Somewhere Over The Rainbow

22.9.08

Blogumu açtığınızda duyduğunuz müzik nasıl sizce?
Ben şu sıralar bıkmadan usanmadan dinliyorum. Sonra da ne mi oluyor? Sevinç, coşku, neşe, güzel olan ne varsa taşıyor sanki içimden.
Akbank'ın yeni çıkardığı kredi kartının reklam müziği. Aynı zaman'da 50 First Dates filminin sonunda çalıyordu. Hemen tıklayın!
Burada tv izleyemiyoruz; ama geçen sefer tesadüf sonucu internette bir kanalın reklamına takıldım. Daha doğrusu reklam müziğine. Tanıdık gelmekle birlikte bir türlü hatırlayamadım. Neyse biraz araştırma yapınca buldum. O filmi severek izlemiştim. Tam bir romantik komedi. İzlemeyenleriniz varsa tavsiye ederim. Ayrıca diğer müzikleri de güzel filmin.
Kredi kartı tanıtımı için de onikiden vurmuşlar bence. Tebrik ediyorum kendilerini. Reklam da çok can alıcı şeylerden bahsediyor ama netice de kredi kartı. Kanmamak lazım diyorum ben.


10 yorum:

ayshe dedi ki...

bu müziği dün reklamlardan duyunca bende biranda takıldım kaldım ve birşeyler hatırlattı ama net değildi sabah yabancı bir siteyi tıkladığımdada çaldı uzun uzun dinledim ama hala bulamamıştım ve hergün takip ettiğim sitenizde dinlemek ve sonuca ulaşmak mutlu etti beni bende çok sevdim harika bir melodi ve çok iyi bir filmdi bence diğer müzikleride süper :)
tesadüf :)

a. gizem dedi ki...

çok sevdim, bi bankacı olarak, reklamı da beğendim ama rakip banka yaaa KANMAYINN:))
müziği de çok beğendim nazo

elfeyp dedi ki...

merhaba nazo,
ben bu filme de, müziklerine de bayılıorum. hepsini indirmiştim :P
bu şarkı ilk kez 1939'da oz büyücüsü'nün film müziği olduğunda oscar ı kapmış. helal olsun :)

begumgum dedi ki...

Nazocum günlerdir bu şarkıyı dinliyorum :) sözleri de cok guzel: "birds fly over the rainbow so why dont I?" :)) what a wonderful world'le birlestirince de cok guzel olmus..Ama kredi karti kredi kartidir sonucta bence de

nazo dedi ki...

** Ayshe şarkı sayesinde seninle de tanışmış oldum o zaman. Bence de güzel tesadüf.

** Gizemcim hiçbir bankaya kanmama niyetindeyim. Bakalım ne kadar başarılı olabileceğim :)

nazo dedi ki...

** Elfeyp aynen öyle olmuş. Ben de okudum şimdi. Güzel şarkı ama :)

** Begümgümcüm, sözler sanki lay lay lom parkta koşuyorsun gibi :) Mutlu mutlu oluyorsun dinleyince. Kredi kartına çok takılmıyoruz :)

yass dedi ki...

nazosum, bu sarkıyla ben de "cold case" dızısının bır boluyle tanısmıstım.. tuylerım dıken dıken olmustu.. bırde o dızıyle tanıssan bayılırdın.. gercı nesenın yanında ufak bır buruklukta olurdu:P

nazo dedi ki...

** Yass hemen baktim google amcadan. Burada manyak gibi dizi film izliyorum. Sıraya koydum izleyeceklerimi. bunu da ekleyeyim en iyisi. Şarkı konusunda hem fikir olmak güzel :))

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nazom muzik harika bence de :) Bikmadan usanmadan dinlenecek gibi :)
Zaten insani boyle taciz ediyor bu kredi karti tanitim reklamlari da :)

nazo dedi ki...

Bence de bence de :)) Kredi kartı konusuna hiç girmeyelim Moonish :))