Sobe / Evde Nefret Edilesi Durumlar

24.9.08

Sevgili Salıncakta İki Kişi mimledi beni. Konumuz, "Evde nefret edilesi durumlar"
Hemen başlıyorum !!
--- Yatak odasının farklı köşelerine atılan çoraplar (!)
--- Yatağa kot ve bilimum sokak kıyafetiyle uzanılması
--- Küçük böcekler. Her an bir yerlerden çıkacaklar gibi psikopat edasıyla yaşayan ben
--- Islak havlunun yatak, koltuk vs. üzerine atılması
--- Sık elektrik kesintileri -karanlıktan çok korkarım-
--- Mutfak tezgahında unutulan ve kuruyan bulaşıklar
--- Evde terliksiz dolaşılması (gıcığım biliyorum)
--- Buradaki çamaşır & kurutma makinesi. Makine temiz yıkamıyor, kurutma makinesi de kıyafetlerin genetiği ile oynuyor. Bir değişik çıkıyorlar her defasında. Tr.de çok iyi bir makinem olmalı.
--- Sonra buradaki bulaşık makinesi de bir acayip. Bazen deterjanlı çıkıyor bulaşıklar. Sonra onları tekrar yıkıyorum. Ne anladım ben bulaşık makinesinin yapacağı işten. Bir de makineye koymadan önce fırçayla temizliyoruz ya bulaşıkları, işte o kısımda beni çok sinir eder. Yapana kadar yıkarım ben. Buna annemin evinde de sinir olurdum.
--- Sonra yine evlenmeden önce (burada misafirimiz olmuyor maalesef) eve gelen misafirlerin başka odalara bir bahane ile gidip göz gezdirmeleri. Ne var ne yok bakarlar ya, ıyy..
--- Çalışma masamın dağınık durması, masada kalemlik yada ıvır zıvır koymak için küçük kutuların olmaması.
--- Sarı ışık hiç sevmem ben. Hem gözü yorar, hem duvarlarda gölgeler oluşur, hem yeterince aydınlatmaz. Mümkünse floresan tercih ederim.
--- Bir de henüz mobilyam yok ama koyu renk mobilya, halı sevmiyorum. Odanın bir şekilde aydınlık, ferah olması lazım. Koltuklar koyuysa halılar açık olsun. Bir şekilde aydınlık olsun işte.
Daha fazla uzatmadan topu birilerine atsam iyi olacak. Herşeye sinir olma potansiyelim var görüldüğü üzere :)
Sinem ve Alev sıra sizde. Dökün eteğinizdeki taşları :)


16 yorum:

cool cookie dedi ki...

Bu kadar olur aynen ben de bunları yzardım heralde..a bi de sunu kesin eklerdim. Klozet kapagının kapatılmaması da beni deli eder;)

Inaniyorum ki... dedi ki...

Ya bu terliksiz gezenlerden bende hic hoslasmam:)

nazo dedi ki...

** Bak ben klozetle ilgili olanları yazmayı unuttum cool cookie :)) Evlerimizdeki ortak sorunlar bunlar :) Bu arada hoşgeldin..

** Bay İbo,
Madem öyle yarın ilk işiniz terlik almak olsun !!!

NzlGl dedi ki...

Sevgili nazom

Ben cevaplamış olsaydım bu soruları senin yazdıklarını yazardım:)
Demekki hanımların nefret ettikleri şeyler üç aşağı beş yukarı aynı:))

nefret ettiklerinden uzak bir hayat diliyorum:)))) sana , herkese ve bana:))))))

sevgilerimle

nazo dedi ki...

** Amin diyorum o zaman ben de Nazlı Abla :))

Flame dedi ki...

Nazocum yazdıklarının altına imzamı atarım valla. Eteğimdeki taşları dökeceği bende yakında, çokkk yakında :)

Adsız dedi ki...

Bende evde hic terlik giyemem Nazo'cum :) Camasir ve kurutma makinalari felaket, hic sorma!

Blogunu acinca calan muzigi cok severim. Ilk defa Connie adinda 6 yasinda bir kizdan dinlemis-tek kelimeyle bayilmistim!

Dinlemek istersen link burada:
http://www.youtube.com/watch?v=2cnRXmMn2Ag&feature=related

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Neden sinir olduğumuz şeyler hep birbirine benziyor:)
Acaba erkekler nelere kızar diye yeni bir mim mi başlatsak.
Nazo'cum ne dersin:)

nazo dedi ki...

** Banu sen gel bana, ben giydiririm sana :p Makineler facia gibi. Şarkıyla ilgili herkesin bir anısı varmış meğer. Hemen dinliyorum.

** Zarifecim ne duruyorsun başlat hemen. Sonra topu bana at :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bu hafta yoğun geçicek nazocum..bu sefer ben mimledim seni :))

mr.paradise dedi ki...

nedir bu mim muhabbeti anlamadım her yerde karşıma çıkıyor :)

Bir Hayat Dolusu dedi ki...

Hey




Yazınızı okudum. Yazacak ve söyleyedek bir şey bulamadım.
Bir merahaba demeden geçip gitmek istemedim kısaca "Hey" diyorum...

nazo dedi ki...

** İçimden geldiği gibi hemen bakıyorum sayfana :)

** Cool; mim ya da sobe şu demek oluyor. Bir konu belirleniyor bir blogger tarafından. O, o konuya dair düşüncesini ya da cevabını yazıyor ve topu başka bir blog arkadaşına atıyor. O ona, o ona derken yayılıp gidiyor :)

nazo dedi ki...

** Bir hayat dolusu merhaba, hoşgeldin..

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom ilk dort maddeye imzami atabilir miyim ben de :))

Evlenince insan daha iyi anliyor sakimm :)) Ben de ayni dertten muzdaribim de :P

nazo dedi ki...

Moonsuncum şu kısacık evlilik yaşantımda bunları anlamak hiiiç zor olmadı. Eşim sağolsun çok yardım etti bana bu konuda, hala da ediyor :p :)