan önce gitme durumunuz kesinleşirse almazsınız. Ailenin yanında yaşayacaksan kira evini kapatıp gitme olabilir, onlar üstlenir bakımını falan ama kira vermek de zor. Bir depoya koysan yine para. En kötü ihtimalle temel eşyaları alacaksınız. Belirsizlik zor değil mi canım? Şimdiden kolaylıklar sana..

nazo dedi ki...

** Banu, öncelikle hoşgeldin. Herşey kocaman gerçekten (insanlar bile dahil). Adım attığım ilk an dikkati çeken şey herşeyin büyük olmasıydı. Yollar, binalar, meyveler, sebzeler, arabalar.. :)

** Sihirli ellerim paylaşmaz olur muyum. Eşim de öğrendi artık. Gezerken bak bunu da bloguna yaz falan diyor :D

nazo dedi ki...

** Ediz hoşgeldin. Yorumun için gerçekten çok teşekkür ederim. Çok güzel şeyler yazmışsın, sağol.

zehra dedi ki...

ne guzel fotograflar bunlar
gunlerın ne guzel gecıyor :)

Adsız dedi ki...

Evet tatlım ya belirsizlik çok zor
:(
2 yıl uzayacak gibi olursa dediğin gibi bende eşyasız durmak istemem ama bir kaç ay denirse o zaman belki eşyalı ev ya da başka bir seçenek düşüneceğiz.
Senin evlenir evlenmez gitmen çok iyi olmuş canım.İnşallah benim de öyle olur:)

nazo dedi ki...

** Teşekkür ederim Zehra :)

** Elacım, bizim okul olduğu için ne zaman açılıp, ne zaman kapanacağı belli. O yüzden sorun yaşamadık ama sen de düşünüp stres olma. En kötü ihtimal eşyalı ev tutup, döndüğünüzde evinizi kurarsınız. Canını sıkma..

Adsız dedi ki...

Nazom ne güzel öğretmişsin bizlere de .Valla leyleği havada gördünüz misali. Sefanız bol olsun gezin cicim. Ayrıca profil resmin süper olmuş ve birşey daha Venedik'de aynı pozu vermişdim şok oldum görünce :) Eski günleri anımsattın bana muck

mermaid dedi ki...

yeni gelin gez bakalım:)
gözlerindeki pırıltı hiç kaybolmasın.
balayın da balyılı balömrü şeklinde uzasın:)
Sevgiler

nazo dedi ki...

** Canım aynen öyle. Dur bakalım geldik buralara kadar. Daha görmek istediğim pek çok yer var. Bu arada bizim Venedik çakma ama olsun :) Öpüyorum..

** Balyılı şeklinde değiştirmiştik biz ama balömrü de hiç fena fikir değil mermaid :)

ayci dedi ki...

canım o kadar cok sey yasamıssın kı...ben uzun zamandır blog mlog takip edemiyorum...

ne kadar uzak veya kimine göre yakın yerlerdesın simdi...kına olmus...evlenmis...ve hatta düzen kurmaya baslamıssın...

iyi ve mutlu kal...hep!

nazo dedi ki...

** Ayçicim 1 ay oldu ve ben gerçekten düzen kurmaya başladım. Evet evet kulağa hoş geliyor "düzen kurmak"
Teşekkür ederim, sen de iyi ve mutlu ol, hep.. Öpüyorum..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Merhaba canım;
eğlendiğine çok sevindim. yeni yerler keşfetmek çok güzeldir. özellikle sana helikopter konusunda çok gıpta ettim. ben deli gibi korkardım sanırım ki normal uçaktan bile korkuyorum ben. beni sobelemişsin canım ama yazamadım sana şimdi yazıyorum sorularını ve cevaplarını atladım zannetme:):)öptüm seni. bize yeni ve güzel yerler göstermeye devam et.sevgiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom buna tesaduf denir herhalde :) Ben de dun bindim helikoptere :P Inanilmaz bir seymis :) ama sen cok daha ssanslisin, ne guzel esin yaninda, ben de hep esim yanimda olsaydi, birlikte binseydik diye gecirdim icimden :) Hayatin tadini cikartin doya doya :)) Seni seviyorum :)