BEN GELDİM, HUNTINGTON BEACH, SOBE

27.1.09

Bir kaç saat önce geldik, soluğu fotoğrafların başında aldım. Yaklaşık 750 taneler, ayıklamak zaman alacak. Gezimiz çok güzeldi. Çok gezdik, çok yorulduk, harika yerler gördük ama yetmedi zaman. Görmek istediğimiz pek çok yerde kaldı aklımız, belki bir fırsat daha yaratabiliriz de kaldığımız yerden devam edebiliriz.
Hemen başlıyorum, uçakla gittik Los Angeles'a. 45 dk. sürdü yolculuğumuz ve gündüz olduğu için bulutları izleyip, fotoğraflayabildim. Pamuk gibiler, çok güzel his bırakıyorlar insanda.

Adım atar atmaz, ohh bee dedim. Mis gibi deniz (okyanus) kokusunu içime çektim. Meğer ne çok özlemişim.. Ayağımızın tozuyla Şafak'ın (ev sahipliği yapan arkadaşımız) rehberliğinde Huntington Beach'e gittik.
Los Angeles'a 1 saat uzaklıkta bir şehir. Harika bir kumsalı var, ayrıca sörfçüleriyle ünlü. Hava kararmak üzere olmasına rağmen pek çok sörfçü vardı, biraz onları izledik. Temiz havayı soluduk ve eve gittik. Aynı günün akşamı çok sıcak ve sevecen iki insanla tanıştık (Saadettin Amca ve Saadet Teyze) Şafak'ın eski komşularıymış, ortak noktamız hemşehri olmamız. Nasıl mutlu olduk, tahmin edersiniz. Pazar akşamı yemeğe de davet ettiler, çok güzeldi. Sonraki yazılarda sıra gelecek onlara da ayrıntılı bir şekilde.
Şimdi Huntington'dan, Pasifik Okyanusu'ndan ve sörfçülerden bir kaç kare..


Gezi notlarım bugünlük bu kadar. Yarın Beverly Hills ve Hollywood ile devam edeceğim; ama önce Merve'nin mimine cevap vermeliyim. Zaten bu da gezinin küçük bir parçası sayılır. Yolda ya da boş kalan zamanlarda okurum diye almıştım yanıma. Pek fırsat kalmasa da okudum.
Mim konusu;
1. Yanınızda bulunan ilk kitabı alın,
2. 161.sayfayı açın,
3. 5.cümleyi okuyun,
4. Blogunuza yazın,
5. 5 blog arkadaşınıza yollayın...
"Çok sevdiğim ve izini kaybettiğim bir çocukluk arkadaşımın adını, kağıda hiç düşünmeden, öylesine yazdım..."


19 yorum:

Gizem. dedi ki...

hoşgeldin özlemiştik:))

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

canım hoşgeldin ne güzel resimler

artık bloğ adresim değişti birtanem.

yeni adresimde hemen mimini cevaplayacağım

sevgiler

gunduz68 dedi ki...

HOŞ GELDİNNNN

Flame dedi ki...

Hoşgeldin canımmmm. Süper fotolar bunlar. Sörfçüleri görmeyi isterdim valla...

Uçaktan korkmuyorsun sanırım sen dimi canım? Darısı benim Kocanın başına :(

Devamı azzz sonra dimi :)

Merve dedi ki...

canımm hoşgeldin! bende özlemiştim seni ;) teşekkür ederim mim için..çok güzel yerlere gitmişsin çok sevindim senin adına. Devamını bekiyorum nazocum :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Hosgeldin nazocum, fotograflar harika :)) Karli daglar varrr :)) Devamini merakla bekliyoruz :))

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

fotolar gerçekten güzeldi..devamını sabırsızlıkla bekliyorum...

NzlGl dedi ki...

Canım öğretmenim:))

Hoş geldin sefalar getirdin.
İşte yine yolculuk başladı.Harika yerler Sayende bizde geziyoruz. Ama anılarınıda merakla bekliyorum.
Çok öptüm nazom
sevgiler

lale kunt dedi ki...

nazooo hoşgeldin :)
ne güzel gezmişsiniz, çok özendim.. fotoğraflar da güzel, oralarda olmayı çok isterdim..
o sörfçüler hiç korkmuyolar mı ya? köpekbalığı falan çıkar okyanus ne de olsa..

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Hoşgeldin canım. Merakla bekliyordum inan.valla fotoğraflar harika.bulutlar süper puf puf.dokunmak istiyor insan.deniz de başka güzel tabi. sen bol bol anlat biz dinleyelim bakalım fotolara valla çok güzel oluyor.sevgiler canım..

zilsizzarife'nin yeri dedi ki...

Nazocum gezip gördün fotolar ekledin.O resimleri elede daha çok görelim gezip gördüklerinizi:)
Kocaman öpücükler:)

serrose dedi ki...

ohhh guzel guzel eglenmissin :)
fotolari bekliommm ve ben mimimi yazmistim :)

cool cookie dedi ki...

Ne güzel yerlere gitmissin!:) simdi orda olmak vardı aaaaaah ah!!

Benim Hayatim dedi ki...

Nazo tamam özlem duygun hat safha da felan ama sen gezdikçe ben oralada olmak istiyorum, kıymetini bil. Okyanus, nedense çocukluğumdan beri beni büyülüyor. Mutlaka kıyısından köşesindenbir şekilde içinde olmalıyım :p

nazo dedi ki...

Arkadaşlar merhaba..
Devam edeceğim. Bugün girdiğim yazının fotoğraflarını düzenlemek epey zamanımı aldı. Ayıklamak ne zor oluyor :) Fırsatınız olur umarım ve gezip görebilirsiniz sizlerde. Las Vegas gözümden düştü benim. California harika !!

Haydins dedi ki...

Plaj fotografindaki fotografcilarin yerinde olmak isterdim simdi..Hava nasildi sogukmuydu ??

nazo dedi ki...

yok canım soğuk değildi. Çok da sıcak değildi. Tam gezilecek bir havaydı şansımıza

Adsız dedi ki...

Surfer in Resmini Pier den mi cektin.? Hb e gitmişken , irvine i spectrum u Disneyland ı görebilseydin,yakın bölgeler:) Hb i cok ozlemisim :) Hasret giderdim. Resimler harika.

crépuscule dedi ki...

san francisco da yasiyorum ama oc benim hayran kaldigim yerlerden biri.
resimler cok hos..